tedjek
door tedjek Apr 14, 2014 om 13:57
Elektronica & tv

Fotoshop

Hallo ik heb een vraag: is er iemand die een persoon van een foto kan verwijderen
met een of ander programma ?
Zo ja dan email ik de betreffende foto wel als ik je email adres krijg .
Ik ben reuze benieuwd .
gr. Tedjek

1591 10 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Apr 14, 2014 om 14:14
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo tedjek,

Kun je natuurlijk ook zelf proberen.
(Maak eerst een kopie van de foto!)

Kijk eens hier voor een probeerversie van Photoshop CS6

En lees eens hier hoe je 'iets' verwijderd uit een foto.

Suc6

tedjek
door tedjek - Apr 14, 2014 om 14:49
35 Antwoorden / 23 Vragen

Hallo suc6
Het is veel te moeilijk voor mij als leek sorry
gr. Tedjek

rembrantd
door rembrantd - Apr 14, 2014 om 16:27
116 Antwoorden / 36 Vragen

Inpaint kun je proberen. Klik hier.

aurora1
door aurora1 - Apr 14, 2014 om 18:03
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Waarschijnlijk heeft u het programma Paint op de pc staan, daarmee kunt u afbeeldingen aanpassen lees klik hier hoe het werkt.
Als de persoon op de afbeelding bijv. aan een zijkant staat dan kunt u een screenprint met het Knipprogramma (dat op Windows vanaf Vista zit) van de foto maken met weglating van de bewuste persoon.
Het Knipprogramma: lees hier (even aanklikken).

valerius-2
door valerius-2 - Apr 14, 2014 om 19:12
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Welk systeem heeft u, met windows 8 zit een programma bij waar men een foto mee uit kan snijden. Het programma is heet photo gallery.

tedjek
door tedjek - Apr 14, 2014 om 19:35
35 Antwoorden / 23 Vragen

Hallo Janpatat
Ik heb inpaint geprobeerd maar het levert voor mij niet het gewenste resultaat op.
helaas .

tedjek
door tedjek - Apr 14, 2014 om 19:37
35 Antwoorden / 23 Vragen

Hallo Aurora1
Paint en ook het knip programma doen niet zoals ik verwacht dus ik zoek nog steeds.

tedjek
door tedjek - Apr 14, 2014 om 19:38
35 Antwoorden / 23 Vragen

Hallo Valerius-2
Ik heb gezocht maar ik kan het niet vinden op mijn pc ik heb wel windows 8 .
sorry.

valerius-2
door valerius-2 - Apr 14, 2014 om 19:59
7840 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=tedjek schreef op maandag 14 apr 2014, 19:38]Hallo Valerius-2
Ik heb gezocht maar ik kan het niet vinden op mijn pc ik heb wel windows 8 .
sorry.

Photo Gallery is de juiste naam zet is in het vak zoeken.

re
door rene.w - Jul 7, 2014 om 13:56
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik zou het wel willen doen voor je.