av
door ava82 Aug 12, 2010 om 10:53
Elektronica & tv

Snijplotter Mline Systems

Ik heb een bijzondere slechte ervaring met het bedrijf Mline Systems ( http://www.mline-systems.nl/ ) Ik heb hier begin juni 2010 een snijplotter besteld, maar nog steeds niets ontvangen.

Al meerdere keren gebeld en gemaild dat als men niet kan leveren anders het geld terugstort, maar word steeds afgescheept met het verhaal dat 'het aan de leverancier ligt' en 'dat de levering echt volgende week wordt bezorgd'. Ik kan best voorstellen dat een levering iets langer duurt, maar dan moet men dit gewoon eerlijk én duidelijk zeggen. Dit bedrijf wil dat men vooraf betaald en helaas heb ik ook al het hele bedrag overgemaakt.

Zie ook deze website: ( http://www.hetspoorbijster.nl/forum/showthread.php?t=743 )

Mensen bestel hier niets, als klant word je totaal niet serieus genomen en van het kastje naar de muur gestuurd!

2630 58 Rapporteer

ve
door verwijderd - Aug 12, 2010 om 14:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

ava82

Via de verwijzing kom je bij dit draadje terecht. Dat begrijk ik dus even niet.

ReadAC.

ve
door verwijderd - Aug 12, 2010 om 14:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

ava82

Hier wat hints voor de toekomst:

Peildatum 8/8/2010

Wellicht is het handig om hier nog even mijn checkpunten neer te zetten, waarmee je een indicatie krijgt of een shop betrouwbaar danwel minder betrouwbaar is.

Om de kans te verkleinen, dat je door een internetshop opgelicht wordt, moet je vooraf enkele punten screenen.

Deze aandachtspunten zijn:

-de shop moet een bezoekadres (BW7/46c) hebben;
-de shop heeft een normaal telefoonnummer;
-de shop moet via de site goed bereikbaar zijn;
-de shop geeft vooraf aan, dat het wettelijke herroepingsrecht van 7 werkdagen van kracht is;
-het moment van betalen (het vooraf moeten betalen, heeft niet mijn voorkeur);
-de shop staat bij de Kamer van Koophandel ingeschreven;
-de shop is aangesloten bij de Thuiswinkel-Organisatie;
-google op de naam van de webshop en kijk of er negatieve reacties zijn;
-check of de naam van de shop voorkomt op www.opgelicht.nl en/of www.klachtenoplossing.nl

Toelichting bij bezoekadres: op de site van de internetshop moet een bezoekadres staan (BW7/46c). Een vermelding van een gewoon adres op de site is dus wettelijk niet voldoende. Een gewoon adres kan immers een postadres en/of een vestigingsadres zijn en dat is juridisch gezien wat anders dan een bezoekadres.

Als bovenstaande punten in orde zijn, dan is de kans kleiner dat je het slachtoffer wordt van oplichting.

Note: Indien het prijsverschil tussen de gewone winkel en de internetshop meer dan 25% is, dan kun je maar beter een blokje omlopen.

Pedro.

ve
door verwijderd - Aug 16, 2010 om 17:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo ava82,

kunnen we niet met elkaar in contact komen? Ik zit zelf in een zelfde situatie. Ik heb ook een behoorlijke order bij dit bedrijf aangekocht en tot op heden ook nog niets ontvangen. Wellicht dat we wat van elkaar kunnen leren.

ve
door verwijderd - Aug 20, 2010 om 21:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

dirkvdw schreef op maandag 16 aug 2010, 17:25: Hallo ava82,

kunnen we niet met elkaar in contact komen? Ik zit zelf in een zelfde situatie. Ik heb ook een behoorlijke order bij dit bedrijf aangekocht en tot op heden ook nog niets ontvangen. Wellicht dat we wat van elkaar kunnen leren.

Hallo dirkvdw, volgens de wet koop op afstand is dit bedrijf dus echt verkeerd bezig. Mijn geduld met dit bedrijf is trouwens echt op en als ze niet heel snel met een oplossing komen dan moet het maar via de juridische weg.

ve
door verwijderd - Aug 23, 2010 om 09:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

Helemaal mee eens. Hou me op de hoogte. Ook ik heb een uiterst ultimatum gesteld. Ik hoop dat er nu wel geleverd gaat worden want ik wordt er echt niet goed van. Mocht er schot in de zaak zijn, dan zal ik dat uiteraard zelf ook even laten weten....

ve
door verwijderd - Aug 27, 2010 om 12:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo ava82 & dirkvd,

Ook ik heb hier een grote bestelling lopen!

Mij is belooft week 34!

Maar tot op heden niks!

Mocht ik meer horen laat ik het uiteraard weten!

ve
door verwijderd - Nov 14, 2010 om 16:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wat een verschrikkelijk bekend verhaal! Wij hebben hier rollen besteld die je op shirts ed kan persen. Helaas, na al bijna 2 maanden, nog steeds geen levering van de produkten. Iedere keer kan het inderdaad niet geleverd worden en worden we van het kastje naar de muur gestuurd. Wij zijn zelfs uitgelachen aan de telefoon toen we zeiden dat we anders het geld via de bank zouden terug laten storten! Iedere keer weer mooie praatjes, maar van de bestelling nog geen spoor.
Ik ga er al vanuit dat we morgen de bestelling nog steeds niet binnen hebben en dan gaan we het anders aanpakken......

ve
door verwijderd - Nov 14, 2010 om 18:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

Heb 7 mnd gewacht op me spullen!! Wat 1 week zou duren!
Echt elke week zelf moeten bellen hoe en wat? niet teruggebeld worden!

Daarnaast is overal iets mis mee gegaan!
Zelfs flexmateriaal die ik besteld had! beschadigd, kreukels en rare vlekken.
Drukpers beschadigd!
Tijdelijke Leenplotter deed het niet!
Sublimatieprinter niet leverbaar!
Andere sublimatieprinter, niet compatible met inktsysteem!

