ne
door nel123 Sep 12, 2015 om 16:47
Elektronica & tv

PrullenbakSmartphone legen

Hallo techneuten:
Kan iemand mij de oplossing geven hoe ik de inhoud van de prullenbak van mijn Samsung Gt 18250 smartphone kan verwijderen?
met Vdg.
Nel

57039 10 Rapporteer

aurora1
door aurora1 - Sep 12, 2015 om 17:50
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Kunt u niet via Instellingen de items in de prullenbak aanvinken en die dan tegelijk verwijderen?

aurora1
door aurora1 - Sep 12, 2015 om 18:13
15645 Antwoorden / 6 Vragen

....als dat niet lukt kunt u eventueel een cleaner via Google Play installeren, bijv. de Crapcleaner en dan eerst laten analyseren en zelf bepalen wat u verwijderd wilt hebben.

edrick3
door edrick3 - Sep 12, 2015 om 18:22
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo nel123,

Zie je dan iets wat daarin staat?
Vraag het anders (maandag) eens hier; kun je chatten. Even naar beneden scrollen.

Suc6

wimmi20
door wimmi20 - Sep 16, 2015 om 13:57
2154 Antwoorden / 7 Vragen

Smartfoons die op android draaien hebben volgens mij geen prullenbak.
Verwijderde items worden overschreven als android deze ruimte nodig heeft voor nieuwe toevoegsels.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Sep 16, 2015 om 14:06
16887 Antwoorden / 202 Vragen

[quote=wimmi20 schreef op woensdag 16 sep 2015, 13:57]Smartfoons die op android draaien hebben volgens mij geen prullenbak.
Verwijderde items worden overschreven als android deze ruimte nodig heeft voor nieuwe toevoegsels.

Helaas voor wimmie20@ is dit onzin. Hoe dan ook heeft mijn smartphone (ook een Samsung maar ander type dan dat van Ts) wel degelijk een prullebak die je kunt legen. Het betekent soms wel even ergens extra klikken.

Er komt dan veelal zelfs een melding: dank voor het opschonen/recyclen.

edrick3
door edrick3 - Sep 16, 2015 om 15:17
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@gerritaltena,

.....wel degelijk een prullebak die je kunt legen.....
De vraag van TS is: HOE?

wimmi20
door wimmi20 - Sep 16, 2015 om 15:45
2154 Antwoorden / 7 Vragen

Ik heb een Samsung Galaxy.
Geen prullenbak te bekennen.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Sep 16, 2015 om 16:33
16887 Antwoorden / 202 Vragen

[quote=wimmi20 schreef op woensdag 16 sep 2015, 15:45]Ik heb een Samsung Galaxy.
Geen prullenbak te bekennen.

Ik heb een Galaxy met wel degelijk prullebak maar kon die eerst ook niet vinden. Als voorbeeld: als ik dit op mijn Galaxy S4 open dan staat in het bovenste vak een prullebak symbool.
Geheel aan de linkerkant staan 3 kleine streepjes onder elkaar.

Die aanklikken (is ook bij andere apps) en dan ziet u als u scrolt ook ; 'prullebak' te voorschijn komen . Dat dan aanklikken en vervolgens weer uin het dan volgende scherm de drie onder elkaar staande puntjes (weer bovenin rechts) aanklikken: prullebak leegmaken! En leeg is die met dan een melding: dank voor het recyclen.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Sep 16, 2015 om 17:00
16887 Antwoorden / 202 Vragen

ps: er is nog een manier: de Galaxy via USB aansluiten op de computer waarna u alle bestanden van de smartphone kunt openen en de inhoud ervan op de reguliere Windows of Mac manier verwijderen.

wimmi20
door wimmi20 - Sep 16, 2015 om 17:37
2154 Antwoorden / 7 Vragen

Beste Gerrit,
mijn wat oudere Samsung Galaxy GT-i900 heeft wel een prullenbak.
Maar die kun je niet legen.