ja
door jacq 1 Feb 27, 2012 om 18:10
Elektronica & tv

Handleiding Alaska magnetron mw 2005 cg

Wie kan mij helpen aan de handleiding van de combi magnetron Alaska MW 2005 CG. Of kan mij vertellen wie de fabrikant is van dit merk.

5075 13 Rapporteer

mahadma
door mahadma - Feb 27, 2012 om 18:18
11590 Antwoorden / 51 Vragen

Wellicht kom je hier wat verder mee?

edrick3
door edrick3 - Feb 27, 2012 om 18:27
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@mahadma,

Als je nou eens even verder doorgeklikt had ..... dan had je gezien dat de handleiding NIET beschikbaar is.
Aan dit antwoord heeft TS dus niets, helaas.

mahadma
door mahadma - Feb 27, 2012 om 18:31
11590 Antwoorden / 51 Vragen

Edrick,

dat had ik ook al gezien, maar misschien lijkt het apparaat van TS op een van de apparaten waar wèl een instructie van aanwezig is.

tenormin
door tenormin - Feb 27, 2012 om 18:45
16860 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=mahadma schreef op maandag 27 feb 2012, 18:31]Edrick,

dat had ik ook al gezien, maar misschien lijkt het apparaat van TS op een van de apparaten waar wèl een instructie van aanwezig is.

Je verwijzing was helemaal niet zo onbruikbaar. Er staat duidelijk dat de handleiding NOG NIET beschikbaar is en de TS dit daar kan aanvragen. Dus wat mij betreft wel een "groene duim hoor".

edrick3
door edrick3 - Feb 27, 2012 om 18:50
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@tenormin,

Je moet eens beter leren lezen:
Je kunt de handleiding helemaal niet aanvragen!
Je mag je mailadres opgeven (en wat doen ze daarmee??) en ALS (met St.Juttemis) de handleiding wordt toegevoegd dan krijg je bericht.

En nee, je hoeft hierop NIET te reageren, want ik klik de notificatie UIT.

plumber
door plumber - Mar 2, 2012 om 21:18
16 Antwoorden / 2 Vragen

MCC Trading Nederland
Postbus 159 2290AD Wateringen.
Tel. 900-2025300.
Gebruiksaanwijzing is er wel want ik heb hem hier voor me.

ja
door jacq 1 - Mar 5, 2012 om 15:21
2 Antwoorden / 1 Vragen

Plumber,

Fijn dat je de handleiding hebt maar op welke wijze kan ik de handleiding verkrijgen. Telefonisch kom ik niet verder beland dan bij het service centrum, die mij niet kan doorverbinden met Wateringen.

to
door tommyboy1203 - Apr 24, 2012 om 19:08
1 Antwoorden / 0 Vragen

Je kunt ook naar de Makro gaan. Daar komt uw apparaat vandaan via MCC Trading Nederland.

moeder56
door moeder56 - Apr 24, 2012 om 20:32
483 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=jacq 1 schreef op maandag 5 mrt 2012, 15:21]Plumber,

Fijn dat je de handleiding hebt maar op welke wijze kan ik de handleiding verkrijgen. Telefonisch kom ik niet verder beland dan bij het service centrum, die mij niet kan doorverbinden met Wateringen.

Mail met Plumber, misschien is hij/zij in de mogelijkheid te scannen en dan naar je te mailen.

op
door opakapellen - Jan 20, 2014 om 11:36
3 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Jaq,

hebt u intussen de handleiding van de Alaska magnetron mw 2005 cg?

dan zou het geweldig zijn indien u deze wil delen (eventueel per email)

heb hem ook nodig...

vriendelijk bedankt!

ja
door jacq 1 - Jan 20, 2014 om 14:41
2 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo Opakapellen,

De Alaska combi magnetron 2005 CG is gelijk aan de AFK combimagnetron. Handleiding te vinden onder www.gebruikershandleiding.com en dan kiezen voor de handleiding van het type MWDGCE-25.1

Hopelijk kun je gebruik gaan maken van de combi magnetron.

Jacq 1

op
door opakapellen - Jan 20, 2014 om 16:55
3 Antwoorden / 0 Vragen

dikke merci maar er staat dat de handleiding "nog niet beschikbaar" is - heb je anders de link?

op
door opakapellen - Jan 20, 2014 om 16:57
3 Antwoorden / 0 Vragen

mijn excuses, je antwoord is tip top - gevonden!!

mercikes & smakelijk