di
door diny_1 Nov 14, 2003 om 08:17
Elektronica & tv

Philips tv de 32PW9525

wij hebben ca 1jaar een philips 32 9525, helaas dat wij die gekocht hebben, hij was hartstikke duur, maar wij dachten laten wij nu eens een goede tv kopen, dan hebben we er jaren plezier van, nou mooi mis.....wij hadden hem net een paar maanden, toen we bruine vlekken in het beels kregen, opgebeld en ja hoor we moesten er al een nieuwe beeldbuis in, hij was toen weer mooi en goed....en war denk je na een tijdje weer bruine vlekken vooral in de rechter bovenhoek, de monteur kwam en zei ja, ja het stopcontact......ja waar moet ik anders de stekker in steken in mn ......???? toen onze boxen die stonden te dicht bij?? maar de televisie is meegenomen en weer gerepareert, de boxen hebben wij een heel eind er vanaf gezet, dus dat is ook geen probleem meer, nou inderdaad hij was weer mooi, de derde keer weer hetzelfde, toestel weer meegenomen maar toen konden ze niets vinden, gelukkig hebben we hem 4 jaar bijverzekerd,,,,maar nu zijn er weer bruine vlekken vooral weer in de rechterbovenhoek, ik word er wel een beetje scheitziek van, koop je zo,n duur apparaat, mijn man is woedend, hij zei tegen de Block, ik neem hem op mn nek en zet hem zo midden in de winkel want het word nu toch wel eens tijd dat het goed gemaakt word, maar wij hebben met zn tweeen besloten om nooit meer iets van philips te kopen en raden het ook iedereen af, bah wat een afgang "koop een nederlands product" ja aan mn hoela wij zeker nooit meer

941 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ce
door celestion68 - Apr 16, 2004 om 11:58
21 Antwoorden / 2 Vragen
0

Door wie is de reparatie uitgevoerd? Door de winkel of door Philips zelf? Er kan natuurlijk een fabrieksfout in het toestel zitten. Heb het zelf ooit is gehad met een Pioneer CD speler. 3 keer door de winkel zelf gerepareerd en tot 3 keer kwam het zelfde probleem weer terug. Daarna via een kennis naar Pioneer zelf gestuurd. Daar is tie gratis gerepareed en heeft daarna nog jaren zonder problemen gespeeld. Dus mijn advies is om in de winkel te vragen waar jullie TV is gerepareerd. Is tie door de winkel zelf iedere keer gerepareerd dan zou ik is proberen om bij Philips zelf te informeren naar deze klacht.

md
door mdv - Apr 16, 2004 om 11:58
8 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dit toestel zou inderdaad een slechte beeldbuis kunnen hebben.Echter als deze wordt vervangen wordt deze vervangen door een beelbuis uit een hele andere fabrieks serie en zou het probleem zich dus niet weer voor moeten kunnen doen.Wat inderdaat vaak voor komt is dat mensen er luidsprekerboxen te dicht bij zetten, waardoor kleur vlekken ontstaan.
Dit zijn dan wel groene/gele of rode kleurvlekken en duidenlijk geen bruine.
Om eventueel kleur-vlekken tegen te gaan is het wel belangrijk om een tv regelmatig met de knop uit te zetten en niet op st-by te laten staan.Hierbij wordt er namenlijk bij aanzetten een spoel geactiveerd die kleur-vlekken wegtrekt, het zou dus ook kunnen zijn dat dit circuit in uw tv niet werkt.Dat probleem van uw stopcontact kan ik me niets bij voorstellen.
Ik zou dus inderdaad maar contact op nemen met philips consumenten belangen, door hier een brief met kopie van aankoop en ev. reparatie bon heen te sturen.
succes

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - Oct 5, 2024 om 22:45
Elektronica & tv

Filmbox bij kpn

Ik kreeg een mail van KPN dat filmbox nu bij hun op kanaal 50 zit,natuurlijk meteen gaan kijken,maar het werkt nog niet
Me wel afgevraagd,moet je hier nu extra voor gaan betalen?
Net zoals bij netflix?
Voor mij heel onduidelijk,want daar heb ik geen zin in,heb al 4 van dit soort,gewoon betaald Lees meer

MartinnitraM
MartinnitraM - Oct 2, 2024 om 15:17
Huishouden & energie

Ben ik verplicht mee te doen aan steekproef Enexis gasmeter?

Een onduidelijke brief gekregen van Enexis om mee te doen aan een steekproef. Deze steekproef stelt vast of mijn gasmeter betrouwbaar meet. Ben ik verplicht daar aan mee te doen en een hele middag thuis te moeten wachten op een monteur van weer een ander bedrijf ? Dus een vrije dag te moeten opnemen hiervoor ? Lees meer

da
daan.s - Mar 15, 2024 om 12:21
Elektronica & tv

Neato robotstofzuiger gekocht bij Albert Heijn, binnen garantie onbruikbaar. Wie is er verantwoordelijk?

Wij hebben Maart 2023 bij Albert Heijn een Neato D8 gekocht voor €199,-. Mooi ding, werkte goed tot een paar weken geleden de app niet meer opstart en verbinding kan maken. Resultaat > stofzuiger kun je niet meer instellen of aanzetten via de app. Na wat onderzoek lees ik dat Neato falliet is. Hij gaat nog wel aan en uit maar uiteindelijk heb je toch de app nodig om de robot in te stellen om ... Lees meer