Heb na heeeeeel veeeeeel gezeur en geduld alles binnen! en het werkt!

ve
door verwijderd - Nov 15, 2010 om 13:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wij hebben inmiddels de plotter gekregen (zij het vele maanden, emails en telefoontjes later!). Er zat wel een deuk in het ding en er was alleen een Franstalige handleiding. Van de deuk hebben we foto's gemaakt en doorgestuurd naar Mline tevens met de melding dat er alleen een Franstalige handleiding bijzat. We hebben toen wel nog een mail gekregen dat ze het gingen navragen bij de leverancier, maar verder nooit meer iets gehoord. De plotter doet het gelukkig en de Franstalige handleiding heb ik zelf maar proberen te vertalen. Ik bestel iig nóóit meer iets bij dit bedrijf!

ve
door verwijderd - Nov 15, 2010 om 15:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb toevallig twee weken geleden alles binnen gekregen. Na heel veel zeuren en iedere afspraak nabellen alles ontvangen. Toch telkens weer het verkeerde geleverd. De bestelling was begin mei geplaatst, dus 6 maanden moeten wachten op een bestelling van één week levertijd.

Het te woord staan is inderdaad een kriem. Het bedrijfje bestaat uit één eigenaar die telkens onderweg is tussen Duitsland en Nederland. Zijn zoon is af en toe in staat om de telefoon op te nemen en de enige werknemer die ze hadden werkt volgens de eigenaar niet lang meer bij M-line systems.

Ook moet je niet vragen hoe het geleverd werd. De transferpers was zo lomp door elkaar geschud dat de verpakking open was en de houten plank waar hij op bevestigd was totaal door midden was gebroken. Ook waren deze bevestigingsschroeven helemaal krom. Ik was het helemaal zat dat ik hem niet ga terugsturen. Ik kijk wel of ik het zelf kan maken.

Daarnaast werd ook telkens flock geleverd ipv flex. Ik heb het helemaal gehad met dit bedrijf. Ik raad dan ook ten strengste iedereen af om hier te bestellen en zal ook nooit meer zaken doen met M-line systems.

Voor iedereen die er nog een bestelling heeft staan, heel veel succes en bestook ze dagelijks met mails en telefoontjes. Wellicht dat je dan ooit je spullen zal zien...

ve
door verwijderd - Nov 26, 2010 om 10:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ook ik zit al vanaf eind mei 2010 op de laatste transferpers(bestelling van 3 persen en 1 snijplotter) te wachten... uiteraard gelijk betaald want dat is het beleid van de firma M-line systems. Regelmatig aan de telefoon en email... maar nog steeds geen pers... Hij gaat me nu weer binnen een half uur terugbellen... ben benieuwd haha. Ik raad iedereen ten zeerste af ooit nog iets bij deze firma te bestellen. Nu heb ik een reclamebureau, maar kan dus ook enorm goed ant-reclame maken. Helaas is anti-reclame ook weer goede reclame dus pak ik het maar op deze manier aan.

ve
door verwijderd - Dec 1, 2010 om 21:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

Weer een paar weken later en wat denk je? Nog steeds gen spullen! Hoe kan zo'n bedrijf blijven bestaan! Dat aan dit soort mensen niets aan gedaan kan worden verbaasd me echt in een land als Nederland!
Wij gaan nu een advocaat inschakelen om ons geld terug te eisen. Want de bestelling willen we niet meer, maar ons geld wel....

Wordt weer vervolgd!.......

ve
door verwijderd - Dec 1, 2010 om 21:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

r&g schreef op woensdag 1 dec 2010, 21:07: Weer een paar weken later en wat denk je? Nog steeds gen spullen! Hoe kan zo'n bedrijf blijven bestaan! Dat aan dit soort mensen niets aan gedaan kan worden verbaasd me echt in een land als Nederland!
Wij gaan nu een advocaat inschakelen om ons geld terug te eisen. Want de bestelling willen we niet meer, maar ons geld wel....

Wordt weer vervolgd!.......

Veel succes! En houdt ons op de hoogte! (al is het alleen maar dat mensen die van plan zijn bij Mline te bestellen gewaarschuwd zijn voor dit bedrijf!)

ve
door verwijderd - Dec 1, 2010 om 22:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ben nu bezig met allerlei soorten info te verzamelen en verspreiden. Heb net een klachtenformulier op consuwijzer.nl ingevuld evenals de vraag hoe ik hier nou het beste mee om kan gaan, heb deze vraag ook aan Radar en het Kassa! redactie gesteld. Morgen ga ik oa bellen met de Ombudsman, geschillencommissie en juridisch loket. Kijken of zij nog wat andere oplossingen en/of ideeen hebben.
Het wordt bijna een sport om zoveel mogelijk mensen te waarschuwen voor dit bedrijf! :)
En internet is hier zoooooooooooo'n goed medium voor.

Wordt vervolgd............

ve
door verwijderd - Dec 9, 2010 om 15:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb inmiddels bij de politie aangifte gedaan tegen dit bedrijf / de heer Blankestijn wegens verduistering van mijn textielprinter.

Deze printer kocht ik 2 jaar geleden bij deze firma voor meer dan 7000 euro, vooruit betaald, de printer werd overigens wel ( erg laat ) geleverd.
Na een jaar bleek ik er toch te weinig klandizie voor te hebben en wilde er weer vanaf, het ding nam ook erg veel ruimte in in mijn toenmalige studio...
Na overleg haalden ze mijn textiel printer met toebehoren op met de bedoeling deze voor mij te verkopen.
Na een jaar had ik nog niks gehoord.
Als ik belde, werd ik aan het lijntje gehouden... ze waren er mee bezig etc..
Inmiddels was ik verhuisd en in mijn nieuwe grotere studio zou de printer wel weer kunnen staan, ik nam contact op met mline systems omdat ik besloot de printer dan liever terug te willen, als ze hem dan toch niet verkochten..

Nu wisten ze er plots niks meer van, maar na heel lang zeuren bleek dat ze de printer verkocht hadden.

Van betalen van een in principe overeengekomen ( heel laag vergeleken bij de aanschaf prijs ) bedrag door mline systems aan mij is nooit iets gekomen, er werd al enige tijd niet meer gereageerd, ik stelde diverse ultimata, en dreigde met aangifte, per slot van rekening is de printer nog steeds mijn eigendom, maar toen zelfs daar niet op gereageerd werd, besloot ik de daad bij het woord te voegen en inderdaad heb ik vanmorgen aangifte gedaan. Daarvoor heb ik overigens wel meer dan 2 uur doorgebracht op een politie bureau, om het hele verhaal zo nauwkeurig mogelijk op te laten tekenen. Gelukkig bewaar ik altijd alles nauwgezet, dus ik had een zeer compleet verhaal.

