Do
door Doenka71 Dec 23, 2017 om 23:49
Elektronica & tv

Hoe kan ik deezer premium+ opzeggen? Heb alle eerdere antwoorden geprobeerd

Ik heb bij het aanschaffen van Sonos Deezer geïnstalleerd. 
Dat zat er toen gratis bij. Na een jaar is het overgegaan in een betaald abonnement. 
Ik wil dit stopzetten, echter ik weet niet hoe. 

5314 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Topantwoord

Cookies
door Cookies - Dec 23, 2017 om 23:56
13336 Antwoorden / 36 Vragen
10
Do
door Doenka71 Dec 24, 2017 om 00:07
Antwoorden / 1 Vragen

Die pagina had ik al gevonden.
Maar inloggen lukt op geen enkele manier Met aanmelden via emailadres geprobeerd. Inclusief wachtwoord resetten. Er komt dan een notificatie dat er een email gestuurd is om je wachtwoord te resetten. Die e-mail krijg ik niet. Ook niet in spam

sw
door swat1500 Dec 24, 2017 om 06:43
3799 Antwoorden / 0 Vragen

Dan heeft u kennelijk destijds een ander email adres gebruikt. Misschien een Hotmail OF Gmail adres?

marita5
door marita5 - Dec 24, 2017 om 08:58
11545 Antwoorden / 15 Vragen
0

Hallo Doenka71 , 

Lees hier het gegeven antwoord van @ferdy , opzeggen via uw pc /of laptop ..

https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/vrije-tijd-tuin/hoe-zeg-ik-deezer-op

Do
door Doenka71 Dec 24, 2017 om 10:32
Antwoorden / 1 Vragen

Dat heb ik gisteravond ook geprobeerd, lukt helaas niet.

Cookies
door Cookies - Dec 24, 2017 om 11:38
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

Kan het zijn dat je je bij Deezer hebt aangemeld met je FB account?

Misschien is er een gebruiker van de Sonos Community die de oplossing weet? https://nl.community.sonos.com

Do
door Doenka71 Dec 24, 2017 om 23:20
Antwoorden / 1 Vragen

Nee, niet via Facebook. 

Maar ik ga inderdaad woensdag maar eens proberen om met Sonos in contact te komen. 

edrick3
door edrick3 - Dec 24, 2017 om 11:40
27632 Antwoorden / 85 Vragen
2
Do
door Doenka71 Dec 24, 2017 om 23:24
Antwoorden / 1 Vragen

Het punt is dat ik niet meer weet via welke route ik mij heb aangemeld. 
Ik weet dus geen gebruikersnaam o.i.d.

In de app van deezer kan ik niet achterhalen hoe ik mijn betaalde abonnement kan opzeggen. 
Dit zal eerst moeten gebeuren, alvorens het account op te heffen.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

S.
S. Anne - Jun 2, 2024 om 12:41
Huishouden & energie
Schimmel in trapkast

Schimmel in trapkast

Ik woon sinds een week in een koopwoning uit 1974. We hebben 4 maanden geklust en toen zag ik al zwarte schimmel in de trapkast, die deels onder de grond zit. Dit zat op 3 van de 4 muren, alleen op kelderniveau. Er zit geen kruipruimte, en aan de andere kant van de muren zit dus grond. (Die waarschijnlijk flink vochtig is na alle regen van de afgelopen maanden.)
2 weken geleden heb ik de schi ... Lees meer

wi
wim koelewijn - May 29, 2024 om 13:18
Huishouden & energie

Waspods het meest onzinnige bedenksel...

Ben ik de enige die vindt dat de waspods, met 3 of 4 verschillende  gescheiden ingrediënten het grootst mogelijke onzinbedenksel is?
Met moeite gescheiden in zo'n pod gepropt  en komt dan in de wasmachine binnen no- time weer bij elkaar zodra het omhulsel is gesmolten..en in verhouding giga-duur !! Lees meer

Ge
Gerard vd W - May 30, 2024 om 12:07
Huishouden & energie

Garantie Dyson stofzuiger

Goedemiddag,   Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden.  Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen.   Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer