re
door reactiemarie Mar 27, 2007 om 19:46
Elektronica & tv

I-pod lookalike = kan ik deze met een gerust hart kopen?

hallo experts: ik wil graag kado kopen maar heb er geen verstand van -

als u de volgende informatie leest is dat dan een goede neppe i-pod of een slechte neppe i-pod?:

alvast dank voor uw hulp - christine

SPECIFICATIES:
• kleur: BLAUW,GROEN,ZILVER,WIT,ZWART
• schermgrootte: 1.8 INCH (65k true Color)
• geheugen: 2GB (High speed flash memory)
• FM Frequency Range 87 - 108MHz
• Size (LWXH) 89mm x 40mm x 7mm
• MP3 Player Net Weight 40g

FEATURES:
• Support multiple music formats : MP3.MP4.WMA.WMV,ASF WAV DMA
• Play MTV film
• Support WMV, MPG, MPEG I , MEG II, and AVI Convert To AMV (Software included)
• Convert JPEG, GIF, SWF Picture Files or else to PIC Files to be viewed by MTV
• Memory Dividable Private Space Disk function
• Play with 16 level shifting
• Color Graphic Tool Indicator
• Support ID3 lyric display in pace with song
• Smart design for Comfort Listen: Music fades away gradually when stop playing.
• Rechargeable Battery life
• Built-In Rechargeable Li-ion Battery
• Multi Language including Chinese, English, French, Japanese, Korean, German, Italian, Dutch, Portuguese, Spanish, Swedish, Czech, Denmark, Polish, Russian, Turkish
• 7 Equalizer Mode: Normal, Jazz, Pop, Classic, Rock, Soft, DBB
• Electronic album , support JPG format photo
• E-book function
• Games
• Built-in FM Radio (Tuner 87MHz - 108MHz), can store the selected radio frequency into memory

INHOUD DOOS:
• MP3/MP4 Player
• oordopjes
• USB Data kabel
• Engelse Gebruikershandleiding
• Driver Installation CD
• beschermhoesje

Kosten: €53,90.

356 10 Rapporteer

ve
door verwijderd - Mar 28, 2007 om 00:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

Voor wie is het kado?

Hopelijk niet voor mijn want ik beheers erg weinig engels, en kijk eens op www.kieskeurig.nl of het model er tussen zit, als onbekend liever iets wat  wel goede reactie's heeft, zelf een goedkopere gekocht met NL gebruiksaanwijzing, en werkte goed, alleen de koptelefoon is rotzooi, je moet er gewoon een duurdere bijkopen!

De koptelefoon bepaald meer de geluid kwaliteit dan het apparaat of opname in deze prijsklasse!

ve
door verwijderd - Mar 28, 2007 om 09:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

u had hier veel werk aan maar volgens mij zijn wij niet bedoeld als testpanel. U treft hoogstens experts die zelf een dergelijk apparaat hebben of ervaringen en die kunnen dan heel verschillend zijn. Is er niet ergens een consumentengids te vinden waar dit instaat?

ve
door verwijderd - Mar 28, 2007 om 09:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hier nog een link waar u mogelijk iets aan heeft, ik wil nl niet onaardig over komen:

http://eu.ixquick.com/do/metasearch.pl?&rl=STARTPAGINA&dyn=1&cat=web&language=english&query=i-pod+lookalike

ve
door verwijderd - Mar 28, 2007 om 10:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

En het merk en typenummer was??

ve
door verwijderd - Mar 29, 2007 om 05:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

2 GB flash memory kost ongeveer 20 euro. Een Li-ion accu kost voor een fabrikant ongeveer 15 euro. Een goed 3" TFT schermpje kost ook ongeveer 20 euro. Tel dat alles bij elkaar op en je gaat toch vraagtekens zetten bij hoe zo'n prijs kan. de iPod nano 2 GB kost op het moment (in de opruiming?) 110 euro (o.a. bij V&D en BCC gezien). Mijn voorkeur zou persoonlijk daarnaar uit gaan. Wil je dat bedrag niet uitgeven voor een kadootje, kun je misschien beter voor 50 euro een Creative of Samsung MP3 speler kopen.

ve
door verwijderd - Mar 29, 2007 om 05:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

dank voor ieders antwoord - mag ik meneer altena er even op wijzen, dat hij niet verplicht is dit soort vragen te beantwoorden, maar dat voor zover mij bekend uit totaal vrije wil doet - deze vraag was gesteld namens een ziek meisje, die zelf niet de mgoelijkheid heeft om allerlei dingen zelf uit te zoeken en op wie antwoorden als de uwe op zijn zachtst gezegd niet bemoedigend overkomen

ve
door verwijderd - Mar 29, 2007 om 08:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

beste cmm347@ allereerst stelt u de vraag, u wilt een kado kopen. Uit niets blikjkt dat het eigenlijk de vraag van een ziek meisje betreft die zelf geen dingen kan nazoeken. Ik gaf u een zeer uitgebreide verwijzing en juist op basis van de zeer grote hoeveelheid technische info dieu gaf ben ik er vanuit gegaan dat u dat ook zelf zou kunnen nazien. Dat bespaart ons om al die dingen voor u of iemand anders te kopiëren. En bovendie: met alle engelstalige tech info: look a like betekent toch altijd nog : lijkt op en is dus geen echte. (En daar gaat de aan u aangereikte info - via de link - op op in. In dit geval zeg i": sorry dat ik de moeite nam om voor u gedurende een minuut of 20 te zoeken!

ve
door verwijderd - Mar 29, 2007 om 11:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

beste meneer altena - uiteraard ben ik u dankbaar voor uw hulp en informatie - zo ook de anderen - vriendelijke groeten - christine

ve
door verwijderd - Mar 29, 2007 om 13:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het lijkt mij TOTAAL niet van belang of het voor een ziek meisje, een oude oma of een manke hond is. Het is een goede vraag en als men hem niet wenst te beantwoorden kan men ook verder klikken zonder te stellen dat 'wij' ??? geen testpanel zijn. De reaktie van GA is dan ook buiten proportie.

Qua specificaties ziet het er niet verkeerd uit. Over het algemeen is de radio optie niet echt bruikbaar wegens slechte ontvangst, maar ik ga ervan uit dat ook niet de primaire reden van aankoop is.

Over het algemeen is dit soort app. niet slecht, hooguit bij een defect zit u met moeilijke service.

ve
door verwijderd - Mar 29, 2007 om 13:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

xandor020@ quote "buiten proportie:". laat ik duidelijker stellen dat ik met name bedoelde dat op vragen als deze veelal zeer verschillende antwoorden komen, al naar gelang de ervaringen die iemand heeft en hoe hoe u het wendt of keert, volgens de site spelregels zijn wij geen testpanal. Ook al omdat ik zelf al vond dat ik (te) onaardig zou overkomen gaf ik een m.i. in het geheel geen buiten proportionele verwijzing. En bovendien: de vraagsteller bepaalt en gaf in deze ook een reactie. ook volgenbs de spelregels is dit geen discussieforum over antwoorden van ... door anderen dan de vraagsteller.