Do
door Doenka71 Dec 23, 2017 om 23:49
Elektronica & tv

Hoe kan ik deezer premium+ opzeggen? Heb alle eerdere antwoorden geprobeerd

Ik heb bij het aanschaffen van Sonos Deezer geïnstalleerd.
Dat zat er toen gratis bij. Na een jaar is het overgegaan in een betaald abonnement.
Ik wil dit stopzetten, echter ik weet niet hoe.

5314 4 Rapporteer

Topantwoord

Cookies
door Cookies - Dec 23, 2017 om 23:56
13336 Antwoorden / 36 Vragen
Do
door Doenka71 Dec 24, 2017 om 00:07
Antwoorden / 1 Vragen

Die pagina had ik al gevonden.
Maar inloggen lukt op geen enkele manier Met aanmelden via emailadres geprobeerd. Inclusief wachtwoord resetten. Er komt dan een notificatie dat er een email gestuurd is om je wachtwoord te resetten. Die e-mail krijg ik niet. Ook niet in spam

sw
door swat1500 Dec 24, 2017 om 06:43
3799 Antwoorden / 0 Vragen

Dan heeft u kennelijk destijds een ander email adres gebruikt. Misschien een Hotmail OF Gmail adres?

marita5
door marita5 - Dec 24, 2017 om 08:58
11545 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Doenka71 ,

Lees hier het gegeven antwoord van @ferdy , opzeggen via uw pc /of laptop ..

https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/vrije-tijd-tuin/hoe-zeg-ik-deezer-op

Do
door Doenka71 Dec 24, 2017 om 10:32
Antwoorden / 1 Vragen

Dat heb ik gisteravond ook geprobeerd, lukt helaas niet.

Cookies
door Cookies - Dec 24, 2017 om 11:38
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Kan het zijn dat je je bij Deezer hebt aangemeld met je FB account?

Misschien is er een gebruiker van de Sonos Community die de oplossing weet? https://nl.community.sonos.com

Do
door Doenka71 Dec 24, 2017 om 23:20
Antwoorden / 1 Vragen

Nee, niet via Facebook.

Maar ik ga inderdaad woensdag maar eens proberen om met Sonos in contact te komen.

edrick3
door edrick3 - Dec 24, 2017 om 11:40
27632 Antwoorden / 85 Vragen
Do
door Doenka71 Dec 24, 2017 om 23:24
Antwoorden / 1 Vragen

Het punt is dat ik niet meer weet via welke route ik mij heb aangemeld.
Ik weet dus geen gebruikersnaam o.i.d.

In de app van deezer kan ik niet achterhalen hoe ik mijn betaalde abonnement kan opzeggen.
Dit zal eerst moeten gebeuren, alvorens het account op te heffen.