ro
door robedwindia Dec 10, 2011 om 19:28
Elektronica & tv

Reperatie

Goedenavond.
Mijn vraag is of ik mijn loewe TV die stuk is gegaan moet betalen. Ik heb hem in februari 2008 gekocht.
Het moederboord is stuk en dat gaat 300 euro kosten. De winkelier zegt dat loewe dit geen garantie meer vindt.
De winkelier heeft mij gezegd hem te willen maken zonder reperatie kosten als een stukje service van hem uit. Ik heb wel toestemming gegeven om hem te maken en ook gezegd dat ik concuwijzer heb gebeld.Daarna weer terug gegaan naar de winkelier. Nu zou hij toch nog bij loewe proberen om dit te verhalen.
Hoe sta ik hierin, Gaarne uw advies. Bij voorbaat dank.
vriendelijke groeten H Staakman

481 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Dec 10, 2011 om 20:45
4299 Antwoorden / 5 Vragen
0

[quote=robedwindia schreef op zaterdag 10 dec 2011, 19:28]
De winkelier heeft mij gezegd hem te willen maken zonder reparatie kosten als een stukje service van hem uit.

Als consument heb je recht op een deugdelijk product, binnen 4 jaar en het moederbord gaat stuk, zie ik persoonlijk, niet echt als deugdelijk, ben dan ook van mening dat dit gewoon kosteloos opgelost zou mogen worden

Maar aangezien je al bijna 4 jaar de TV hebt kunnen gebruiken, is de oplossing die de winkelier stelt helemaal niet zo slecht, ik begrijp uit je verhaal dat jezelf de printplaat mag betalen en hij deze er kosteloos inzet, mits hij niet de hoofdprijs rekent.

mastag
door mastag - Dec 11, 2011 om 00:37
955 Antwoorden / 19 Vragen
0

Na bijna 4 jaar kijken kosteloos oplossen kan alleen als je als gebruiker aan kunt tonen dat het defect in het moederbord er vanaf begin is geweest, dus onmogelijk.
Tv is voor helft afgeschreven na 4 jaar dus 300 euro zou zomaar kunnen.
Reparatie verlengt de levensduur weer dus een bijdrage is heel normaal.

Mastag

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ru
rugen - Sep 23, 2024 om 08:32
Garantie & verzekeringen
ru
rugen - Sep 23, 2024 om 08:30
Garantie & verzekeringen

Hoe heet het hoofd van de afdeling klachten bij Achmea?

De afdeling klantenservice beweert dat niet te weten. Belverzoeken worden daarom niet aangenomen. Wie kan ons helpen? Lees meer

Rob van Damme
Rob van Damme - Sep 22, 2024 om 23:14
Auto & vervoer

Dealhunter Lidl aanklagen

Ik heb een elektrische fiets besteld bij Dealhunter Lidl maar hij is niet geleverd en ik heb er voor betaald een bedrag van €99,95 en ik heb van hun de bevestiging gekregen dat hij betaald is maar geen leveringsdatum gekregen wanneer hij zou geleverd worden en ik wacht er nog steeds op en de Lidl benaderd maar die konden mij niet helpen en ze konden de bestelling niet achterhalen. Mijn vraag is ... Lees meer