re
door ready Sep 22, 2005 om 11:51
Elektronica & tv

Loewe Aconda

Ik heb nu bijna drie jaar een Loewe Aconda. Jammer genoeg is de TV inmiddels 5 keer in reparatie geweest. 4 keer voor hetzelfde probleem. Na enige tijd gaat het geluid vervormen. Dit gebeurt alleen als het buiten warm is, gek genoeg! 1 keer is hij doorgebrand! Hij is weer net terug uit reparatie voor het vervormende geluid, wederom is het signaalbord vervangen. Nu heb ik weer een nieuw probleem. Na een uurtje kijken of soms bij het aanzetten heb ik een groene blauwe cirkel in het midden. Zeer irritant TV kijken. Uiteraard laat ik de TV weer repareren, maar eigenlijk ben ik die TV een beetje zat!!! En wil gewoon een nieuwe TV, en nooit meer een Loewe. Ze hebben inmiddels wel mijn garantie van 2 naar 3 jaar verlengd maar dit loopt ook af in februari 2006. Welke stappen kan ik het beste ondernemen? Ik ben van plan om een brief te schrijven waar ik mijn onvrede uit en eigenlijk mijn geld terug wil. Die TV was ruim 2300,00!! Ik weet het een ander had gelijk aktie ondernomen, maar ik wil de winkelier/importeur ook een kans geven. Ik ben altijd netjes behandeld, ze komen te TV halen en ook een gratis leenTV is geen probleem. Graag reactie!

1721 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

wi
door wippie - Sep 22, 2005 om 12:24
260 Antwoorden / 0 Vragen
0

Heb 2 jaar geleden bij Neckermann een Vestel? TV gekocht. Breedbeeld 70. Werkt nog steeds perfect. Heb vorige week voor mijn kantoor bij Neckermann een gewone 70 TV gekocht. Weer Vestel? Het merk was mij totaal vreemd, maar ze werken perfect!!!!!!!!!!!! IK heb KPN digitenne en als een van de twee het begeefd, dan koop ik daar weer een nieuwe. Thuis bezorgd, prijs 230,00 euro per stuk. Moet geen dure merken meer, want als er iets is zijn ze meestal niet thuis. Als een van de twee het begeeft, ok een nieuwe bestellen en de oude meegeven.

aa
door aadk - Sep 22, 2005 om 12:29
6 Antwoorden / 1 Vragen
0

heb zoiets ook gehad maar dan met panasonic irritante brom in het geluid 2 x gerepareerd maar na paar weken weer terug heb toen een andere gekregen zelfde type en na enkele maanden weer het zelfde probleem.ben toen weer naar de zaak gegaan waar ik hem heb gekocht en na een kort maar goed gesprek ander toestel uitgezocht met bijbetaling een sony. (was iets duurder dan de panasonic) deze is bezorgd en die panasonic hebben ze meegenomen.


 

wi
door wille - Sep 22, 2005 om 12:56
2 Antwoorden / 0 Vragen
0

ik heb er zelf ook een waar ik veel problemen mee heb gehad. die kleuren in het midden waar je het over had, is gevaarlijk. had ik ook soms en ook wel eens een punt in het midden als ik hem uit deed.wat bleek ne de trafo die erin zit stuurde de spanning niet goed door,wat na informeren een kwaaltje is bij de aconda.laat daar na kijken wat ik heb geschreven naar de baas persoonlijk in belgie en heb gelukkig 60 procent korting gekregen op de reparatie omdat hij net enkele maanden uit de garantie was,maar ik moest toch nog 492,55 euro betalen. als de trafo niet goed de stroom regelt gaat je beeldbuis in een keer kapot,en krijg je alleen blauw beeld en geluid.ik denk als ze de trafo vervangen is het misschien verholpen. de mijne doet het nu weer perfect,gelukkig 

wi
door wille - Sep 22, 2005 om 13:07
2 Antwoorden / 0 Vragen
0

laat je trafo nakijken want dan is die niet meer 100 procent. heb ik ook gehad en heb met de reparatie na schrijven en veel moeite met het hoofdkantoor in belgie waar ik de grote man persoonlijk benaderde 60 procent korting gehad op mijn reparatie. ik moest toch nog 492,55 euro betalen. dan kun je wel uit rekenen wat de eigenlijke reparatie koste. het is zo als de trafo niet goed meer is dan begeeft je beeldbuis het. was bij mij ook zo kleuren en soms als ik hem uit zette dan in het midden een flitsje. mijn tv was net uit de garantie waar door ik toch nog gematst ben,je moet wel met zo n dure tv. die zet je niet aan de straat. laat naar de trafo kijken dat is een kwaaltje bij de aconda. mijn toestel is gelukkig weer okee,want als hij werkt,een beter beeld is er niet. groetjes willeu 

morrigan
door morrigan - Sep 25, 2005 om 18:22
87 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik heb zelf een Loewe Acantus gehad en wil nooit meer een Loewe. Om de 2 jaar brandde hij door. Ik weet dat ik er waarschijnlijk meer werk van had kunnen maken, maar in plaats daarvan heb ik 'm toch maar de deur uitgedaan en andere gekocht.

co
door cois - Oct 2, 2005 om 10:07
2 Antwoorden / 0 Vragen
0

Geachte ,


je kan met loewe ook problemen hebben maar mijn ervaring met deze invoerder in belgie zijn enkel positief.De reactie die reeds gegeven is met een herstelling voor een HS trafo voor bijna 500 euro is wel bij de haren getrokken zo duur zijn die spullen niet een max van 175 euro lijkt mij eerder normaal.er zijn nu eenmaal gediplomeerde dieven in het circuit wat zonde is voor de eerlijke handelaar.Neem eens kontakt op met Mark de Bondt bij Loewe Belgium en leg daar Uw probleem eens uit.Vraak eventueel of je het toestel in wommelgem mag binnenbrengen.


MVG


François

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - Oct 5, 2024 om 22:45
Elektronica & tv

Filmbox bij kpn

Ik kreeg een mail van KPN dat filmbox nu bij hun op kanaal 50 zit,natuurlijk meteen gaan kijken,maar het werkt nog niet
Me wel afgevraagd,moet je hier nu extra voor gaan betalen?
Net zoals bij netflix?
Voor mij heel onduidelijk,want daar heb ik geen zin in,heb al 4 van dit soort,gewoon betaald Lees meer

MartinnitraM
MartinnitraM - Oct 2, 2024 om 15:17
Huishouden & energie

Ben ik verplicht mee te doen aan steekproef Enexis gasmeter?

Een onduidelijke brief gekregen van Enexis om mee te doen aan een steekproef. Deze steekproef stelt vast of mijn gasmeter betrouwbaar meet. Ben ik verplicht daar aan mee te doen en een hele middag thuis te moeten wachten op een monteur van weer een ander bedrijf ? Dus een vrije dag te moeten opnemen hiervoor ? Lees meer

da
daan.s - Mar 15, 2024 om 12:21
Elektronica & tv

Neato robotstofzuiger gekocht bij Albert Heijn, binnen garantie onbruikbaar. Wie is er verantwoordelijk?

Wij hebben Maart 2023 bij Albert Heijn een Neato D8 gekocht voor €199,-. Mooi ding, werkte goed tot een paar weken geleden de app niet meer opstart en verbinding kan maken. Resultaat > stofzuiger kun je niet meer instellen of aanzetten via de app. Na wat onderzoek lees ik dat Neato falliet is. Hij gaat nog wel aan en uit maar uiteindelijk heb je toch de app nodig om de robot in te stellen om ... Lees meer