Reperatie
Goedenavond.
Mijn vraag is of ik mijn loewe TV die stuk is gegaan moet betalen. Ik heb hem in februari 2008 gekocht.
Het moederboord is stuk en dat gaat 300 euro kosten. De winkelier zegt dat loewe dit geen garantie meer vindt.
De winkelier heeft mij gezegd hem te willen maken zonder reperatie kosten als een stukje service van hem uit. Ik heb wel toestemming gegeven om hem te maken en ook gezegd dat ik concuwijzer heb gebeld.Daarna weer terug gegaan naar de winkelier. Nu zou hij toch nog bij loewe proberen om dit te verhalen.
Hoe sta ik hierin, Gaarne uw advies. Bij voorbaat dank.
vriendelijke groeten H Staakman
[quote=robedwindia schreef op zaterdag 10 dec 2011, 19:28]
De winkelier heeft mij gezegd hem te willen maken zonder reparatie kosten als een stukje service van hem uit.
Als consument heb je recht op een deugdelijk product, binnen 4 jaar en het moederbord gaat stuk, zie ik persoonlijk, niet echt als deugdelijk, ben dan ook van mening dat dit gewoon kosteloos opgelost zou mogen worden
Maar aangezien je al bijna 4 jaar de TV hebt kunnen gebruiken, is de oplossing die de winkelier stelt helemaal niet zo slecht, ik begrijp uit je verhaal dat jezelf de printplaat mag betalen en hij deze er kosteloos inzet, mits hij niet de hoofdprijs rekent.
Na bijna 4 jaar kijken kosteloos oplossen kan alleen als je als gebruiker aan kunt tonen dat het defect in het moederbord er vanaf begin is geweest, dus onmogelijk.
Tv is voor helft afgeschreven na 4 jaar dus 300 euro zou zomaar kunnen.
Reparatie verlengt de levensduur weer dus een bijdrage is heel normaal.
Mastag
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Wie heeft er hier ervaring met het indienen van een klacht bij Achmea en heeft tips voor ons?
Hoe verliep de procedure precies? En werd uw klacht opgelost? Lees meer
Hoe heet het hoofd van de afdeling klachten bij Achmea?
De afdeling klantenservice beweert dat niet te weten. Belverzoeken worden daarom niet aangenomen. Wie kan ons helpen? Lees meer
Dealhunter Lidl aanklagen
Ik heb een elektrische fiets besteld bij Dealhunter Lidl maar hij is niet geleverd en ik heb er voor betaald een bedrag van €99,95 en ik heb van hun de bevestiging gekregen dat hij betaald is maar geen leveringsdatum gekregen wanneer hij zou geleverd worden en ik wacht er nog steeds op en de Lidl benaderd maar die konden mij niet helpen en ze konden de bestelling niet achterhalen. Mijn vraag is ... Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer