ge
door gerthuus Jan 30, 2006 om 18:52
Elektronica & tv

Extra pakket upc

Hierbij wil ik de volgende vraag stellen.Sinds enkele maanden ontvang ik digitale tv van upc. Beeld en geluid uitstekend, maar ik ontving gratis 1 maand een extra zenderpakket. Na deze maand heb ik al diverse keren met upc gebeld met het vriendelijke verzoek om deze zenders er weer af te halen, omdat ik anders bang ben dat ik er 1 jaar aan vast zit. Maar nog steeds zitten deze zenders in het pakket en volgens upc wordt ik voor deze zenders niet gefactureerd en heb ik gewoon geluk dat ze er nog op zitten. Nu is mijn vraag hebben meer mensen ervaring met bovenstaande en moet ik nu nog actie t.a.v. upc ondernemen?

274 5 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jan 30, 2006 om 22:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als je je vraag nogmaals stelt per e-mail, krijg je je antwoord per e-mail terug. Sla dit bericht op zodat je bij eventuele latere onenigheid een wapen hebt om jezelf te verdedigen.
veel kijkplezier toegewenst,
Joost

ve
door verwijderd - Jan 31, 2006 om 22:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als je veiliger wilt zijn dan per mail, stuur je klacht per aangetekend schrijven met handtekening voor ontvangst. Dan hebben ze geen poot meer om op te staan als ze beginnen over al die maanden onterechte extra zenders.

ve
door verwijderd - Feb 1, 2006 om 21:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

beste gerthuus,
Volgens mij heeft u het over het extra channel pack van UPC Digital.

Dit extra pakket (waarvoor u nog minder dan 4 Euro extra per maand betaald,) hoort eigenlijk bij UPC Digital. U betaalt deze 1e maand niets meer dan de abonnementskosten voor het standaard digitale pakket.

Het voordeel hiervan is dat u dan het dubbele aantal zenders ontvangt voor veel minder dan het dubbele van de abonnements prijs.

De meeste mensen vinden dit interessant en hebben het geld er dan ook wel voor over. Daar hoor ik ook bij.

Het enige waar u op moet letten zijn de extra abonnenmenten, zoals die voor Film1 en Sport 1(voorheen Canal+) en de Sportkanalen. Deze abonnementen kunt u volgens mij op ieder moment opzeggen.

Als u de extra zender toch niet wilt hebben moet u voor het einde van de proefperiode(1 maand) doorgeven aan UPC dat u dit niet wilt hebben.

ve
door verwijderd - Feb 6, 2006 om 21:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

Je hebt mazzel! Zelf was ik ook blij een maand gratis CANAL+ te mogen uitproberen. Dit bleek helaas een zeer korte maand te zijn: eind januari mocht ik de decoder in ontvangst nemen, 1 februari had ik al geen filmnetten meer.

Heeft iemand daar ervaring mee?

ve
door verwijderd - Feb 28, 2006 om 23:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

Die maand was bedoeld voor de gebruikers die eerst een Motorola of
Sagem SetTopComputer hadden als service. U.P.C. heeft volgens mij,
hiermee ook geadverteerd om daarmee klanten te lokken.

Het verwisselen van de DVB-C tuners heeft meer dan 1 maand geduurd. In
die tijd (plus de navolgende maand) hebben ze daarrom het signaal vrij
doorgegeven. Sommigen konden hierdoor langer dan 1 maand Canal+ kijken
(Sinds 01-02-2006 heet dit Film 1 en Sport 1).