ja
door jane001 Jun 16, 2005 om 13:55
Elektronica & tv

Philips DVD

Ik heb een DVD recorder aangeschaft van Philips in 2003. voor  1299,00 euro Deze raakt al heel snel defect. Meteen opgestuurd(dit moest naar Belgie) Na 3 maanden ontving ik hem weer terug, na een aantal weken opnieuw in de fout,Weer opgezonden. Opnieuw 2 maanden weg. Maar om een lang verhaal af te ronden. Wij zijn nu 2005 en ik heb 2 maanden plezier gehad van mijn DVD recorder, want je begrijpt het al voor de zesde keer defect:hij speelt wel af, maar neemt niet op. Philips geeft niet thuis, ook een brief naar de Direktie had geen resultaat. Wie weet een manier om dit op te lossen.of toch maar in de container. Koop dus nooit een DVDrecorder van Phlips, want naar ik verneem van mijn handelaar:een zeer slecht procuct!


 

254 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Jun 16, 2005 om 14:14
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dag jane001,


Ik krijg de indruk dat je tot nu toe alles op het bordje legt van de fabrikant (Phillips). Als je de speler echter na 1-5-2003 gekocht hebt kun je in principe ook onder en na de fabrieksgarantieperiode bij de verkoper terecht. De verkoper is sinds genoemde datum wettelijk verplicht om een deugedelijk produkt te verkopen en dat is hier zonneklaar niet het geval. De verkoper had de speler al lang (na drie dezelfde klachten) moeten vervangen door een nieuwe soortgelijke speler in dezelfde prijsklasse. Ik zou de verkoper alsnog mondeling/schriftelijk in gebreke stellen en vervanging of de aankoopsom terug eisen. Als je de speler vóór 1-5-2003 gekocht hebt is deze regeling niet van toepassing en gelieve je dit bericht als niet geschreven te beschouwen. Succes, groeten, Ton.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - Oct 5, 2024 om 22:45
Elektronica & tv

Filmbox bij kpn

Ik kreeg een mail van KPN dat filmbox nu bij hun op kanaal 50 zit,natuurlijk meteen gaan kijken,maar het werkt nog niet
Me wel afgevraagd,moet je hier nu extra voor gaan betalen?
Net zoals bij netflix?
Voor mij heel onduidelijk,want daar heb ik geen zin in,heb al 4 van dit soort,gewoon betaald Lees meer

MartinnitraM
MartinnitraM - Oct 2, 2024 om 15:17
Huishouden & energie

Ben ik verplicht mee te doen aan steekproef Enexis gasmeter?

Een onduidelijke brief gekregen van Enexis om mee te doen aan een steekproef. Deze steekproef stelt vast of mijn gasmeter betrouwbaar meet. Ben ik verplicht daar aan mee te doen en een hele middag thuis te moeten wachten op een monteur van weer een ander bedrijf ? Dus een vrije dag te moeten opnemen hiervoor ? Lees meer

da
daan.s - Mar 15, 2024 om 12:21
Elektronica & tv

Neato robotstofzuiger gekocht bij Albert Heijn, binnen garantie onbruikbaar. Wie is er verantwoordelijk?

Wij hebben Maart 2023 bij Albert Heijn een Neato D8 gekocht voor €199,-. Mooi ding, werkte goed tot een paar weken geleden de app niet meer opstart en verbinding kan maken. Resultaat > stofzuiger kun je niet meer instellen of aanzetten via de app. Na wat onderzoek lees ik dat Neato falliet is. Hij gaat nog wel aan en uit maar uiteindelijk heb je toch de app nodig om de robot in te stellen om ... Lees meer