ge
door gerthuus Oct 17, 2004 om 17:55
Elektronica & tv

Geluidsproblemen

Ik heb een Sony DAV S400 Home cinemaset. Nu valt het geluid van de rechtervoorluidspreker regelmatig uit. Eerst heb ik de uitgang doorgespoten maar dit hielp niet. Toen heb ik een nieuwe luidsprekerkabel gekocht en ook dit hielp niet. Wat kan ik nu het beste doen? Teruggaan naar de winkel waar ik hem anderhalf jaar geleden heb gekocht is geen optie, want deze bestaat helaas niet meer (Megapool!!!).

476 5 Rapporteer

ve
door verwijderd - Oct 17, 2004 om 18:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

wat u het beste kunt doen aangezien megapool failliet is het even langs de haarense smid of contact opnemen met sony deze kunnen u ook vast verder helpen

succes en groet tuinfreak

ve
door verwijderd - Oct 17, 2004 om 18:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag gerthuus,

Als ik me goed herinner zijn de garanties en de service van Megapool overgenomen door Harense Smid. Maar dat liep/loopt de laatste tijd wat stroef hoor ik. Wellicht dat je het daar nog eens kunt proberen. Sukses, groeten, Ton.

ve
door verwijderd - Nov 6, 2004 om 18:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

dit probleemheb ik ook gehad

de oplossing is als je technisch bent simpel je contacten op je plaat bij de versterkking is los en dit merk je als hij warm wordt
oplossing is dus solderen

andere oplossing is naar Sony brengen

ve
door verwijderd - Nov 6, 2004 om 18:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb het advies van gtd opgevolgd en de dvd speler naar Hureka in Zevenaar gebracht 05-11. Vandaag 06-11 al bericht dat ik hem op kon halen en inderdaad waren er diverse losse contacten op de versterker print voor 35 euro in binnen 1 dag de dvd speler weer terug kortom klasse van Hureka. Overigens schijnt dit probleem erg veel voor te komen bij de Sony DAV S-400!!!!!!!

ve
door verwijderd - Oct 28, 2005 om 10:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ook wij hebben hetzelfde probleem met onze sony dav s400, springt telkens spontaan op headphone. Probleem is bij sony onbekend! Hebben jullie een tip voor een goede zaak rondom amsterdam/zaanstreek die de reparatie kan verrichten? Eur. 35,00 is natuurlijk een leuk reparatiebedrag, Sony gaf aan de set ook te kunnen repareren maar verwacht dan meer onkosten omdat het niet meer onder de garantie valt. Vreemd trouwens dat het probleem bij Sony onbekend is, terwijl in fora op internet het probleem geregeld terugkomt. Graag een tip.