la
door lapwing Nov 2, 2011 om 12:24
Elektronica & tv

Samsung Smartpack actie, wat nu?

Ik heb op 29 juli 2011 een Samsung LED Tv gekocht waar tot 31 juli 2011 een actie op van toepassing was. Op 9 augustus 2011 heb ik mijn claim ingediend (totale waarde € 300) en alhoewel ik aan alle voorwaarden heb voldaan, blijft Samsung mijn claim afwijzen. Ik heb ze gisteren per aangetekend schrijven in gebreke gesteld, maar wat is de volgende stap als zij niet (afdoende) reageren? Alvast bedankt,
MVG Jan de Kievit

1041 9 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

pino123
door pino123 - Nov 2, 2011 om 12:26
2778 Antwoorden / 14 Vragen
0

Wat was de actie en op welke gronden wordt het afgewezen?

valerius-2
door valerius-2 - Nov 2, 2011 om 14:20
7840 Antwoorden / 95 Vragen
0

U heeft het toch wel bij een bedrijf gekocht die dus via de Ned. importeur is geleverd? Ik heb te minste de spullen ontvangen (de tegenwaarde is 250 euro omdat er al 1 bril in de verpakking van de tv bevind.

richard32
door richard32 - Nov 2, 2011 om 14:26
21 Antwoorden / 2 Vragen
0

Kan het misschien zo zijn dat U de claim voor een bepaalde datum moest indienen. Misschien had U maar tot 31 juli de tijd om een claim in te dienen.
Lees de voorwaarden nog eens goed door. De kleine lettertjes zeggen vaak voldoende.

pino123
door pino123 - Nov 2, 2011 om 14:30
2778 Antwoorden / 14 Vragen
0

[quote=valerius-2 schreef op woensdag 2 nov 2011, 14:20]U heeft het toch wel bij een bedrijf gekocht die dus via de Ned. importeur is geleverd? Ik heb te minste de spullen ontvangen (de tegenwaarde is 250 euro omdat er al 1 bril in de verpakking van de tv bevind.

Waar staat dat het om een bril gaat?

la
door lapwing - Nov 2, 2011 om 17:23
3 Antwoorden / 1 Vragen
0

Het was een Smartpack actie, te weten 150 cashback, extra 3d bril en € 50 MovieMax tegoed en ik heb aan alle voorwaarden voldaan.

ca
door ca.weerdenburg - Nov 2, 2011 om 20:58
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

De smartpack-actie, ga googelen en je ziet dat er heel veel klachten zijn. Samsung heet de actie uitbesteed aan een extern bedrijf en die kunnen de actie niet aan. Telefonisch contact, je komt geen stap verder dan de telefonist.(e). Een grote muur waar je tegen aan loop. Ook de personen aan de telefoon hebben meer dan genoeg van alle klachten die binnenkomen. De grote vraag is waarom Samsung, die weet dat het uitgeven van de actiespullen absoluut niet goed verloopt, geen adequate actie onderneemt. Ik ben zelf al drie maanden bezig om de spullen te vekrijgen en zal doorgaan totdat ik ontvang wat is beloofd. Goed suggesties: , helpdesk@acties.nu, [edit] brengen je misschien een stap verder (als je een reactie krijgt). Ik heb via www.klacht.nl een klacht ingediend en heb via deze site uiteindelijk een goede reactie gehad. Nu nog de promotie spullen ontvangen. Succes. Nb: je had tot 15 augustus 2011 de tijd om de aanvraag in te dienen, dus je was op tijd met je aanvraag,

valerius-2
door valerius-2 - Nov 2, 2011 om 22:33
7840 Antwoorden / 95 Vragen
0

[quote=pino123 schreef op woensdag 2 nov 2011, 14:30][quote=valerius-2 schreef op woensdag 2 nov 2011, 14:20]U heeft het toch wel bij een bedrijf gekocht die dus via de Ned. importeur is geleverd? Ik heb te minste de spullen ontvangen (de tegenwaarde is 250 euro omdat er al 1 bril in de verpakking van de tv bevind.

Waar staat dat het om een bril gaat?
Zoals u kan lezen heb ik daar ook aan mee gedaan.

pino123
door pino123 - Nov 3, 2011 om 07:40
2778 Antwoorden / 14 Vragen
0

[quote=valerius-2 schreef op woensdag 2 nov 2011, 22:33][quote=pino123 schreef op woensdag 2 nov 2011, 14:30][quote=valerius-2 schreef op woensdag 2 nov 2011, 14:20]U heeft het toch wel bij een bedrijf gekocht die dus via de Ned. importeur is geleverd? Ik heb te minste de spullen ontvangen (de tegenwaarde is 250 euro omdat er al 1 bril in de verpakking van de tv bevind.

Waar staat dat het om een bril gaat?
Zoals u kan lezen heb ik daar ook aan mee gedaan.

Zoals ik had kunnen lezen, waar had ik dat kunnen lezen? Dat jij een bril hebt ontvangen zegt nog niets of het hierbij ook om TS. Maar inderdaad het gaat om de bril en er is gereageerd binnen de daartoe gesteld termijn.

la
door lapwing - Nov 3, 2011 om 12:00
3 Antwoorden / 1 Vragen
0

Beste CA Weerdenburg, bedankt voor de tip, ik ga me melden bij klacht.nl.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - Oct 5, 2024 om 22:45
Elektronica & tv

Filmbox bij kpn

Ik kreeg een mail van KPN dat filmbox nu bij hun op kanaal 50 zit,natuurlijk meteen gaan kijken,maar het werkt nog niet
Me wel afgevraagd,moet je hier nu extra voor gaan betalen?
Net zoals bij netflix?
Voor mij heel onduidelijk,want daar heb ik geen zin in,heb al 4 van dit soort,gewoon betaald Lees meer

su
susaneggen - Oct 1, 2024 om 12:02
Vakantie & reizen

AirBNB

Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.

Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m ... Lees meer

ha
halicaphi - Oct 6, 2024 om 11:13
Vakantie & reizen

Refund mails alitalia???

Nu, na meer als twee jaar na het faillissement van Alitalia krijg ik een reactie van Alitalia mbt een refund voor twee geannuleerde tickets.
Men vraagt hiervoor een copie van mijn ID en mijn bankgegevens.
ik vertrouw dit niet helemaal.
Zijn er meer mensen die een mail hebben gehad of ervaring hiermee hebben? Lees meer