co
door cocoondj Dec 8, 2011 om 13:04
Elektronica & tv

Ontharingsapparaat voor mannen

Ik ben op zoek naar een apparaat voor lichaamsontharing voor mannen. En dan dus ook de schaamstreek.

Wie weet welk apparaat hier voor nodig is?

6880 17 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Dec 8, 2011 om 13:13
16829 Antwoorden / 108 Vragen

cocondj, wil je persé een apparaat? Er zijn n.l. ook prima ontharings crèmes in de handel, zelfs voor gezicht en schaamstreek, die uitstekend hun werk doen. Ook voor benen en armen is er uiteraard een crème maar die is anders samengesteld omdat gezicht en benen een ander "huidje" hebben.
Juist voor de schaamstreek werkt die crème (Silx) perfect en komen er géén stoppels wat bij een scheerapparaat wel komt.

gr
door grootvader_1 - Dec 8, 2011 om 13:20
153 Antwoorden / 44 Vragen

Gewoon een scheermesje.
Veel haar eerst met een tondeuse, dan inzepen en dan scheren.
Zo doe ik het tenminste bij warm weer en zwetende liezen en gaat schrijnen.
Soms ook wel het okselhaar maar dan bij zuid-franse temperaturen.

Let wel!
Eenmaal geschoren heel regelmatig onderhouden omdat stoppels nog hinderlijker kunnen zijn dan lange haren.

Overigens lijkt die mode al op zijn retour te zijn.
En ja, dat zie je dus tijdens naturistenvakanties die overigens erg makkelijk zijn.
Zo uit je tent naar de douches of toilet en geen zand in een strak zwembroekje.
Puur natuur(lijk).

De Vrije Vogel

1 veer,één veer meer en ik vlieg.

co
door cocoondj - Dec 8, 2011 om 16:32
1 Antwoorden / 1 Vragen

Scheren doe ik nu ook maar ik wil het permanent weg hebben.
Ik wil dus af van het scheren. En ontharingscremes gebruik ik niet.

tenormin
door tenormin - Dec 8, 2011 om 16:56
16829 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=cocoondj schreef op donderdag 8 dec 2011, 16:32]Scheren doe ik nu ook maar ik wil het permanent weg hebben.
Ik wil dus af van het scheren. En ontharingscremes gebruik ik niet.

Dan zul je naar een kliniek moeten voor permanente verwijdering. Succes.

loreleigil
door loreleigil - Dec 8, 2011 om 17:05
678 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=tenormin schreef op donderdag 8 dec 2011, 13:13]cocondj, wil je persé een apparaat? Er zijn n.l. ook prima ontharings crèmes in de handel, zelfs voor gezicht en schaamstreek, die uitstekend hun werk doen. Ook voor benen en armen is er uiteraard een crème maar die is anders samengesteld omdat gezicht en benen een ander "huidje" hebben.
Juist voor de schaamstreek werkt die crème (Silx) perfect en komen er géén stoppels wat bij een scheerapparaat wel komt. Nee, waarom zou meneer een apparaat willen, hij vráágt toch niet specifiek om een apparaat ofzo? Ik weet dat je graag het meeste posts van iedereen wil hebben, maar het begint zo langzamerhand echt enorm irritant te worden hoor. ALS JE EEN VRAAG NIET KUNT BEANTWOORDEN, DOE DIT DAN OOK NIET!!!

@coccondj:
Ik vond dit apparaatje en deze van Philips. Of het werkt zou ik niet weten, ik gebruik die dingen zelf niet.

pino123
door pino123 - Dec 8, 2011 om 18:44
2763 Antwoorden / 14 Vragen

[quote=loreleigil schreef op donderdag 8 dec 2011, 17:05][quote=tenormin schreef op donderdag 8 dec 2011, 13:13]cocondj, wil je persé een apparaat? Er zijn n.l. ook prima ontharings crèmes in de handel, zelfs voor gezicht en schaamstreek, die uitstekend hun werk doen. Ook voor benen en armen is er uiteraard een crème maar die is anders samengesteld omdat gezicht en benen een ander "huidje" hebben.
Juist voor de schaamstreek werkt die crème (Silx) perfect en komen er géén stoppels wat bij een scheerapparaat wel komt. Nee, waarom zou meneer een apparaat willen, hij vráágt toch niet specifiek om een apparaat ofzo? Ik weet dat je graag het meeste posts van iedereen wil hebben, maar het begint zo langzamerhand echt enorm irritant te worden hoor. ALS JE EEN VRAAG NIET KUNT BEANTWOORDEN, DOE DIT DAN OOK NIET!!!

@coccondj:
Ik vond dit apparaatje en deze van Philips. Of het werkt zou ik niet weten, ik gebruik die dingen zelf niet.

Goh, ben ik toch niet de enige.... Maar ja...... Er staat een flatgebouw voor haar hoofd, heeft echt geen zin hoor.. Tenormin = synoniem voor blablabla

tenormin
door tenormin - Dec 8, 2011 om 19:14
16829 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=cocoondj schreef op donderdag 8 dec 2011, 13:04]Ik ben op zoek naar een apparaat voor lichaamsontharing voor mannen. En dan dus ook de schaamstreek.

