ma
door martin123456789 Sep 29, 2011 om 10:21
Elektronica & tv

Slechte ervaring van whirlpool services breda

Ik ben sinds 07-07-09 in het bezit van een amerikaanse no-frost koelkast van whirlpool en heb bij zegge en schrijven 1 jaar en 3 maanden er plezier van gehad. En toen begon de ellende, eind oktober 2010 deed ik mijn vriesdeur open en lag er onderin ijs (water wat bevroren was) ik kreeg mijn vrieslade er niet meer uit dus whirlpool bellen over het probleem, geen probleem mevrouw wij sturen een monteur ik had ze uitgelegd dat als ik de deur open deed er water onderuit de deur kwam en ik een laminaatvloer heb, de monteur kwam op 25-11-10 en constateerde dat het ontdooigootje verstopt zat hij heeft de ijskast ontdooid met een fohn het ontdooi relai afgesteld en de koelkast weer dichtgeschroefd. Ik heb nog aan hem gevraagd hoe dat dit mogelijk was, omdat het een no-frost is ( dus hoef je niet te ontdooien ) nu probeerde hij mij wijs te maken dat je een no-frost ook gewoon moet ontdooien ieder jaar (yeah right ). Op 21-12-10 had ik weer een monteur voor het zelfde probleem deze heeft het apparaat wederom met fohn ontdooid, en het control board vervangen. Op 19-01-11 had ik weer een monteur over de vloer voor hetzelfde probleem deze heeft, een nieuw ontdooirelai, ontdooielement, display en wederom het control board vervangen vanwege andere software. Op 27-01-11 voor het zelfde probleem weer een monteur gekomen die heeft, de scharnier koeldeur cpl vervangen en de deur afgesteld, condensor gereinigd, en de heat shield evaporator moet nog vervangen worden (omdat het vriesgedeelte te vaak uit en in elkaar is gehaald met een schroefboor machine, rammelde de ijskast constant en maakte veel kabaal omdat de schroeven dol waren gedraaid). Op 07-02-11 monteur gekomen voor het vervangen van de head shield evaporator, hij heeft het lekgootje weer gecontroleerd, de achterwand nagekeken en de deurrubbers gesmeerd. Toen de monteur wegging grapte hij nog, nu kan er niks meer mis zijn want alles is vervangen. In mei heb ik zelf de koelkast 24 uur uit laten staan voor hetzelfde probleem en u raad het al op 09-09-11 had ik wederom een monteur voor hetzelfde probleem, en dit was dezelfde monteur die de eerste keer is geweest. Hij constateerde hetzelfde probleem maar zei tegen mij dat hij niet meer wist hoe hij dit op moest lossen. Hij heeft contact opgenomen met whirlpool breda, om dit probleem voor te leggen daar kreeg hij te horen dat er maandag contact op werd genomen met de product specialist omdat hij op dat moment net op vakantie was. Ook had de monteur verteld dat er water uit de koelkast kwam en over de laminaatvloer liep en dat dit met spoed moest worden geregeld. Ik heb diverse keren zelf contact opgenomen met whirlpool hoe het zat, en ik heb 1 keer een telefoontje gehad op 20-09-11 dat 21-09-11 de produkt specialist zou bellen en dat ik de claim voor de schade aan de laminaatvloer maar bij mijn eigen verzekering moest neerleggen, dan werd het wel geregeld. Vandaag 29-09-11 weer gebeld zelfde verhaal het word doorgegeven (dus nog geen oplossing) dus mijn laminaat is nu naar de klote geholpen ik kan niet zonder koelkast omdat de insuline van mijn man er in ligt en koel bewaard moet blijven, en liggen er nu handdoeken onder en voor mijn koelkast om het vocht een beetje op te vangen deze moet ik dus iedere dag vervangen voor droge. zijn er meer mensen met zo'n slechte ervaring van whirlpool service breda en wat kan ik er aan doen. Dus houd dit verhaal in uw hoofd voordat u een whirlpool produkt aan wil schaffen.

groetjes Karin

728 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ma
door martin123456789 - Sep 29, 2011 om 12:53
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

het probleem met whirlpool is opgelost, ik krijg een nieuwe koelkast dus uiteindelijk na veel vijven en zessen krijg ik hopelijk nu wel een deuglijk produkt. Nu rest alleen de afhandeling van mijn laminaatvloer nog, ik hou jullie op de hoogte hierover.

groetjes karin

by
door bytheway - Sep 30, 2011 om 02:50
32 Antwoorden / 0 Vragen
0

In iedergeval alvast positief nieuws.

ds
door dspaul1 - Feb 15, 2015 om 17:10
2 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dus het lag aan de koelkast. Waarom ruilen ze zo'n apparaat niet meteen om bij de eerst klacht?
Geen goede reclame voor Whirlpool

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - Oct 5, 2024 om 22:45
Elektronica & tv

Filmbox bij kpn

Ik kreeg een mail van KPN dat filmbox nu bij hun op kanaal 50 zit,natuurlijk meteen gaan kijken,maar het werkt nog niet
Me wel afgevraagd,moet je hier nu extra voor gaan betalen?
Net zoals bij netflix?
Voor mij heel onduidelijk,want daar heb ik geen zin in,heb al 4 van dit soort,gewoon betaald Lees meer

MartinnitraM
MartinnitraM - Oct 2, 2024 om 15:17
Huishouden & energie

Ben ik verplicht mee te doen aan steekproef Enexis gasmeter?

Een onduidelijke brief gekregen van Enexis om mee te doen aan een steekproef. Deze steekproef stelt vast of mijn gasmeter betrouwbaar meet. Ben ik verplicht daar aan mee te doen en een hele middag thuis te moeten wachten op een monteur van weer een ander bedrijf ? Dus een vrije dag te moeten opnemen hiervoor ? Lees meer

da
daan.s - Mar 15, 2024 om 12:21
Elektronica & tv

Neato robotstofzuiger gekocht bij Albert Heijn, binnen garantie onbruikbaar. Wie is er verantwoordelijk?

Wij hebben Maart 2023 bij Albert Heijn een Neato D8 gekocht voor €199,-. Mooi ding, werkte goed tot een paar weken geleden de app niet meer opstart en verbinding kan maken. Resultaat > stofzuiger kun je niet meer instellen of aanzetten via de app. Na wat onderzoek lees ik dat Neato falliet is. Hij gaat nog wel aan en uit maar uiteindelijk heb je toch de app nodig om de robot in te stellen om ... Lees meer