Het geld beschouw ik als een verliespost, maar het gaat me om het principe: we moeten niet toelaten dat dit soort figuren zo makkelijk wegkomt met dergelijke praktijken!

Samenvattend: ik adviseer niet met deze firma in zee te gaan, ik krijg de indruk dat dit bedrijf in zeer zware financiele omstandigheden verkeert, of dat de eigenaar een fantast is.

ve
door verwijderd - Jan 20, 2011 om 10:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

Geachte geinteressserde, wij vinden het heel jammer dat hier enige negatieve berichten zijn ontstaan. Wij kunnen het ons goed voorstellen dat een klant in sommige gevallen teleurgesteld kan zijn, maar wij doen altijd onze uiterste best te zorgen dat alles naar volle tevredenheid van onze klanten verloopt.

Natuurlijk staan in zo'n forum als deze nooit de berichten van alle andere klanten, die wel tevreden zijn met ons, maar wij weten ook dat elke ontevreden klant er een te veel is. Verders wordt hier zeker alles uit de kast gehaald om een bedrijf uiterst negatief naar voren te laten komen, helaas kent de creativiteit hierbij geen grenzen en worden sommige beschrijvingen wel heel erg eenzijdig en overdreven.

Meestal onstaan er wrijvingen als een product of nog erger meerdere producten plotseling onverwacht op nalevering komen . Wij weten dit en doen ons uiterste best dit te vermijden, in zoverre wij hier invloed op kunnen nemen. Vaak vinden wij oplossiingen door alternatieven (meestel duurdere) producten te leveren, of stellen wij alternatieven (indien mogelijk) in bruikleen, ook leveren wij vaak extra's ten compensatie van de langere levertijd dan gewonelijk.

Overigens leveren wij eigenlijk niet aan consumenten, maar aan bedrijven. Hier zijn andere richtlijnen en regels van kracht.

Wij verzoeken u, als u ook de andere zijde van het verhaal wilt horen, ons per telefoon of mail te benaderen. Bent u nog ontevreden over ons, dan verheugen wij van u te horen, zodat wij een passende oplossing kunnen vinden,

m-line systems.

ve
door verwijderd - Feb 1, 2011 om 09:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste lieden van Mline System,

Deze negatieve berichten heeft u geheel aan uzelf te danken. En wij zijn niet alleen teleurgesteld, maar ook heel boos! (En volgens mij spreek ik nu namens elke klant hier op de site).

Er wordt op deze site niet alles uit de kast gehaald om een bedrijf uiterst negatief naar voren te laten komen. Maar als wij vanaf september al wachten op een levering en er van uw kant onderhand nog steeds geen bericht is gekomen over een eventueel alternatief of duurder product, bruikleen of iets extra's, meen ik toch in mijn volste recht te staan om dit aan meerdere mensen mede te delen om ze zo te waarschuwen hier niets te kopen. En gezien deze site en reacties van anderen ben ik hier dus niet de enige in!

Aan creativiteit inderdaad geen gebrek, maar dat heb ik niet nodig in mijn klachten jegens uw bedrijf. Dat is puur gebaseerd op feiten!

Misschien een tip dat U eens contact opneemt met uw ontevreden klanten, in plaats van de klant altijd maar te laten bellen en vragen waar het product blijft! Ik denk dat u daar veel meer begrip mee krijgt dan met uw verhaal over hoe goed u het wel niet bedoeld!
Want als de ontevreden klant belt krijgt deze alleen maar te horen dat het product onderweg is en aan het einde van die week geleverd wordt. Terwijl er helemaal niets komt.
Wij willen best wel weer met u bellen (zoals de 20x hiervoor), alleen krijgen we dan altijd weer hetzelfde mooie verhaal te horen, maar van ons product geen spoor en van die passende oplossing ook niet!

Helaas, (en sorry voor alle mensen die dit weer als reactie op deze site krijgen) moet ik hier mijn verhaal neerschrijven, omdat ik zo ontzettend boos wordt van dit 'zielige' en zogenaamd goedbedoelde verhaal van uw bedrijf dat ik even een reactie erop moest geven. Ik weet dat deze site hier niet voor bedoeld is en ik zal het in het vervolg ook laten, maar mijn frustratie tegen dit bedrijf zit nu eenmaal erg hoog!

En aan de rest van de site......van onze producten die in 'nalevering' zijn heb ik ondertussen nog steeds niets gezien. Maar dat was vast wel duidelijk.....

ve
door verwijderd - Feb 1, 2011 om 09:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wat een slecht bedrijf!!

Heb nog nooit zoveel onzin gehoort!!
Je gaat je afvragen of ze een bel-script met smoesjes hebben!
Noem het maar op! Heb het gehoort!

Zelf wanneer je bijna alles hebt na 7 mnd, Doen ze moeilijk over een stukje flex.
en uitleg van de machienes. Heb ik nooit gehad!! Kortom mag ik zelf uitzoeken!!

Klantvriendelijk tot je betaald daarna smoesjes smoesjes

Zorg dat alles op de bon staat!!
Alles wat mondeling overeengekomen is! Komen ze niet na!!

Alle berichtjes hier maakt het wel duidelijk!!!
Bestel hier NIET!!

ve
door verwijderd - Feb 1, 2011 om 11:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

Typisch voor dit bedrijf om proberen recht te praten wat krom is.

ve
door verwijderd - Feb 8, 2011 om 13:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

Laat duidelijk zijn dat ik het geheel eens ben met de laatste drie reacties over het verhaal van M-Line Systems.

Voor anderen kan ik niet spreken, echter ik heb niets overdreven aan mijn verhaal. De lange levertijd kan ik bewijzen middels de factuurdata en ontvangstdata van de producten. Daarnaast heb ik al mijn mails richting het bedrijf evenals de sporadische reply's van M-Line Systems bewaard.

Ik ben gewoonweg zeer ontevreden over de manier hoe ik behandeld ben. Ook ik kan, helaas voor de personen van M-Line Systems, niets anders zeggen dan dat ik iedereen kan afraden om hier ook maar iets te bestellen.

ve
door verwijderd - Mar 21, 2011 om 21:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste mensen,
ook mijn ervaring met M-Line systems is zeer slecht. Het is een heel verhaal, ik zal het voor hier iets beknopter houden. Inmiddels andershalf jaar gelden, in oktober 2009, heb ik bij hen een 2ehands textielprinter aangeschaft. De reden voor de aanschaf was dat ik een eigen bedrijf was begonnen. Deze printer bleek, na meerdere prints die bij hen op kantoor gedaan zijn als tests, een afwijking te hebben met uitlijnen van de witte lijn. Samen zijn we toen overeengekomen dat de afwijking door hen verholpen zou worden en hier hebben zij ook voor getekend op de factuur. Deze heb ik, stom genoeg achteraf, volledig betaald en ging ervan uit dat het probleem verholpen zou worden, omdat het zulke eerlijke mensen leken en ze er tenslotte voor getekend hadden! Helaas had ik het heel verkeerd.. Een maand of 5 heb ik veel gebeld naar hen om te checken hoever het stond met het oplossen van het probleem, zij hebben nauwelijks moeite genomen om mij als klant op de hoogte te houden van de vorderingen en uiteindelijk bleek dat zij de afwijking zodanig klein vonden dat zij besloten dat dit een acceptabele afwijking was en zij dit niet hoefden te verhelpen. Ik sta met mn rug tegen de muur, heb al Eur. 800 uitgegeven voor de rechtsagent, die als tussenpersoon heeft gefungeerd maar mij geen stap verder heeft gebracht, behalve nog meer onkosten. Tevens heeft door dit grapje mijn net gestarte bedrijf maanden lang stil gestaan en heb ik dus geen omzet kunnen draaien. Nog altijd staat de printer daar (ik wil hem echt niet hebben met die afwijking), en hebben zij niet terugbetaald, en ook laten zij nooit iets van hen horen. Het probleem is ook nog dat een rechtzaak weer een hoop geld kost en dat heb ik niet, nog niet. Zodra ik in de gelegenheid ben, zal ik mijn recht halen want dit is niet de manier van zaken doen; beloftes maken en deze niet waarmaken plus de klant absoluut negeren. Ik hoop dat u gewaarschuwd bent: KOOP NIET BIJ M-LINE SYSTEMS!!!
En meneer M-Line, met uw 'geweldige' reactie: u zegt uw uiterste best te willen doen klanten tevreden te stellen: wij als klanten verwachten alleen maar wat u heeft toegezegd; als u dat zou naleven waren deze berichten nooit geplaatst!
P.s. voor diegenen die het via een rechtzaak willen doen, misschien kunnen we samen meer bereiken?

ve
door verwijderd - Mar 22, 2011 om 12:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

Toevallig zag ik zaterdag het Tros programma 'Ik vertrek'. Hier ging een gezin emigreren naar Noorwegen om daar een schoenhersteldienst te beginnen. Het gezin had een plotter/printer etc. besteld, maar kreeg het maar niet geleverd. Toen dacht ik nog 'die man zal toch niet iets bij Mline Systems hebben gekocht'. En jawel hoor! (ze hadden het over een bedrijf in Wissenkerke). Die man is toen helemaal uit Noorwegen terug naar Nederland gekomen om verhaal te halen. Uiteindelijk, na maanden hadden ze de spullen toch gekregen in Noorwegen.

ve
door verwijderd - Mar 22, 2011 om 18:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Erg jammer dat er zoveel mensen de dupe worden van één bedrijf...

ve
door verwijderd - Mar 29, 2011 om 16:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wat is een snijplotter?
:-)

ve
door verwijderd - Mar 29, 2011 om 16:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als je nu naar die site gaat en naar de shop komt er dit:
Our Shop is currently down for maintenance. Please check back again soon.

ve
door verwijderd - Mar 30, 2011 om 11:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

Goedemorgen,

Teneerste waar is die mooie cursus-dag?? die ze me belooft hadden?

Kan iemand me helpen? Want m-line doet dat niet meer.
Ze zeggen dat het aan de instellingen ligt.
Maar geven me geen oplossing.
Vervolgens zeggen dat ik er niet mee kan werken en dat het aan mij ligt.

Ondertussen zit ik nog met een paar problemen.
Met name het printen/opos snijden en het overbrengen.

Heb een sublimatie printer epson s21.
Print lijkt net of ie al 10 keer gewassen is.
Zwart is dus niet zwart maar vaaaal.

Overdrukken op politape 4675 lukt!
Alleen dan?

En een vraag over ( opos-snijden ) hoe dat nu precies werkt?
Als ik opos doe
Snijd ie alleen een vierkant?

Kortom iemand die me verder kan helpen??

ve
door verwijderd - Mar 30, 2011 om 16:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste mede-slachtoffers,
Intussen ben ik dus inderdaad naar de politie gestapt en heb gelukkig een rechercheur gevonden die het net zo vervelend als ik vindt en er ook echt werk van maakt.
Net werd ik door deze goede man gebeld en wat blijkt? Als je op de site kijkt dan is het winkel gedeelte gesloten 'vanwege onderhoud'. Kijk je op de Home-page bij het tabblad 'Zo bereikt u ons...' krijg je te zien:

Wij zijn gesloten ivm omstandigheden

..................................................................

FaxWij zijn gesloten ivm omstandigheden

Welke omstandigheden zullen dit zijn, vraag ik me af... Zou het dan toch geholpen hebben en dit bedrijf dan uiteindelijk opgedoekt gaan worden? (Het geld krijgen we toch niet meer terug, maar daar was ik al op voorbereid.)

Wel makkelijk.... Dingen verkopen, de helft niet leveren en vervolgens je winkel opdoeken en de slachtoffers laten zitten met het probleem. Ik mag hopen dat dit bedrijf en deze man net zoveel problemen krijgt als dat zijn slachtoffers hebben gekregen met hem! Maar helaas ontspringen dit soort mensen toch telkens weer de dans en beginnen gewoon een nieuwe zaak onder een andere naam met dezelfde [edit redactie]...

Wordt vervolgd.......

ve
door verwijderd - Mar 31, 2011 om 01:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als wilt kan ik je helpen

Marc

ve
door verwijderd - Mar 31, 2011 om 15:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

snijplotter schreef op donderdag 31 mrt 2011, 01:14: Als wilt kan ik je helpen

Marc

Owh dat zou echt super zijn Marc.

