ma
door masterdad Oct 16, 2008 om 15:59
Elektronica & tv

Moeder-bord LCD-TV

Ik heb zo,n 3 maanden geleden een nieuwe tv gekocht,en wel de Samsung 102 cm type LE-40A552.In die drie maanden is er drie keer een monteur geweest.En is het moederbord vervangen,maar op de reparatie-bon staat dat er maar 90 dagen garantie op de reparatie zit.Terwijl op de tv bij aankoop de garantie veel langer is.Maar zou dus betekenen dat als het moeder-bord na 90 dagen kapot gaat ik het zelf moet betalen.Vind dit niet kloppen. Wie heeft hier ook mee te maken(gehad) en wat te doen.

335 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

wolfenjong
door wolfenjong - Oct 16, 2008 om 18:27
859 Antwoorden / 10 Vragen
0

Hallo


U hoeft zich geen zorgen te maken over u garantie , die heeft u van de winkel waar u de tv gekocht heeft, met de monteur heef u niks te maken, die heeft dat vast op zijn bonnen staan, is voor u niet van toepassing, al gaat de tv nog 10 keer kapot, gewoon weer contact met de winkel opnemen, en met niemand anders.


succes er mee.

gladdeharry
door gladdeharry - Oct 16, 2008 om 18:40
463 Antwoorden / 14 Vragen
0

Op een reparatie zelf zit drie maand garantie.Stel dat u een reparatie laat doen terwijl uw garantie is afgelopen heeft u op de reparatie nog drie maand garantie.Zolang u nog gewoon garantie heeft(Samsung twee jaar)maakt het niet uit hoe vaak hij defect raakt.


ma
door masterdad - Oct 16, 2008 om 22:00
26 Antwoorden / 28 Vragen
0

Aan de twee mensen die gereageerd hebben,wil ik zeggen,Hartstikke bedankt voor uw reactie waardoor ik me een heel stuk gerustgestelder voel.

an
door answer - Oct 20, 2008 om 20:16
8 Antwoorden / 0 Vragen
0

je hebt nog steeds de resterende garantie periode van samsung.
het is wel zo dat als er geen garantie meer op zou zitten en er wordt dan wat gerepareerd dat er dan inderdaad 3 maanden garantie op hetgeen zit wat gerepareerd is.


 


 

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

su
susaneggen - Oct 1, 2024 om 12:02
Vakantie & reizen

AirBNB

Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.

Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m ... Lees meer

ha
halicaphi - Oct 6, 2024 om 11:13
Vakantie & reizen

Refund mails alitalia???

Nu, na meer als twee jaar na het faillissement van Alitalia krijg ik een reactie van Alitalia mbt een refund voor twee geannuleerde tickets.
Men vraagt hiervoor een copie van mijn ID en mijn bankgegevens.
ik vertrouw dit niet helemaal.
Zijn er meer mensen die een mail hebben gehad of ervaring hiermee hebben? Lees meer

wi
witteke - Oct 5, 2024 om 22:45
Elektronica & tv

Filmbox bij kpn

Ik kreeg een mail van KPN dat filmbox nu bij hun op kanaal 50 zit,natuurlijk meteen gaan kijken,maar het werkt nog niet
Me wel afgevraagd,moet je hier nu extra voor gaan betalen?
Net zoals bij netflix?
Voor mij heel onduidelijk,want daar heb ik geen zin in,heb al 4 van dit soort,gewoon betaald Lees meer