Wie weet welk apparaat hier voor nodig is?

Loreleigil en pino123: bovenstaand is de vraag van TS: apparaat. Hij vraagt daar dus wel om. En dan vraag ik alleen maar netjes: moet het persé een apparaat zijn? Wat hier verkeerd aan is, nou ja.

pino123
door pino123 - Dec 8, 2011 om 23:12
2763 Antwoorden / 14 Vragen

[quote=tenormin schreef op donderdag 8 dec 2011, 19:14][quote=cocoondj schreef op donderdag 8 dec 2011, 13:04]Ik ben op zoek naar een apparaat voor lichaamsontharing voor mannen. En dan dus ook de schaamstreek.

Wie weet welk apparaat hier voor nodig is?

Loreleigil en pino123: bovenstaand is de vraag van TS: apparaat. Hij vraagt daar dus wel om. En dan vraag ik alleen maar netjes: moet het persé een apparaat zijn? Wat hier verkeerd aan is, nou ja.

Wat denk jezelf....... Wie weet een apparaat.....

Antwoord: moet het persé een apparaat zijn......

Wat is daar nu verkeerd aan....

Dat je de vraag nog stelt.

tenormin
door tenormin - Dec 8, 2011 om 23:21
16829 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=cocoondj schreef op donderdag 8 dec 2011, 16:32]Scheren doe ik nu ook maar ik wil het permanent weg hebben.
Ik wil dus af van het scheren. En ontharingscremes gebruik ik niet.

TS stelt in vraag: apparaat. Ik vraag misschien ceème, dan blijkt dat hij zich helemaal niet meer wil scheren. Dat jullie de pik op me hebben vind ik prima, maar je moet wel lezen wat TS zelf ook schrijft.

vladja
door vladja - Dec 8, 2011 om 23:25
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Tenormin,

Blablabla, een ziekelijke dwang overal maar wat neer te zetten, maakt niet uit wat. Verkeerd (zoals al een aantal keren aantoonbaar gebleken is), ik heb er geen verstand van (maar wil toch wat zeggen) of ik zet zomaar wat neer, want ik heb een ziekelijke dwang om maar te reageren!

In 13 maanden 2899 reacties in totaal, dat zijn er 222 per maand., en dan nog 22 vragen en 17 discussies.

tenormin
door tenormin - Dec 8, 2011 om 23:35
16829 Antwoorden / 108 Vragen

niet op me reageren zou beter helpen dan jullie aanvallen, weet je. Actie/reactie. Negeer het, hoor je ook niets meer. Geen ziekelijke dwang, die heb jij met je collega's.

zwemmer
door zwemmer - Dec 8, 2011 om 23:44
2638 Antwoorden / 35 Vragen

The point is:

Een apparaat is een apparaat. Dat wordt gevraagd, geen scheermethode.

Zwemmer

zwemmer
door zwemmer - Dec 8, 2011 om 23:47
2638 Antwoorden / 35 Vragen

pardon, "ontharingsmethode" dus.

tenormin
door tenormin - Dec 9, 2011 om 09:08
16829 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=zwemmer schreef op donderdag 8 dec 2011, 23:47]pardon, "ontharingsmethode" dus.

dus....

zwemmer
door zwemmer - Dec 9, 2011 om 09:55
2638 Antwoorden / 35 Vragen

[quote=tenormin schreef op vrijdag 9 dec 2011, 09:08][quote=zwemmer schreef op donderdag 8 dec 2011, 23:47]pardon, "ontharingsmethode" dus.

dus....

tenormin, moet je nou e c h t overal wat op zeggen? Het lijkt wel een aandoening, excusez moi.

Zwemmer

loreleigil
door loreleigil - Dec 9, 2011 om 13:50
678 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=tenormin schreef op donderdag 8 dec 2011, 19:14][quote=cocoondj schreef op donderdag 8 dec 2011, 13:04]Ik ben op zoek naar een apparaat voor lichaamsontharing voor mannen. En dan dus ook de schaamstreek.

Wie weet welk apparaat hier voor nodig is?

Loreleigil en pino123: bovenstaand is de vraag van TS: apparaat. Hij vraagt daar dus wel om. En dan vraag ik alleen maar netjes: moet het persé een apparaat zijn? Wat hier verkeerd aan is, nou ja.
Dus als iemand op straat aan je vraagt 'Weet u de weg naar de dorpsweg?' gaat u vragen of hij niet liever naar de stationsstraat wil?
Laat TS zijn vraag stellen en als je die niet kan beantwoorden, doe dat dan ook niet! Ik denk echt dat je fijn moet gaat breien, koken of een goed boek moet gaan lezen!

zwemmer
door zwemmer - Dec 9, 2011 om 13:56
2638 Antwoorden / 35 Vragen

ad. sub-topic;Genoeg dunkt me. Laat nu maar, is nu eenmaal zo.

Zwemmer