ko
door korting Nov 15, 2009 om 21:29
Elektronica & tv

Renkforce, kent iemand dit merk?

Ik wil graag een simpele autoradio kopen, voor een zeer goedkope prijs. Wat ik er zeker in wil hebben is:cd (mp3), fm radio, usb aansluiting. Voor die prijs heb ik de goekoopste kunnen vinden op internet voor 44,95 bij Conrad van het merk Renkforce. De reviews zijn lovend over het apparaat. Het merk ken ik niet en kan er niets over vinden op internet. Weet iemand toevallig iets over dit merk?

28014 9 Rapporteer

ve
door verwijderd - Nov 15, 2009 om 21:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag korting,

Ik ken dit merk niet, maar ik weet wel dat goedkoop vaak duurkoop is.

Met vriendelijke groet, ReadAC.

ve
door verwijderd - Nov 15, 2009 om 22:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

Kost niets, dus heb je ook.... niets!

Ik heb zelf een autoradio van de Aldi. Voor radio doet ie het prima, maar CD/ MP3 alleen als ie er zin in heeft. Als je hiermee kunt leven (net als ik) dan is het voldoende....

ve
door verwijderd - Nov 15, 2009 om 22:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

deinert schreef op zondag 15 nov 2009, 22:23: Kost niets, dus heb je ook.... niets!

Ik heb zelf een autoradio van de Aldi. Voor radio doet ie het prima, maar CD/ MP3 alleen als ie er zin in heeft. Als je hiermee kunt leven (net als ik) dan is het voldoende....

Waarschijnlijk heb jij die laatste aanbieding: MT Logic met Bleutooth voor ongeveer 69,95?
Ik wilde die ook kopen maar ik las er geen goede reviews over. Vooral de SD kaart moest het vaak ontgelden.
Bovendien blijkt MT Logic een andere benaming te zijn van een van de meest slechte B merken na Supertech: Audiosonic. Daarom heb ik het niet gekocht, ik was het wel van plan.

ve
door verwijderd - Nov 15, 2009 om 23:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

in het algemeen levert conrad goede kwaliteit, meestal van duitse makelij. is ook een duits bedrijf. zijn coulant met niet goed geld terug

ve
door verwijderd - Nov 16, 2009 om 01:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

Renkforce wordt inderdaad bij Conrad verkocht in deversiteit van producten.

Zelf was ik op zoek naar HDMI-kabel, w.o. ook de Renkforce. Uiteindelijk voor de Vivanco gekozen.

Op het gebied van autoradio met het merknaam Renkforce hebt daarmee geen ervaring; als de reviews positief zijn, wat let dan nog om het product aan te schaffen. Conrad vind ik een betrouwbare partner om te shoppen met een ruime keus.

Tip! Eerst aanmelden voor de nieuwsbrief bij Conrad; Conrad stuurt vervolgens een mail met een kortingscoupon à €5,00 en binnen drie maanden te besteden bij een (minimale) bestelling. Bij betaling via iDeal - minimaal €25,00 - vervalt de verzendkosten à €6,95.

ve
door verwijderd - Nov 16, 2009 om 02:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik heb zelf een autoradio van dat merk bevalt mij erg goed geeft alleen veel licht en usb of geheugen kaart met mp3 boven de 250 kbs heeft hij moeite mee door te blijven hangen

ve
door verwijderd - Nov 16, 2009 om 02:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik heb zelf een autoradio van dat merk bevalt mij erg goed geeft alleen veel licht en usb of geheugen kaart met mp3 boven de 250 kbs heeft hij moeite mee door te blijven hangen

ve
door verwijderd - Nov 16, 2009 om 07:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

thecollector schreef op maandag 16 nov 2009, 02:31: ik heb zelf een autoradio van dat merk bevalt mij erg goed geeft alleen veel licht en usb of geheugen kaart met mp3 boven de 250 kbs heeft hij moeite mee door te blijven hangen

In reviews staat juist dat het te weinig licht geeft, de display. En dat probleem met die usb/sd, is dat hinderlijk?

ve
door verwijderd - Nov 16, 2009 om 17:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bedenkt wel dat goedkoop ook duurkoop kan worden.
Valerius