Mijn msn:[edit redactie]

Kunnen we daar verder praten aangezien dit forum ergens anders voor bedoeld is.

Alvast bedankt!

ve
door verwijderd - Apr 2, 2011 om 13:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo allen,

Gisteren heb ik gebeld met het bedrijf naast M-Line Systems in Soest gelegen, en zij hebben mij verteld dat M-Line Systems al enige tijd geleden met de noorderzon vertrokken is. Zij hebben bij deze mensen nog een huurschuld openstaan en ten minste voor €25.000 aan rekeningen openstaan omdat zij het DHL-account van deze buren hadden achterhaald en van hun account gebruik hebben gemaakt om goederen te sturen en versturen! Zij wisten mij ook te vertellen dat zij dagelijks meerdere telefoontjes krijgen van slachtoffers als u en ik! Wij zijn allen gigantisch genaaid door deze firma; niemand weet waar zij nu te vinden zijn. Misschien dat Wissenkerke of Duitsland nog een optie is, ik ga dit nog uitzoeken. Zodra ik meer info heb, zal ik dit weer posten.

ve
door verwijderd - Apr 4, 2011 om 21:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

m-line is verhuist naar Duitsland, in Wuppertal en ga vrolijk verder onder de naam mline-computer.com

ve
door verwijderd - Apr 5, 2011 om 12:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

Belachelijk dat dit zomaar kan in Nederland, maar het zal niet lang duren voordat de Duitsers erachter komen hoe de firma List en Bedrog te werk gaat. Voor onze Duiste slachtoffers: Mline Systems oder Mline Computer: Kaufen Sie hier nichts

ve
door verwijderd - Apr 6, 2011 om 10:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

snijplotter schreef op donderdag 31 mrt 2011, 01:14: Als wilt kan ik je helpen

Marc

Heb wat vragen in me profiel staan.

Alvast bedankt!

ve
door verwijderd - Apr 8, 2011 om 16:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

Weet iemand of Duitsland ook een programma als Kassa en/of Opgelicht kent? Zo ja, hoe heet dat programma?

Dan wil ik namelijk de Duitsers ook voor deze [edit redactie] waarschuwen.

ve
door verwijderd - Apr 16, 2011 om 10:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

Geachte lesers, het spijt ons zeer te zien dat hier een soort jacht op m-line systems is ontstaan.

Voor alle duidelijk, we hebben altijd onze uiterse best gedaan de zaken goed voor onze klanten te regelen. Dat is niet altijd makkelijk. Sommige mensen blijven ontevreden, vandaar waarschijnelijk ook deze dicussie.

Dit is de situatie :
m-line systems heeft in maart dit jaar, direct na een gesprek met een belangrijke instantie de werkzaamheden gestopt v.w.b de in- en verkoop. Gelijktijdig heeft ook m-line computer in Duitsland dit gedaan. Intussen heeft de faillissement aanvraag voor m-line systems plaats gevonden.

Wij hebben bijna al onze klanten, waar nog e.a open stond, kunnen helpen. Met twee klanten spreken we nog over een oplossing.

Wat wij niet goed begrijpen is, dat de verschillende deelnemers aan deze discussie ons gewoon geen officiële brief schrijven, met een duidelijke omschrijving van de probleemstelling. Om van uw ontevredenheid te horen over dit forum is voor niemand echt hulpzaam en voert tot allerlei speculaties en zelfs onwaarheden omdat sommigen uit andere belangen bepaalde dingen schrijven ...

Mocht u technische ondersteuning behoeven of een klacht over ons hebben, dan verzoeken wij u, ons een email te sturen aan reactie@mline-computer.com

Wij wensen u een betere tijd, dan wij nu hebben en bedanken vooral ook al die klanten die jaren lang heel tevreden met ons waren.

m-line systems

ve
door verwijderd - Apr 16, 2011 om 11:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

geachte m-line

Heb technische ondersteuning nodig.

Probeer net een mail te sturen naar het bovenstaande email adres
Maar hij doet het niet??

ve
door verwijderd - Apr 16, 2011 om 12:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste....

Hebben reactie@mline-computer.com zojuist getest, werkt prima.

Graag nochmaals uw mail versturen ...

ve
door verwijderd - Apr 16, 2011 om 12:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=
Wat wij niet goed begrijpen is, dat de verschillende deelnemers aan deze discussie ons gewoon geen officiële brief schrijven, met een duidelijke omschrijving van de probleemstelling. Om van uw ontevredenheid te horen over dit forum is voor niemand echt hulpzaam en voert tot allerlei speculaties en zelfs onwaarheden omdat sommigen uit andere belangen bepaalde dingen schrijven ...

Wel grappig hoor, wij hebben talloze keren contact gezocht / gehad en altijd werden we van het kastje naar de muur gestuurd met een of ander smoesje. Als jullie gewoon open kaart hadden gespeeld hoe de situatie was dan had ik daar alle begrip (en geduld) voor kunnen hebben.

ve
door verwijderd - Apr 16, 2011 om 12:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

Geachte ava82, het is altijd makkelijk anoniem reacties te geven. Voor zover wij het overzien, stond uw plotter (inderdaad te lang) op nalevering, wij waren hier zeker ook niet gelukkig mee. Na een te lange levertijd heeft u uw plotter gekregen, dit is inmiddels wel vele maanden geleden ....

Mocht u verders nog willen reageren, dan kun ons graag een email sturen naar reactie@mline-computer.com

m-line systems

ve
door verwijderd - Apr 16, 2011 om 13:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

"Wij hebben bijna al onze klanten, waar nog e.a open stond, kunnen helpen. Met twee klanten spreken we nog over een oplossing."

ZIJN WIJ GEEN KLANT DAN?!?!?! Het is nu net of elke klant die nog wat open had staan geholpen is (op 2 na). WAAROM WORDEN WIJ NIET BENADERD DAN?!?!?!? Dit zegt al genoeg over hoe jullie ons (hebben) behandeld na al onze toenaderingspogingen, telefoongesprekken en mailpogingen! OOK WIJ HEBBEN NOG EEN ORDER OPEN STAAN!

