ha
door harma_1 Oct 8, 2005 om 13:26
Elektronica & tv

Irritante telefoontjes

Sinds afgelopen week krijg ik ca, 3 keer per dag een telefoontje van een servicebedrijf. Dan wordt een bericht op band voorgelezen. Dat luid. (Goedemiddag dit is een automatisch bericht van de kialaservice. Toets nu een 0 om verder te gaan.) Uiteraard toets ik geen 0 omdat ik die servicebedrijf niet ken. Wie heeft dit ook meegemaakt. Ik ben er wel benieuwd naar. Ik ben van plan om maandag hierover ook contact op te nemen met de KPN omdat ik dit heel irritant vind.

1511 5 Rapporteer

ve
door verwijderd - Oct 8, 2005 om 13:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

http://www.reclamecode.nl/index2.html

Wellicht kunt U hier Uw voordeel mee doen?

Groetjes JB

ve
door verwijderd - Oct 8, 2005 om 14:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

Kiala is bedrijf dat werkt in opdracht van onder andere postorderbedrijven. U kunt een bestelling op halen bij een z.g. kiala-punt. Als er dus een pakje voor u onderweg is krijgt u inderdaad een automatisch bericht en nadat u de nul ingetoetst heeft (ter controle van een goede verbinding) krijgt u de mededeling dat het pakje op het betreffende kiala-punt is aangekomen en kan worden afgehaald. Het heeft dus weinig zin op hierover met KPN contact op te nemen want hetgeen Kiala doet is niets bezijnders en gewoon service naar de klant om de aankomst van een pakje te melden. Als u geen pakje verwacht kunt u beter met Kiala bellen en om uitleg vragen. Maar ik vermoed dat er of  iets voor u onderweg is/was of dat Kiala per abuis een verkeerd nummer heeft gebeld. Nogmaals het is geen irritante reclame of zo maar simpel de melding van de aankomst van een bestelling. Groeten - E.

ve
door verwijderd - Oct 8, 2005 om 14:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ jeroenbosch - als je mijn antwoord leest neem ik aan dat je begrijpt dat het niets met reclame of reclamecode te maken heeft. E.

ve
door verwijderd - Oct 8, 2005 om 14:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

 0900 - BELKIALA (0900 23554252) (45ct/min)

Via dit nummer is het mogelijk om (via een automatisch menu):

  • de status van het pakket te achterhalen (waar is mijn bestelling);
  • het (dichtsbijzijnde) Kiala Punt te selecteren (aan de hand van postcode);
  • aanvullende informatie te verkrijgen over het Kiala Punt, zoals adres, openingstijden, locatie-hint, etc.

Dankzij Kiala heeft u meer vrijheid...

  • Bent u zelden thuis wanneer de postbode langskomt?
  • Zijn de openingstijden van het postkantoor niet toereikend?
  • Zou u graag meer willen weten over de status van de levering van uw bestelling?
  • Betaalt u liever uw aankopen niet op voorhand?
  • Wenst u uw pakket gemakkelijk terug te kunnen sturen?
Haal uw pakketten af waar en wanneer het u past...

Vanaf het moment dat uw pakket bij uw verkoper op afstand is klaargemaakt, wordt het zo spoedig mogelijk geleverd aan het sorteercentrum van Kiala. Vervolgens streeft Kiala ernaar om het pakket de volgende werkdag te leveren bij een winkel met ruime openingstijden, dichtbij uw woonadres of werk. En u hoeft niet voor niets langs te gaan, want u krijgt meteen bericht als het pakket is aangekomen. Op die manier kan u uw pakket afhalen op het uur en de plaats van uw keuze. En u stuurt uw pakketten terug met hetzelfde gemak. En dat is niet alles! Kiala heeft nog allerlei andere services!
Om meer te weten...

ve
door verwijderd - Oct 9, 2005 om 01:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi @Encarta,

Je hebt volkomen gelijk, volgende keer zal ik beter opletten.

Groetjes JB