a.
door a.p.driessen Nov 13, 2017 om 13:54
Elektronica & tv

Slimmemeter

bij ons was binnen  een jaar de slimme gas meter debattterij was leeg ,kon neit meer uit gelezen worden (het displee deed het niet meer en) en werd door de eneco in geschat  800 eurro teveel heeft een halfjaar ged .de stedin stu naar de eneco en de eneco naar stedin. maar ik zit nu nog met zoon zelfde meter het is niet alleen het schr draad maar de batterij laad niet op dus het probleem komt na verloop van tijd weer

816 3 Rapporteer

Topantwoord

gerbera
door gerbera - Nov 13, 2017 om 15:23
7372 Antwoorden / 14 Vragen

Bedankt voor de mededeling en wens uw zoon suc6. Maar wat is nu de vraag, wij kunnen de batterij niet opladen.

marita5
door marita5 - Nov 13, 2017 om 15:38
11534 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo A P Driessen ,

Lees deze informatie eens door , klik op de rode regel .

https://www.consuwijzer.nl/energie/energiemeter/technische-vragen-over-slimme-meter-of-installatie