ka
door kalender Jan 31, 2014 om 19:25
Elektronica & tv

Tablet

ik heb een tablet asus memo pad hd7. Ik wil graag weten of er meer mensen last hebben met deze tablet. Er komt steeds op mijn tablet te staan Launcher is gestopt. Heel hinderlijk want je moet iedere keer op ok drukken en dan gaat het even weg en dan komt het zo weer terug. Soms blijft het staan en dan kan je nergens meer bij.

6769 2 Rapporteer

lekkerisdat
door lekkerisdat - Jan 31, 2014 om 19:39
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Je kunt Apex Launcher installeren, dan zou het verholpen moeten zijn.

edrick3
door edrick3 - Feb 1, 2014 om 12:47
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo kalender,

Lees de info hier.:

Mogelijk is het cache geheugen van de launcher corrupt. Wis in de eerste plaats het cache geheugen. Dit kan je door via de instellingen naar apps te gaan. De launcher app staat tussen de andere apps. Als de launcher na het leegmaken van de cache nog steeds crasht kan je hem eventueel resetten. Let wel op. Als je de launcher reset gaan alle instellingen verloren. Dit wil zeggen dat je home screen terug standaard zal gezet worden. Alle widgets, bladwijzers en ander menu items die je zelf geplaatst had worden verwijderd. Je kan dit vergelijken met het verwijderen van alle desktopicoontjes en sidebar gadgets op een desktop. Gegevens en apps worden niet verwijderd. De launcher resetten kan je door op “gegevens wissen” te klikken. Je kan de launcher eventueel ook stoppen en Android daarna opnieuw opstarten.

Suc6