ma
door marek Feb 21, 2005 om 21:45
Elektronica & tv

Gratis sms'jes versturen via de pc, kan dat?

Wie weet of, en dan hoe, het mogelijk is om VOLLEDIG GRATIS sms'jes via je pc naar mobiele telefoonnummers te versturen (ook naar het buitenland)? Ik heb al wat gegoogled, maar niet niet duidelijk iets echt gratis gevonden, zonder ergens een abonnement af te sluiten. Wie heeft ervaring hiermee?

Alvast met vriendelijke dank,

Marek

3127 4 Rapporteer

ci
door cisdy - Feb 21, 2005 om 22:16
10 Antwoorden / 6 Vragen

Hallo Marek,

wat ik tot een tijdje geleden deed, is via ICQ  gratis sms'jes
versturen. Dit kost helemaal niets. Voorwaarde is wel dat je een sms
stuurt naar een netwerk wat zij ondersteunen. Maar dat  zijn er
vrij veel. Ik zou daar eens naar gaan kijken.\\

groet, cisdy

cats
door cats - Feb 22, 2005 om 18:59
153 Antwoorden / 16 Vragen

Hallo marek,

Zelf heb ik een adsl aansluiting van tiscali, daarbij kun je per dag 10 gratis sms-jes versturen. (Ook naar het buitenland)
Waarschijnlijk zijn er wel meer providers, maar misschien moet je eens bij je eigen provider informeren (of misschien veranderen??)

Groet
cats

st
door strozak - Feb 26, 2005 om 14:10
4 Antwoorden / 2 Vragen

hoi marek ga naar de hi site daar kun je je inloggen hoef je geen klant voor tezijn .dan kun je gebruik maken van gratis smsjes via pc.

succes groetjes strozak

jurjen_1
door jurjen_1 - Aug 15, 2005 om 22:50
13 Antwoorden / 7 Vragen

hey

Als je smsjes wil versturen, kan je als je hi lit bent daar 15 smsjes per week sturen, en als je geen hi lit ben 2 (helemaal onderaan aan de pagina). Dit is gratis

Ook kan je bij smscity smsjes versturen hier kan je tussen 5 /6 uur een smsje versturen.

mvg jurjen