pi
door pipooo Nov 3, 2003 om 12:31
Elektronica & tv

Tarieven Multikabel.

M.i.v. 1 januari a.s. wordt het abonnementsgeld van de kabel niet meer geincasseerd via het plaatselijke gasbedrijf maar via Multikabel zelf.
Om dit te vieren heeft multikabel de tarieven voor een standaard abonnement direct maar verhoogt van € 11,90 naar € 13,50 (=13,5%).
Gezien o.a. de loonstop van 2 jaar vind ik dit niet kunnen en heb Multokabel ook om opheldering gevraagt!
Gaarne uw reactie hierop.

Groet Bert.

871 5 Rapporteer

ro
door rob_v - Apr 16, 2004 om 11:51
8 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Bert,

De tarieven zijn de laatste jaren harder gestegen, maar omdat deze meestal via het gasbedrijf afrekend worden valt de steiging niet zo erg op. Ik denk dat de stijging die je nu ziet ook wel doorgevoerd waren als je via het gasbedrijf afgerekent had.

Waarom de (maand)kosten gestegen zijn? Ze hebben altijd wel een excuus hiervoor (investeringen, groter aanbod in het pakket).
Dat er een loonstop is, daar trekken hun zich niets van aan. Was het maar zo....
Succes.

Groetjes,
Rob

lo
door long18 - Apr 16, 2004 om 11:51
4 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Rob.
Je stelling is natuurlijk niet verkeerd ,maar als wij ons altyd maar moeten neerleggen bij wat deze Machts instellingen doen dan zijn we echt KLOOTJESVOLK . Ik ben blij met Kassa, kat, breekijzer en dit soort programma.s die de burger wakker schudden. Ik hoor vaak over het prg 'over de balk gegooid '' " Jeetje heb je dat gezien ??? "," ja ja stom he , toch wel lachen hoor ". Maar worden er echte actie.s ondernomen tegen die eigenvoordeelzoekende mensen. Nog nooit gehoord dat zij daar een boete voor hebben gekregen. Ja ja de burger betaald gewoon weer voor hun ondoordachte ideeen.

Leen

h_tide
door h_tide - Apr 16, 2004 om 11:51
19 Antwoorden / 3 Vragen

soortgelijk iets ook zelf gehad met UPC/Chello, ongeveer een jaar terug denk ik... toen werden de maandelijkse tarieven ook met wel ruim € 5,= verhoogd... en wat doe je eraan? helemaal niets... meestal een hoop bla bla over administratiekosten enz.enz. je kan natuurlijk overwegen om over te stappen naar een andere provider, of over gaan op ADSL... 't is maar net wat je wilt en vaak (helaas) een gevecht tegen de bierkaai... maar wel heel ergelijk ja, daar kan ik het volledig mee eens zijn...
groetjesssssss

lo
door long18 - Apr 16, 2004 om 11:51
4 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Bert.
Ik ben het helemaal met je eens , dat ons door de machthebbers op hun gebied , er weer eens iets door onze strotten wordt gedrukt
Multikabel is een onbetrouwbare bron wat hun administratie betreft ( hier heb ik schriftelijke bewijzen van )
Buiten dat heb ik geen behoefte aan meerdere stations die alleen al om hun porno achtige uitzendingen zullen worden bekeken.
Daar boven op , moeten wij wel drie maanden voor uit gaan betalen ZONDER ENIGE BEWIJS DAT JE HEBT BETAALD. Mocht je daardoor in de problemen komen,dan mag je zelf gaan bewijzen dat je die betaling hebt gedaan.

LEEN

ma
door martenj - Apr 16, 2004 om 11:51
7 Antwoorden / 4 Vragen

hier gaan we in januari 15,20 betalen per maand
dat is bijna 100% meer dan 1,5 jaar geleden
en dan zijn we ook nog eenss 6 zenders kwijd geraakt dus verkapte prijsverhoging
omdat ze monopoly hebben doen ze dat zodra er concurentie komt zul je zien dat de prijzen sterk dalen