Wat wij niet goed begrijpen is, dat de verschillende deelnemers aan deze discussie ons gewoon geen officiële brief schrijven, met een duidelijke omschrijving van de probleemstelling. Om van uw ontevredenheid te horen over dit forum is voor niemand echt hulpzaam en voert tot allerlei speculaties en zelfs onwaarheden omdat sommigen uit andere belangen bepaalde dingen schrijven ..."

Een officiele brief hebben wij lang geleden (eind 2010!!!) al verzonden. Waarvan we er 1 terugkregen. 1 Brief hebben jullie ZEKER moeten ontvangen! (Gezien de retourcoupon die wij van de aangetekende brief hebben teruggehad). Maarrrrrrr.......zoals verwacht GEEN ENKELE REACTIE VAN JULLIE KANT!

Dit faillissement hebben jullie enkel en alleen aan jezelf te danken! Misschien dat wij nog een reactie van jullie kant kunnen verwachten, gezien onze openstaande order. Maar, zoals de rest van de ontevreden klanten op deze site ook onderhand wel weten, zal dat wel niet meer gebeuren.......

ve
door verwijderd - Apr 16, 2011 om 18:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste r&g, we proberen echt door de vloed van woorden te kijken om te achterhalen waar het om gaat.
Als u van ons nog iets heeft te ontvangen, dat is het handiger dat u dit op reactie@mline-computer.com doorgeeft.

Anoniem zo maar boos schrijven is zeker niet de oplossiing. Overigens zo ver wij weten hebben alle autoren op deze site wel degelijk hun bestellingen gekregen en de meeste gevallen zijn al maanden geleden afgehandeld.
Dat sommige leveringen te lang geduurd hadden en dat daar het grootste gedeelte van de ontevredenheid door ontstaan is, spijt ons ook zeer, maar het lag buiten onze invloed.
Graag horen wij van u, zodat wij weten waar het over gaat, wij zullen u snel antwoorden.

m-line systems

ve
door verwijderd - Apr 18, 2011 om 10:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

Geachte lezers,

Begrijp wel dat het de eerste keer is dat ik werk met de epson s21 dus het ligt niet geheel aan m-line.

Ben nu samen met m-line opzoek naar een gepaste oplossing voor de epson s21.

Heb je nog problemen met m-line neem gewoon contact op!!
Want ze willen alles oplossen! en alles afgehandelt hebben!

De afhandeling/oplossing wordt nog gepost!

dus wordt vervolgt...

ve
door verwijderd - Apr 19, 2011 om 09:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wat mij nou zo ontzettend aan dit soort mensen kan irriteren is dat ze gewoon hun gang kunnen gaan zonder dat iets of iemand hen kan stoppen.
[edit redactie]

Maar Emile en zijn vriendjes gaan gewoon rustig door met hun [edit redactie] praktijken!

Het gaat me in dit geval niet eens om het geld, maar wel om het feit dat hier stelselmatig mensen worden belazerd en bedrogen! Dit zou je toch eigenlijk niet verwachten in een land als Nederland.

Maar als laatste wil ik toch iedereen oproepen om aangifte te doen bij de politie van oplichting. Dit levert misschien geen direct resultaat op maar vormt alles bij elkaar wel een dossier wat bij een eventuele strafzaak in de toekomst al aanvulling kan dienen!

ve
door verwijderd - Apr 19, 2011 om 12:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik wil even een correctie geven op mijn schrijven van 02-04. Hier staat:
Zij hebben bij deze mensen nog een huurschuld openstaan en ten minste voor €25.000 aan rekeningen openstaan omdat zij het DHL-account van deze buren hadden achterhaald en van hun account gebruik hebben gemaakt om goederen te sturen en versturen!
Correctie: Naar zeggen zouden zij bij deze mensen nog een huurschuld openstaan en ten minste voor €25.000 aan rekeningen openstaan omdat zij het DHL-account van deze buren hadden achterhaald en van hun account gebruik hebben gemaakt om goederen te sturen en ontvangen.

ve
door verwijderd - Apr 19, 2011 om 14:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

M-line systems heeft mij een paar maanden geleden, na heel lang zeuren van mijn kant, toegezegd 1785 euro te zullen betalen voor een textielprinter die zij van mij te leen hadden en die zij verkocht hebben.

Ik heb hier ondanks helhaalde beloftes van hen, nooit ook maar 1 euro van gezien.

ve
door verwijderd - Apr 20, 2011 om 11:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Bassieb, wij constateren dat u ons niet direct heeft benaderd over het mailadres dat wij hier ter beschikking hebben gesteld, maar ons alleen in dit forum aanschrijft, waarschijnelijk om m-line te duperen.

Wij zijn u inderdaad tegemoet te komen en spraken een bedrag van € 1.500,- + btw af. U zou dan wel e.a in dit forum corrigeren en ons de faktuur voor de printer met bovengenoemd bedrag sturen.

Ondanks dat wij meerde malen hierover hebben geschreven, is dit nooit gebeurd. De eenzijdige negatieve verhalen hier gaan door en meneer Bassieb stuurt de faktuur gewoon niet.

Uw handelen is incorrect en niet te begrijpen.

ve
door verwijderd - Apr 20, 2011 om 11:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Deze reactie van m-line systems is echt ongelooflijk: nu draait hij de boel gewoon om.

Er is natuurlijk wel uitgebreid direct contact geweest, zowel per telefoon als per mail.

Er is een proforma faktuur in de inhoud van de email gestuurd.

Er valt hier helemaal niets te corrigeren, want er zijn alleen feitelijkheden genoemd.

Als m-line systems nu gewoon direct nadat hij de printer had verkocht gewoon netjes betaald had, dan was het nooit zover gekomen.

Meneer m-line: UW handelen is incorrect en niet te begrijpen!!!
U dient gewoon te betalen, en daarmee uit.

ve
door verwijderd - Apr 20, 2011 om 15:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

De firma r&g heeft zich inmiddels op het hier vermelde m-line email adres gereageerd en zo konden wij achterhalen wat er gebeurd is.

Wij hebben volgens onze papieren sinds dezember 2010 geen schriftelijk contact met r&g gehad.

Het is echter juist, dat m-line systems per abuis 1 positie (artikel was niet leverbaar) van een complete bestelling (levering september 2010) niet had crediteerd.

