jo
door josty Dec 29, 2013 om 14:37
Elektronica & tv

Is dit nodig op TV

Vinden wij het zolang zamerhand normaal dat we twee weken lang van ieder TV programma een samenvatting / compilatie krijgen over het afgelopen jaar? Dat de TV-makers moeten bezuinigen snap ik, maar dit lijkt toch een beetje op minachting en gemakzucht

688 8 Rapporteer

aurora1
door aurora1 - Dec 29, 2013 om 15:04
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Kun je dit niet beter bij Discussies plaatsen?

edrick3
door edrick3 - Dec 29, 2013 om 15:08
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo josty,

Dat is nou niet bepaald een consumentenvraag waarop een éénduidig antwoord te geven is.
Ga naar Discussies.

Trouwens: je hoeft natuurlijk niet te kijken.

ge
door gerboe - Dec 29, 2013 om 15:19
806 Antwoorden / 0 Vragen

Wat dit met minachting te maken heeft snap ik niet. Gemakzucht ook niet trouwens want die compilaties worden heus niet gemaakt om geld te besparen. Oud en nieuw is nu eenmaal een tijd van terugkijken.

valerius-2
door valerius-2 - Dec 29, 2013 om 15:31
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Er blijven toch wel genoeg zenders over? Om naar ter kijken. Of heeft u alldeen maar NED 1,2 en3?

mahadma
door mahadma - Dec 29, 2013 om 16:07
11569 Antwoorden / 51 Vragen

Of gebruik je aan/uit knop, of kijk naar eerder opgenomen programma's, die je of nog niet of nog zelf een tweede keer wil zien. Minachting? Nee. Gemakzucht? Nee. Traditie? Ja.

haarp
door haarp - Dec 29, 2013 om 16:44
514 Antwoorden / 62 Vragen

Huur een film online of ga naar een videotheek.

zoekster
door zoekster - Dec 29, 2013 om 18:12
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Volgens mij is het ook gemakzucht. Die Kassa-uitzending over de beste/leukste testen sloeg nergens op. Gewoon even vakantie voor de makers.
En al die compilaties van De wereld draait door vond ik ook een load of crap. Zie ik liever iets origineels.
Kijk, dat ieder jaar 'It's a wonderful life.' terug komt, daar kan ik me iets bij voorstellen, dat is traditie, hoewel. waar is ie dit jaar? Een nieuwsoverzicht, oké, maar van een doorlopend programma allemaal items van aan elkaar plakken, echt flauwekul.

Hoort wel bij discussies, overigens.

tijger1
door tijger1 - Dec 29, 2013 om 18:20
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Lees desnoods een boek;-)