jb
door jb50 Sep 8, 2024 om 17:58
Elektronica & tv

Kassa is talkshow?

De eerste Kassa uitzending op 7/9 leek wel een talkshow!
Veel te lange onderwerpen die Kassa onwaardig zijn! Daar hebben wij toch Radar voor?
Ga alsjeblieft terug naar de oorsprong; testen en andere echte Kassa items.
Anders hebben wij het wel gehad.
Met vriendelijke groet.

1404 5 Rapporteer

marita5
door marita5 - Sep 8, 2024 om 18:08
11668 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Jb50 ,

Heb je een vraag over de tv-uitzending? Of heb je een klacht of tip? Mail dan naar kassa@bnnvara.nl.

sjjoppy
door sjjoppy - Sep 8, 2024 om 18:30
7385 Antwoorden / 3 Vragen

Deze ervaring heb ik niet, de onderwerpen werden uitgebreid behandeld zoals altijd.
Dat testen komt ook nog wel eens.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Sep 8, 2024 om 19:39
2281 Antwoorden / Vragen

Interessant JB50 der Nederlanden ziet het graag anders ;-)

tenormin
door tenormin Sep 8, 2024 om 21:51
16945 Antwoorden / 109 Vragen

JB50 der Nederlanden? Wat bedoel je daarmee @ henk de zevende? Weet wel dat je nooit reageert maar snappen doe ik je antwoord niet.

sjjoppy
door sjjoppy Sep 9, 2024 om 08:38
7385 Antwoorden / 3 Vragen

@tenormin,
@henk de zevende vind dat TS (JB50) iets te hoog van de toren blaast en geeft dat humoristisch aan.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende Sep 9, 2024 om 09:47
2281 Antwoorden / Vragen

En dan vooral het gebruik van  de pluralis majestatis.

Mabelle
door Mabelle - Sep 9, 2024 om 00:02
640 Antwoorden / 1 Vragen

Wat moeten ze testen dan? En wat zijn echte Kassa items? Ben ik wel nieuwgierig naar als niet-kijker.

Redacteur
door Redacteur - Sep 9, 2024 om 09:54
1075 Antwoorden / 62 Vragen

We sluiten deze discussie, het forum is speciaal bestemd voor vragen van consumenten.

Praten over de uitzending kan uiteraard. Doe dat op de aanwegezen plek, onze Gemist-pagina.

Redactie