ro
door roymarja Oct 11, 2017 om 12:37
Elektronica & tv

Pauze/hervatten/Android 7.1.0/Logitech K400+ ?

Goedemiddag,

Ben bijzonder in mijn nopjes met mijn draadloze Logitech K400+ toetsenbord voor mijn Android TV-box.
Ben er echter nog steeds niet achter welke toet(combinatie) de functie "pauze/hervatten" ondersteunt.

Bij Kodi is dat de spatietoets maar helaas niet bij Android-Apps.
F11 doet de stream i.d.d. stoppen maar hervatten ho maar

Heeft iemand van u wellicht een idee?
Dank!

743 3 Rapporteer

tdmduc
door tdmduc - Oct 11, 2017 om 12:46
704 Antwoorden / 2 Vragen

Bij mij gaat Kodi wel op pauze. Ik druk dan op de spatiebalk. Ik heb dezelfde K400+

Misschien een versie verschilletje?(Krypton 17.4)

Binnenkort koop ik deze. Die kan ook in het donker;-)

ro
door roymarja Oct 11, 2017 om 13:09
27 Antwoorden / 18 Vragen

Ja, ik bedoelde natuurlijk de spatieBALK bij Kodi (17.4) i.p.v. spatietoets.
Sorry!
Maar heeft u een tip voor Android-streams?
Zoals gemeld stopt de stream bij indrukken van de F11 maar hoe krijg ik die dan weer op gang?

tdmduc
door tdmduc Oct 11, 2017 om 15:33
704 Antwoorden / 2 Vragen

Bij mijn weten is de F11 altijd een "aan en uit" toetsgeweest. Dus nóg een keer op F11 en hij zou in theorie weer verder moeten gaan. Werkt bij verschillende apps...niet alleen Kodi.

costnix
door costnix - Oct 12, 2017 om 05:13
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Al eens de Shift, Alt of Controle geprobeerd in combinatie van de spatiebalk?