my
door myriamducco Dec 16, 2016 om 15:24
Elektronica & tv

Gratis ipad niet gratis

In november 2016 abonneerde ik mij op Dagblad Trouw. Mij was toegezegd dat ik daarbij een gratis Asus Zenpad C 7.0 kreeg. Nadat mijn abonnementsgeld was afgeschreven kreeg ik die niet. Toen ik reclameerde bij Trouw werd gezegd: om hiervoor in aanmerking te komen moet een ander (lees hoger) abonnementsgeld worden betaald gedurende 3 jaar. Zo kost die Asus Zenpad C 7.0 mij 12 x 7,13 = 85,56. Is dit terecht?

1311 5 Rapporteer

zoekster1
door zoekster1 - Dec 16, 2016 om 15:27
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Dat hangt er maar helemaal vanaf hoe die toezegging is gedaan. Als er bijv. met een klein sterretje bij stond dat dit alleen geldig was bij een duurder abo dan mag dit. Als u bijv. aan de telefoon een toezegging is gedaan waarbij u dit goedkopere abo zou nemen dan mag dit niet. Het gaat er dus om hoe de overeenkomst eruit zag op moment van aangaan.

Dat ze die tablet er links of rechtsom weer uithalen, dat is een normale gang van zaken. Daarom moet u zich ook niet blind staren op 'cadeautjes'.

marita5
door marita5 Dec 16, 2016 om 15:31
11513 Antwoorden / 15 Vragen

@Zoekster1 , OT heeft u de Windows Update van deze maand Windows 8.1 ( afgelopen Dinsdag ) gekregen ?

zoekster1
door zoekster1 Dec 16, 2016 om 16:26
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Mijn laatste update is van 10 november.

marita5
door marita5 Dec 16, 2016 om 16:36
11513 Antwoorden / 15 Vragen

Dank u , ik dacht dat er een probleem was , als ik klik op zoeken blijft de update op zoeken lopen , vind het wel vreemd .

zoekster1
door zoekster1 Dec 16, 2016 om 17:08
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Ik let er eerlijk gezegd nooit zo op. Is er iedere dinsdag een update?

marita5
door marita5 Dec 16, 2016 om 17:54
11513 Antwoorden / 15 Vragen

Nee , iedere tweede dindag van de maand , vroeger kregen we de update`s , belangrijke / of optionele , kon je kiezen welke je wilde installeren,  Nu heeft Microsoft dit veranderd en in èèn keer alles bij elkaar gedaan ( rollup ) ik begrijp er zelf ook niks van . Je kunt ook de update`s zien in Microsoft Update Catalogus , ook dit begrijp ik niet , moet er misschien een vraag over stellen , zodat andere forumleden me kunnen helpen als ze ervan op de hoogte zijn .

marita5
door marita5 Dec 16, 2016 om 19:04
11513 Antwoorden / 15 Vragen

@Carola.83 , bedankt voor de link , heeft u magie uitgevoerd ? ;-)) . het is of de duivel ermee speelt , ik ben de link van u aan het door lezen , krijg ik de melding er zijn update`s beschikbaar , ik heb ze nu geïnstalleerd  .@zoekster1 , let op iedere tweede dinsdag van de maand zijn update`s , alleen is Microsoft deze keer laat .

edrick3
door edrick3 - Dec 16, 2016 om 15:39
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Gratis? Natuurlijk niet. Die betaal je zelf via het abonnementsgeld en een langdurig(er) abonnement.
Even de Voorwaarden doorlezen. Hoe heb je dat abonnement afgesloten?

Er staat: voor een euro extra per week een tablet cadeau.
https://abonnement.trouw.nl/abonnementen2

costnix
door costnix Dec 16, 2016 om 19:55
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Dat is dus gratis bij de prijs inbegrepen :-)

marita5
door marita5 - Dec 16, 2016 om 15:48
11513 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo MyriamDucco ,

Aanvulling op @edrick3 , zie hier de abonnementen , klik op de rode regel .

https://abonnement.trouw.nl/abonnement-met-tablet-cadeau/compleet

Wanneer ontvang ik mijn welkomstcadeau ?

U ontvangt uw welkomstcadeau na de derde betaaltermijn, tenzij anders aangegeven.

Alle abonnementen zijn met een contract duur van 2 - 3 jaar .

Gratis ipad niet gratis

Niks is gratis , behalve de zon deze is wel gratis .

jo
door jorisw - Dec 16, 2016 om 16:09
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Het gaat dus niet om een iPad maar om een Asus tablet?

edrick3
door edrick3 Dec 16, 2016 om 16:11
27632 Antwoorden / 85 Vragen

tja, er is verschil. ;-)

Gerry1969
door Gerry1969 Dec 16, 2016 om 17:34
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Whats in a name. Het is plat geeft beeld dus ipad. :-)

tijger1
door tijger1 Dec 16, 2016 om 17:41
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@diewilik

.Ik zou de mijne toch niet graag ruilen voor een Asus.

Cookies
door Cookies Dec 16, 2016 om 18:00
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@tijger1: En ik zou een Asus niet willen ruilen voor een iPad, ook al is een Asus (behalve Transformer) een stuk goedkoper.

costnix
door costnix Dec 16, 2016 om 19:57
2874 Antwoorden / 1 Vragen

@diewilik: dus een iPlat :-)

Gerry1969
door Gerry1969 Dec 17, 2016 om 01:05
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Hahaha

Ma
door MacWally Dec 17, 2016 om 03:31
151 Antwoorden / Vragen

Ik zeg maar niets meer... https://tweakers.net/product/444767/asus-zenpad-c-70-(z170c)/reviews/

Cookies
door Cookies - Dec 16, 2016 om 17:57
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Ja, zo werken die z.g. gratis kadootjes. Niet alleen bij Trouw, maar ook bij andere bedrijven. Bij Oxxio kon je ook nogal eens een 'gratis' tablet krijgen, maar moest je wel een 3-jarig contract afsluiten tegen hogere energieprijzen dan bij een contract met lagere energieprijzen.

Je kunt het dus eigenlijk zien als iets kopen op afbetaling.