Dit is intussen opgelost !

ve
door verwijderd - Apr 20, 2011 om 16:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

De starter van deze discussie is "ava82" oftwewel [edit redactie].

De plotter van "ava82" stond inderdaad op nalevering, dit kwam door de producent, wij hebben "ava82" hiervan op de hoogte gebracht en gehouden.

De plotter is eind augustus 2010 - begin september 2010 uitgeleverd geworden.

"ava82" geeft aan dat bij de levering alleen het franstalige handboek zit, m-line geeft met de mail van 10.09.2010 aan de klant door, dat de pdf' s op de meegeleverde cd staan.

De plotter was volgens "ava82" bij de levering licht beschadigd. "ava82" schreef hier op 09.09.2010 het volgende over :

"...bovenstaand is op zich niet zo een probleem, mits het apparaat goed werkt, ik zal dat morgen proberen. Ik geef u dit alleen aan zodat u op de hoogte bent mochten er problemen met het funktioneren van het apparaat zijn."

"ava82" heeft zich verders over problemen bij m-line niet meer gemeld, noch hier in dit forum geschreven.

Beste lezers, dit betekent dat er voor "ava82" geen enkele reden was, hier een dergelijke ophef te maken. Vooral niet daar het geheel per 09.09.2010 al lang afgehandeld was.

Nee, "ava82" heeft er gewoon alles aan gedaan m-line te duperen.

ve
door verwijderd - Apr 20, 2011 om 20:58
0 Antwoorden / 0 Vragen

Haha, op de zere teentjes getrapt omdat hier veel slechte 'publiciteit' staat? Daar hebben jullie het zelf naar gemaakt! En uit jullie reacties op dit forum blijkt maar weer wat voor onprofessionele organisatie jullie zijn.

Ik heb heel veel spijt dat ik bij jullie besteld heb, en deze ervaring wilde ik delen met andere mensen / klanten, daar is dit forum voor.

Wat betreft mijn plotter: Uiteindelijk ben ik blij dat ik alsnog mijn plotter gekregen heb, inderdaad licht beschadigd, maar als de plotter werkt dan werkt hij, maar ook alleen maar om niet langer te wachten op een nieuwe plotter mocht deze het niet doen, want jullie kunnen het je misschien voorstellen dat ik totaal geen vertrouwen meer in jullie had door de lange levering. Wat betreft de Franstalige handleiding, jullie hebben mij NOOIT gemeld dat dit op de bijgeleverde cd stond (stond er ook niet op!), en jullie zouden 'nog contact opnemen hierover'. Intussen heb ik zo goed en zo slecht ik kon maar zelf de handleiding vertaald.

En heel grappig is dat 'bassieb' de boel op de forum moet gaan "corrigeren". Waarom? Gaat de deal anders niet door? Mag ik jullie eraan laten herinneren dat jullie in gebreken zijn gebleven, klanten van het kastje naar de muur hebben gestuurd en nu huilen als die klanten de negatieve ervaringen met jullie op een consumenten forum vermelden. Het enige wat ik van jullie hoorde als ik met jullie contact had was dat de plotter de week erop 'echt' zou worden geleverd en de week erop weer en weer. Ik kreeg steeds hetzelfde smoesje te horen.

Nee Mline jullie proberen gewoon recht te praten wat krom is. Jullie handen in onschuld proberen te wassen door de schuld bij jullie klanten te leggen, hoe onprofessioneel!

ve
door verwijderd - Apr 21, 2011 om 12:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

Smaadschrift? De feiten verdraaien?! Laat me niet lachen!
Heeft u de andere berichten van andere klanten op dit forum gelezen? U heeft geen bord voor u hoofd maar een hele parketvloer! Droom lekker verder Mline Systems!

ve
door verwijderd - Apr 21, 2011 om 13:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

m-line systems schreef op woensdag 20 apr 2011, 15:15: De firma r&g heeft zich inmiddels op het hier vermelde m-line email adres gereageerd en zo konden wij achterhalen wat er gebeurd is.

Wij hebben volgens onze papieren sinds dezember 2010 geen schriftelijk contact met r&g gehad.

Het is echter juist, dat m-line systems per abuis 1 positie (artikel was niet leverbaar) van een complete bestelling (levering september 2010) niet had crediteerd.

Dit is intussen opgelost !

Beste meneer B. van M-lines,

volgens mij gaat u nu ineens iets over ons iets beslissen wat niet helemaal klopt. Tot op heden hebben wij nog niets ontvangen, behalve een mail met een foto van een vage pakketbon. Wij wachten nog geduldig af....

Wij hebben misschien sinds december 2010 niet meer schriftelijk gereageerd (had dat nog enig nut, als je na een ontvangen retourcoupon van een aangetekende brief, nog steeds niets hoort????) Maar wat dacht u van de telefoongesprekken die wij met uw bedrijf sinds december hebben proberen te voeren? En waar wij geen antwoord op kregen of weer het antwoord dat het "einde van de week" geleverd zou gaan worden?

Al met al LIJKT ons geschil intussen inderdaad opgelost te zijn, maar we wachten nog even de levering van het aangeboden alternatief af...... We zijn erg benieuwd. En als wij inderdaad het alternatief binnen hebben gekregen, dan zullen we dat ook zeker hier neerzetten.

Al met al zijn we wel nog steeds kwaad dat het zover heeft moeten komen en dat u nooit contact met ons gezocht heeft sinds september 2010 (tot aan afgelopen maandag). Dat wij uitgelachen zijn aan de telefoon toen we dreigden met gerechtelijke stappen, dat wij verschillende keren aan de telefoon hebben gehangen, u ons niet liet uitpraten, wij aangetekende brieven hebben verstuurd waarvan er 1 zeker moet zijn aangekomen, gezien de retourcoupon die wij binnen hebben gekregen, u niet serieus op onze mailtjes reageerde toen wij al vanaf oktober 2010 aangaven dat er iets niet geleverd was, als wij belden er ALTIJD werd gezegd "eind vd week wordt er geleverd", wat niet gebeurde, wij na herhaaldelijke verzoeken ook niets van ons geld retour kregen, dat wij zelfs de politie hebben moeten inschakelen, brieven naar advocaten hebben moeten sturen en noem maar op om tot een oplossing te komen.

Dus ik hoop dat deze oplossing binnenkort binnenkomt....

