ja
door jaapioo Dec 17, 2004 om 16:05
Elektronica & tv

Senseo

Hebben al een senseo vanaf het begin. Door het doorprikken van de padhouder werd het gaatje te ruim en we kregen na een mailtje per koerier een nieuwe padhouder. zonder kosten.

Verder prima ding, prima koffie

671 4 Rapporteer

tuinfreak_1
door tuinfreak_1 - Dec 17, 2004 om 16:17
763 Antwoorden / 1 Vragen

hallo jaapioo,

Dat is toch mooi opgelost, wat betreft u vraag wilde u iets vragen of graag reageren op een eerder gestelde vraag, mocht dit laatste het geval zijn dat kan door onder een gestelde vraag op vraag beantwoorden of reageren te klikken.

groet tuinfreak

ja
door janrienk - Dec 17, 2004 om 20:15
1 Antwoorden / 0 Vragen

Blijkbaar zeer veel klachten over de senseo. Wij gebruiken hem al zolang het apparaat op de markt is. Hebben inmiddels de 2e. Prikken nooit gaatjes open. Hebben nooit problemen met vacuum. Apparaat wordt wel zeer intensief gebruikt.

pluisjebaby
door pluisjebaby - Dec 17, 2004 om 21:02
31 Antwoorden / 18 Vragen

Ik heb nog steeds de eerste SENSEO met een knijpopening en ik gebruik hem zeer intensief (ongeveer 6 tot 8 kopjes per dag) en dan zet ik iedere avond de padhouder en de rest in de vaatwasser en heb nooit geen problemen met verstoppingen en vacuum zuigen misschien een tip ipv naalden...........

so
door sonja_1 - Dec 17, 2004 om 21:24
1 Antwoorden / 0 Vragen

hallo

ik heb zelf al jaren een senseo maar het oude model daar was niets mis mee,maar de nieuwe zijn echt waardeloos.We verkopen ze ook bijna niet meer omdat ze inderdaad de klacht van vacuumzuigen hebben.Ik sta namelijk in een zaak waar we deze ondingen verkopen en hebben handen vol werk om ze op te sturen. Mijn raad is koop een bosch die is warmer ,sneller en een grotere watertank.