NatureTravel
door NatureTravel Dec 15, 2007 om 09:16
Elektronica & tv

Laat je niet neppen

DE heeft een aktie waarmee u met 200 spaarpunten, tot € 200 korting kunt krijgen op een Seaco espresso apparaat.

Laat u echter niet neppen. Zonder enige vorm van korting zijn deze apparaten véél goedkoper in de winkel. U kunt tot wel 229,- goedkoper uit zijn dan bij DE! Kijk bijvoorbeeld eens op www.kieskeurig.nl naar de prijzen, het goedkoopste apparaat is daar al een stuk voordeliger. Op de duurste scheelt het (natuurlijk) het meest.

305 3 Rapporteer

ve
door verwijderd - Dec 15, 2007 om 09:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag damaster,

Het lijkt de POSTBANK wel met zijn RENTEPUNTEN!!!

Collegiale groet, Read2.

ve
door verwijderd - Dec 15, 2007 om 10:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

Vindt DE spaarpunten sowieso waardeloos, je moet vreselijk veel punten sparen/hebben en dan moet je nog een hoop geld bijbetalen.....

Bij veel spaaracties kost het je uiteindelijk (vrijwel) altijd meer dan wanneer je het `kado`artikel gewoon zelf had gekocht trouwens.

Groetjes,

ve
door verwijderd - Dec 15, 2007 om 11:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

@Damaster,
Maar je hebt ook Suzuki's en Mercedessen. En die rijden ook allemaal rond maar hebben allemaal een ander prijskaartje. En de koffie bij de Aldi is ook goedkoper dan die bij Albert Heijn.

De machine's die DE verkoopt zijn over het algemeen alleen bij DE te koop. Het kan zijn in details zitten, maar de kans is groot dat er ergens verschil is.

Maar als u niet wilt sparen, dan doet u dat toch vooral niet...