Ned1 en Ned 2 niet in HDTV
Ik heb televisie via Ziggo met een smartcardhouder en bijbehorende smartcard, maar nu heb ik sinds kort geen ontvangst meer van Ned1 en Ned2 in HDTV kwaliteit, wel in gewone kwaliteit op kanaal 71 en 72.
nee dat was bij mij niet het geval, want ik heb nu op kanaal 1 en 2 geen beeld meer, hij geeft de melding "geen of zwak signaal".
hoe kan ik dit verhelpen? ik heb alle zenders al opnieuw ingestalleerd
@haantje007
Je moet je decoder laten zoeken naar nieuwe software.
Ned1-71 / Ned2-72 / Ned3-73 is dan weer Ned 1-2-3 in HD
Wij hebben ook digitaal via ziggo. Wij hebben een smartcard in onze tv.
Afgelopen week hadden we geen ontvangst meer en hebben een update gedaan. Bleken weer zenders bij en af te zijn gegaan. Maar ned 1 en ned 2 HD hebben we nog wel gewoon!
[quote=haantje007 schreef op dinsdag 20 apr 2010, 19:28]en hoe doe je zo"n update?
via de kabel ofzo?
Lastig om te zeggen. Wij hebben namelijk een losse insteekkaart en doen de update via de tv, (via menu en dan systeeminfo) Dit kan niet met de officiele kaart van ziggo. Probeer de card er eens uit te halen en opnieuw in te steken. Anders bel eens even naar ziggo om te vragen of je een update moet doen.
Welk merk en type heb je? Een software update voor CI+ moet je van de site van de fabrikant halen.
[quote=birdies schreef op dinsdag 20 apr 2010, 20:35]Welk merk en type heb je? Een software update voor CI+ moet je van de site van de fabrikant halen.
Ik heb een samsung LE32B650T2P
De nieuwste software is te downloaden op deze site, klik hier
Lees ook even de 'veelgestelde vragen' door.
Je huidige softwareversie is als volgt te controleren:
De software versie kan als volgt worden gecontroleerd :
Druk op de remote op:
Menu => Zelfdiagnose =>Beeld testen =>Ja
Dan verschijnt de Software versie in beeld.
Updaten schijnt het beste te lukken met gebruik van een USB stick.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Schimmel in trapkast
Ik woon sinds een week in een koopwoning uit 1974. We hebben 4 maanden geklust en toen zag ik al zwarte schimmel in de trapkast, die deels onder de grond zit. Dit zat op 3 van de 4 muren, alleen op kelderniveau. Er zit geen kruipruimte, en aan de andere kant van de muren zit dus grond. (Die waarschijnlijk flink vochtig is na alle regen van de afgelopen maanden.)
2 weken geleden heb ik de schi
...
Lees meer
Waspods het meest onzinnige bedenksel...
Ben ik de enige die vindt dat de waspods, met 3 of 4 verschillende gescheiden ingrediënten het grootst mogelijke onzinbedenksel is?
Met moeite gescheiden in zo'n pod gepropt en komt dan in de wasmachine binnen no- time weer bij elkaar zodra het omhulsel is gesmolten..en in verhouding giga-duur !!
Lees meer
Garantie Dyson stofzuiger
Goedemiddag, Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden. Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen. Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer