potato
door potato Mar 3, 2018 om 17:56
Elektronica & tv

Indoorcamera action

Ik heb een Panoramic indoor camera gekocht bij action.
Daarin zit een sd kaartje mijn vraag is nu .Als dat vol is kun je dat dan weer leeg maken ?
Ik heb geprobeerd het in mijn computer te stoppen om te formatteren maar die herkent het niet.
Ik vind het ook heel lang duren om de opnames terug te kijken en ik mis ook beelden.
Doe ik dingen verkeerd ?
Alvast bedankt voor een eventueel antwoord.

1785 7 Rapporteer

sjjoppy
door sjjoppy - Mar 3, 2018 om 18:16
7188 Antwoorden / 3 Vragen
edrick3
door edrick3 - Mar 3, 2018 om 18:38
27632 Antwoorden / 85 Vragen
pe
door peentjes - Mar 3, 2018 om 18:39
421 Antwoorden / 0 Vragen

Ja hoor, u kunt elke volle sd kaart weer leegmaken.

diumenge
door diumenge - Mar 3, 2018 om 20:08
11969 Antwoorden / 15 Vragen

En hoe zouden wij hier moeten weten of u dingen verkeerd doet? Waarschijnlijk zit er op de camera wel een optie om het kaartje te formatteren. Daarnaast zal deze camera vermoedelijk de oudste opnames overschrijven.

Gerry1969
door Gerry1969 - Mar 4, 2018 om 01:07
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Doe ik dingen verkeerd ?

Ja, een camera bij de Action kopen :-)

aurora1
door aurora1 Mar 4, 2018 om 01:09
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Wat een onzin.

wi
door willem2sigaren Mar 4, 2018 om 03:46
44 Antwoorden / Vragen

Ik vind hem wel goed hahaha.

Gerry1969
door Gerry1969 Mar 4, 2018 om 10:18
3449 Antwoorden / 25 Vragen

@Aurora, als ik een camera zou kopen dan koop ik die om mooie momenten vast te leggen.
Of als het om vloggen gaat goed voor de dag te komen, dan haal je dus een knappe camera in huis en geen prul van een paar tientjes bij de Action.
Action heeft veel keuke goedkope spulletjes maar zoiets zou ik er nooit kopen. Daarnaast heb je volop licht nodig om te kunnen filmen, bij bewolkt weer valt ie al door de mand.

ho
door holy53 Mar 4, 2018 om 11:55
68 Antwoorden / 1 Vragen

Gaat toch niet om jouw mening? Meeste mensen gebruiken mobieltje om mooie opnames vast te leggen.
Fabrikanten stoppen met cameras's in de goedkopere klasse. Concurrentie te groot.
En ja, ik zelf fotografeer met dure spiegelreflex met kwaliteitslenzen, maar kraak anderen NIET af voor hun keuzes.
Of weet jij wat t.s. wil met zijn Action camera?

aurora1
door aurora1 - Mar 4, 2018 om 01:17
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Wij, in ieder geval ik, kunnen niet weten of u iets verkeerd doet.
Er zal een gebruiksaanwijzing zijn waarvan u wijzer kunt worden, een sd kaart kan over het algemeen leeg gemaakt worden, of vervangen door een nieuw kaartje als u het kaartje niet leeg wilt maken, enz.

gerbera
door gerbera - Mar 4, 2018 om 11:44
7364 Antwoorden / 14 Vragen

Doe ik dingen verkeerd ?
Ik denk niet dat u iets verkeerd doet echter eerder dat het een slechte "namaak" SD kaart is. Koop een echte SD kaart en ik denk dat het probleem is opgelost en u deze gewoon in de computer kan gebruiken.