Wordt vervolgd....

ve
door verwijderd - Apr 22, 2011 om 15:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste [edit redactie]. (ava82), u heeft de feiten in dit forum zo verdraaid, zodat u zelf een stok vond om te slaan.
Waarom hier schrijven en nog steeds, als alles met u al sinds september 2010 is afhandeld.
Wij konden u vorig jaar niet snel genoeg leveren omdat de plotter op nalevering stond, daar konden wij niets aan doen (overmacht), maar alleen de producent, de plotters komen per schip uit Azië.

U geeft zelf toe dat alles sinds september 2010 in orde is en dat u blij met de plotter bent, waarom nu dan nog al dit geschrijf. Dit lijkt duidelijk op een vorm van smaadschrift !

ve
door verwijderd - Apr 22, 2011 om 17:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

ava82

Hier even een update:

Wellicht is het handig om hier nog even mijn checkpunten neer te zetten, waarmee je een indicatie krijgt of een shop betrouwbaar dan wel minder betrouwbaar is.

Daartoe kun je het beste de hier volgende aandachtspunten screenen:

Deze aandachtspunten zijn:

-de shop moet een bezoekadres (BW7/46c)* hebben;
-de shop heeft een normaal telefoonnummer;
-de shop moet via de site goed bereikbaar zijn;
-de shop geeft vooraf aan, dat het wettelijke herroepingsrecht van 7 werkdagen van kracht is;
-de shop geeft vooraf aan hoe er betaald moet worden;
-de shop staat bij de Kamer van Koophandel ingeschreven;
-google op de naam van de webshop en kijk of er negatieve reacties zijn;
-check de reviews op checkwebwinkel.nl en kieskeurig.nl/winkelbeoordeling;
-check of de naam van de shop voorkomt bij opgelicht.nl/opgelichtopinternet.nl en/of op klachtenoplossing.nl
-de shop is aangesloten bij de Thuiswinkel-Organisatie (Thuiswinkel-Waarborg) of bij de Stichting Webshop Keurmerk;
-lees altijd vooraf de algemene voorwaarden (de zogenoemde kleine lettertjes).

* Een vermelding van een gewoon adres op de site is dus wettelijk niet voldoende. Een gewoon adres kan immers een postadres en/of een vestigingsadres zijn en dat is juridisch gezien wat anders dan een bezoekadres.

Als bovenstaande punten in orde zijn, dan is de kans groter dat je te doen hebt met een betrouwbare webshop.

Pedro.

ve
door verwijderd - Apr 25, 2011 om 11:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste medeslachtoffers,
Na een behoorlijk pittig telefoongesprek en een daarop volgend mailtje van dit bedrijf (waarin we werden beschuldigd van laster en smaad tegen dit bedrijf op deze site en waarin werd gedreigd met gerechtelijke stappen tegen ons indien we geen rectificatie op deze site plaatsten) en een telefoongesprek met de politie, hebben we afgelopen donderdag EINDELIJK ons 'aangeboden alternatief' binnengekregen.
Het zou een rest-voorraad van ongeveer dezelfde waarde zijn als wat wij besteld hadden. Een rest-voorraad was het zeker! Kleine stukken met prints waar we geen reet aan hebben en een wat groter stuk van een ander materiaal dan wat wij besteld hadden. (Dit zou een duurder materiaal zijn).
We hebben besloten om dit te houden, want meer krijgen we toch niet en we vinden het goed zo. We hadden al rekening gehouden met het feit dat we niets zouden krijgen, dus dan valt dit nog mee.
Wij zijn nu dus helemaal klaar met dit bedrijf (GODZIJDANK!).

Voor alle mede-slachtoffers die nog met hun strijd tegen dit bedrijf bezig zijn: HEEL VEEL SUCCES!!!!

ve
door verwijderd - May 5, 2011 om 14:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste medeslachtoffers,

Gisteren heb ik bij de politie aangifte gedaan tegen M-Line Systems (/eigenaar) van verduistering van mijn textielprinter. De eigenaar van M-Line Systems / M-Line Computer geeft aan, o.a. op het forum, dat faillissement is aangevraagd maar hij is op geen enkele manier bereid om informatie te geven over de curator (deze zou zgn. nog niet bekend zijn maar wordt altijd direct bij aanvraag van faillissement toegewezen) en hij wil tevens geen adres geven waar ik mijn printer op kan halen want "alles loopt via de curator". Op dit moment ben ik aan het uitzoeken of er uberhaupt faillissement is aangevraagd (helaas is vanwege bevrijdingsdag de rechtbank niet open anders had ik al uitsluitsel kunnen geven), wat naar mijn mening en die van de politieagent is dit niet gedaan aangezien hij niet eens in staat is informatie over de curator af te geven (ook niet aan de politieagent die hem heeft gebeld gisteren). Prettig is wel dat daardoor in het proces-verbaal ook genoteerd staat dat hij geen enkele vorm van medewerking vertoont, zelfs niet naar de politie en dat ook genoeg zegt over de manier van zaken doen. Het lijkt erop dat de melding van faillissement slechts een manier is om mensen te misleiden zodat hun klanten hen met rust laten. Zoals door M-Line zelf vermeld op dit forum, zou faillissement ook voor M-Line Computer in Duitsland aangevraagd zijn, dit terwijl deze duitse website recent vernieuwd is en daar nog steeds besteld kan worden. Er klopt dus niks van en ik wilde deze informatie toch even met jullie delen. Wanneer ik nieuwe informatie heb, zal ik dit weer plaatsen.

ve
door verwijderd - May 9, 2011 om 18:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo allen,

Faillissement voor NL is toch aangevraagd:
Naam: m-line systems
Vestigingsadres: Sportlaan 63
Vestigingsplaats: 4491GK Wissenkerke
KvK-nummer: 22056036 0000
Soort Inschrijving: Hoofdvestiging
Status: Faillissement
Kenmerk: Tel.nr. curator: 0113211666

Dus als je nog een issue hebt lopen met M-line, neem contact op met de curator.

ve
door verwijderd - Jun 28, 2011 om 18:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

had zojuist storing aan de snijplotter ..denk even M-line mailen ...

TE Laat

iemand hier die een embleem ec-60 kan(repareren)???

dank

Michel
Hoogvliet