Irritante telefoontjes
Sinds afgelopen week krijg ik ca, 3 keer per dag een telefoontje van een servicebedrijf. Dan wordt een bericht op band voorgelezen. Dat luid. (Goedemiddag dit is een automatisch bericht van de kialaservice. Toets nu een 0 om verder te gaan.) Uiteraard toets ik geen 0 omdat ik die servicebedrijf niet ken. Wie heeft dit ook meegemaakt. Ik ben er wel benieuwd naar. Ik ben van plan om maandag hierover ook contact op te nemen met de KPN omdat ik dit heel irritant vind.
http://www.reclamecode.nl/index2.html
Wellicht kunt U hier Uw voordeel mee doen?
Groetjes JB
Kiala is bedrijf dat werkt in opdracht van onder andere postorderbedrijven. U kunt een bestelling op halen bij een z.g. kiala-punt. Als er dus een pakje voor u onderweg is krijgt u inderdaad een automatisch bericht en nadat u de nul ingetoetst heeft (ter controle van een goede verbinding) krijgt u de mededeling dat het pakje op het betreffende kiala-punt is aangekomen en kan worden afgehaald. Het heeft dus weinig zin op hierover met KPN contact op te nemen want hetgeen Kiala doet is niets bezijnders en gewoon service naar de klant om de aankomst van een pakje te melden. Als u geen pakje verwacht kunt u beter met Kiala bellen en om uitleg vragen. Maar ik vermoed dat er of iets voor u onderweg is/was of dat Kiala per abuis een verkeerd nummer heeft gebeld. Nogmaals het is geen irritante reclame of zo maar simpel de melding van de aankomst van een bestelling. Groeten - E.
@ jeroenbosch - als je mijn antwoord leest neem ik aan dat je begrijpt dat het niets met reclame of reclamecode te maken heeft. E.
0900 - BELKIALA (0900 23554252) (45ct/min)
Via dit nummer is het mogelijk om (via een automatisch menu):
- de status van het pakket te achterhalen (waar is mijn bestelling);
- het (dichtsbijzijnde) Kiala Punt te selecteren (aan de hand van postcode);
- aanvullende informatie te verkrijgen over het Kiala Punt, zoals adres, openingstijden, locatie-hint, etc.
- Bent u zelden thuis wanneer de postbode langskomt?
- Zijn de openingstijden van het postkantoor niet toereikend?
- Zou u graag meer willen weten over de status van de levering van uw bestelling?
- Betaalt u liever uw aankopen niet op voorhand?
- Wenst u uw pakket gemakkelijk terug te kunnen sturen?
Vanaf het moment dat uw pakket bij uw verkoper op afstand is klaargemaakt, wordt het zo spoedig mogelijk geleverd aan het sorteercentrum van Kiala. Vervolgens streeft Kiala ernaar om het pakket de volgende werkdag te leveren bij een winkel met ruime openingstijden, dichtbij uw woonadres of werk. En u hoeft niet voor niets langs te gaan, want u krijgt meteen bericht als het pakket is aangekomen. Op die manier kan u uw pakket afhalen op het uur en de plaats van uw keuze. En u stuurt uw pakketten terug met hetzelfde gemak. En dat is niet alles! Kiala heeft nog allerlei andere services!
Om meer te weten...
Nieuw op Vraag & Beantwoord
AirBNB
Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.
Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m
...
Lees meer
Refund mails alitalia???
Nu, na meer als twee jaar na het faillissement van Alitalia krijg ik een reactie van Alitalia mbt een refund voor twee geannuleerde tickets.
Men vraagt hiervoor een copie van mijn ID en mijn bankgegevens.
ik vertrouw dit niet helemaal.
Zijn er meer mensen die een mail hebben gehad of ervaring hiermee hebben?
Lees meer
Filmbox bij kpn
Ik kreeg een mail van KPN dat filmbox nu bij hun op kanaal 50 zit,natuurlijk meteen gaan kijken,maar het werkt nog niet
Me wel afgevraagd,moet je hier nu extra voor gaan betalen?
Net zoals bij netflix?
Voor mij heel onduidelijk,want daar heb ik geen zin in,heb al 4 van dit soort,gewoon betaald
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer