ne
door neerkethijssen Jun 15, 2010 om 16:21
Elektronica & tv

HD kwaliteit

Ik heb bij tele2 een abonnement afgesloten waar zij mij hd kwaliteit zouden leveren. Als ik de hd stekker in de tv steek en naar het hdmi kanaal ga heb ik wel geluid en geen beeld. Het is een software probleem maar dat is al 3 weken. Wat kan ik hier tegen beginnen.
Met vriendelijke groet.
Rene Thijssen

368 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

aa
door aavee - Jun 16, 2010 om 20:10
7 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ik heb geen verstand van IP-TV maar als je zelf al aangeeft dat het een software probleem in hun ontvanger is zou ik Tele2 maar gaan schrijven dat je het probleem opgelost wilt, anders denk ik dat zij zich niet aan hun leveringsvoorwaarden houden. Kijk die in ieder geval eerst na, maar zowieso leveren zij niet het door u aangeschafte product en voldoet deze dus niet aan uw verwachting.

Ik weet niet precies wat er juridisch mogelijk is maar volgens mij kunt u ze na een bepaalde tijd in gebreke stellen en daarmee uw contract beëindigen.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ha
halicaphi - Oct 6, 2024 om 11:13
Vakantie & reizen

Refund mails alitalia???

Nu, na meer als twee jaar na het faillissement van Alitalia krijg ik een reactie van Alitalia mbt een refund voor twee geannuleerde tickets.
Men vraagt hiervoor een copie van mijn ID en mijn bankgegevens.
ik vertrouw dit niet helemaal.
Zijn er meer mensen die een mail hebben gehad of ervaring hiermee hebben? Lees meer

wi
witteke - Oct 5, 2024 om 22:45
Elektronica & tv

Filmbox bij kpn

Ik kreeg een mail van KPN dat filmbox nu bij hun op kanaal 50 zit,natuurlijk meteen gaan kijken,maar het werkt nog niet
Me wel afgevraagd,moet je hier nu extra voor gaan betalen?
Net zoals bij netflix?
Voor mij heel onduidelijk,want daar heb ik geen zin in,heb al 4 van dit soort,gewoon betaald Lees meer

su
susaneggen - Oct 1, 2024 om 12:02
Vakantie & reizen

AirBNB

Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.

Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m ... Lees meer