pi
door picture Dec 10, 2007 om 18:45
Elektronica & tv

Geen onderdelen KIpor Aggregaat

Ik heb een Kipor Aggregaat gekocht van een kennis. Nu moet ik een onderdeel hebben maar kan deze nergens bestellen. Kipor Nederland verkoop geen onderdelen als een aankoopbon niet aangetoond kan worden. Er zijn natuurlijk veel mensen die de aankoop bon kwijt zijn of anders.) Aggregaat is niet gestolen of zoiets want ik heb alles zoals het serie nummer doorgegeven. Maar nee. Ook bij de firma Toolplus, ook een Kipor Dealer bij Rotterdam moet ik een aankoopbon tonen. Ik vind het echt schandalig. Wat moet ik doen?

Afwachtend op antwoord, alvast bedankt Rien Vreugdenhil

11047 15 Rapporteer

pi
door picture - Dec 10, 2007 om 18:55
4 Antwoorden / 1 Vragen

Het is de aantrek unit die kapot is. Dus ik moet een compleethuis kopen. En KIpor wil mij die niet leveren. Bedankt voor je reactie

grindweg
door grindweg - Dec 10, 2007 om 20:53
2308 Antwoorden / 28 Vragen

in urk zit ook een dealer en die kan u wel helpen hij verkoopt ze per kilo. ik heb gebeld voor u en de prijs is ongeveer 40 euro dat is een complete starter

pi
door picture - Dec 10, 2007 om 21:00
4 Antwoorden / 1 Vragen

Harstikke bedankt. Wil u mij het adres door mailen a.u.b. of bel mij even 0623297786

Rien

grindweg
door grindweg - Dec 10, 2007 om 21:19
2308 Antwoorden / 28 Vragen

loopt hij niet meer dan is uw olie bewakings sensor stuk je kunt hem door verbinden maar controleer wel steeds uw olie pijl dit is een bekende kwaal . jammer dat u geen bon heeft zij repareren dit dan vaak voor garantie. om te repareren moet hij wel helemaal uit elkaar.

pi
door picture - Dec 14, 2007 om 19:13
4 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb u aan de teleffon gehad . u zou informeren over de onderdelen voor de Kipor , weet u inmiddels lal iets ?

Alvast bedankt voor je reactie

grindweg
door grindweg - Dec 14, 2007 om 21:06
2308 Antwoorden / 28 Vragen

ik heb de mail verzonden naar het bedrijf en wacht op hun bericht.vermeld is het type etc zogauw ik iets hoor meld ik dat

ed
door edward01 - Feb 6, 2008 om 23:08
1 Antwoorden / 1 Vragen

hallo zag je verhaal over de kipor dealer in urk ,,kun je mij een naam/ adres geven ,? ben op zoek naar een kipor generator maar wel op een adres waar ik ook goeie service / onderdelen kan verwachten .

grindweg
door grindweg - Feb 9, 2008 om 19:36
2308 Antwoorden / 28 Vragen

goeden dag mag ik nogmaals het type bvd. kan ik het dan voor u kopen en opsturen?

grindweg
door grindweg - Feb 18, 2008 om 21:44
2308 Antwoorden / 28 Vragen

een goed adres is no 0514-592355. deze mensen geven goede service. voor meer als kipor alleen

kl
door klm73433 - Aug 19, 2008 om 21:47
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb ook een Kipor generator, een 1300tc om precies te zijn. Hij start niet, voor zover ik kon uitvinden, de bougie kabel. Toen ik het nr. zoals hierboven genoemd belden van Karibu Yachting in Woudsend stonden ze nu niet bepaald te trappelen om mij te helpen. Ik moest maar een willekeurige grasmaaier reparateur zoeken. Dat heb ik dus gedaan, een zeer goed bedrijf in Roelofarendsveen wil me wel helpen maar zegt geen enkele onderdelen te kunnen bestellen. Kipor verkoopt volgens hen liever pallets zonder service en onderdelen want daar verdienen ze meer op, kijk op Karibu yachting en ook die doen aan deze pallet verkoop. Lijkt erop dat Kipor goedkoop en dus duurkoop is, want als het stuk is, moet je het weggooien.

Ik zou graag ook ctc gegevens van dat bedrijf in Urk willen hebben, want als ik onderdelen nodig heb zou ik het daar wel willen proberen. Anders iemand zin om mee naar China te vliegen en voor al die particulieren zonder onderdelen een palletje ophalen ofzo?

pi
door picture - Aug 20, 2008 om 22:16
4 Antwoorden / 1 Vragen

Volgens mij heb ik u aan de lijn gehad en heb u mij geholpen. Diverse mensen vragen naar u adres, ik weet het niet meer.

Ook willen zij wel een andere kopen. U heb mij nog enkele weken geleden opgebeld over de nieuwe serie van Kipor

grindweg
door grindweg - Aug 21, 2008 om 21:12
2308 Antwoorden / 28 Vragen

probeer deze maar 0653543660

ke
door kees jansma - May 26, 2015 om 22:09
2 Antwoorden / 0 Vragen

Mensen geen paniek. Deze mensen verkopen/repareren al jaren generatoren en ook Kipor generatoren. Op hun website staan de onderdelen met foto's. Ik heb al een aantal keren onderdelen of Kipor generatoren van hun afgenomen. www.powerfulproducts.nl

tijger1
door tijger1 - May 26, 2015 om 22:37
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@kees jansma

Over welke paniek hebt u het na zeven jaar?

ke
door kees jansma - May 27, 2015 om 07:00
2 Antwoorden / 0 Vragen

Ook naar 7 jaar is de onderdelen stroom nog niet perfect. De meesten willen het werk niet van losse onderdelen hebben. via bol kun je de Kipor generatoren ook kopen.