ru
door ruud_s Jan 9, 2013 om 14:47
Elektronica & tv

Groupon sjoemelt met waarde aangeboden producten

Vandaag bij de aanbiedingen van Groupon:
€ 79 voor een Lavazza A Modo Mio espressomachine, incl. 4 kopjes/schoteltjes, proeverspakket van 24 capsules in 7 smaken én verzending (waarde € 184,54).
Het is de Electrolux ELM 5100 die aangeboden wordt. Even googelen op dit apparaat, en het blijkt dat het maar bij enkele bedrijven/ketens te koop is (er worden er maar enkele genoemd op de vergelijkingssites), maar wel altijd onder de € 100. Die 4 kop en schotels en 24 capsules kosten dus samen bijna 90 euro?
Comclusie: die waarde van € 184,54 is volkomen uit de lucht gegrepen. Voordat je iets bij Groupon bestelt, en dat geldt vast ook wel voor andere kortingssites, controleer eerst op internet of het echt zo voordelig is.

393 4 Rapporteer

valerius-2
door valerius-2 - Jan 9, 2013 om 15:58
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Niet alleen controleren bij groupon maar bij elke leverncier of de z.g. kortingen inderdaad kortingen zjn.

ol
door olijfje3 - Sep 17, 2013 om 01:58
284 Antwoorden / 26 Vragen

dat gezeur met vouchers en kortingsbonnen vind ik siewieso irritant, gewoon even puzzelen voor een
normale korting voor het merk naar keuze. reviews op internet zeggen ook vaak niets olijfje3

tijger1
door tijger1 - Sep 17, 2013 om 11:21
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Al dat gedoe via Groupon. Als er wat mee is, bent u in de aap gelogeerd. Koop gewoon in de winkel.

ol
door olijfje3 - Sep 17, 2013 om 11:52
284 Antwoorden / 26 Vragen

Ik vind het allemaal onbenullig. zie het beeld voor van iemand die met een lullig bewijsje moet gaan afrekenen in een restaurant, how low can you go. rijdende rechter gaan tijdje geleden over group-on aanrader! Door group-on wordt u standaard met je aangesproken, ik vind dat niet normaal olijfje3