Fr
door FreekF Feb 24, 2022 om 14:49
Elektronica & tv

Tip voor bouwstofzuiger

Hoi Hoi,

Wegens het verbouwen van onze woning zjin we op zoek naar een goede bouwstofzuiger. Wie o wie kan mij een goed tip geven welke goed is.

Dankjewel!

1277 6 Rapporteer

Topantwoord

Joep Janssen
door Joep Janssen - Feb 24, 2022 om 14:52
1 Antwoorden / Vragen

Hoi Freek,

Ik heb onlangs zelf er een van Makita gekocht. De Makita VC25L bouwstofzuiger. Heel fijn apparaat en kan zowel water als stof opzuigen. Ideaal voor tijdens klet klussen!

Succes met je zoektocht!

Joep
[svp geen links van commerciële of promotionele aard plaatsen - redactie]

Fr
door FreekF Feb 24, 2022 om 15:03
2 Antwoorden / 2 Vragen

Hi Joep,

Die vind ik net wat te duur, aangezien je er als het goed is niet dagelijks mee werkt. Waarschijnlijk wordt het er een van Nilfisk. Die zijn wat voordeliger.

Fr
door FreekF Feb 24, 2022 om 22:19
2 Antwoorden / 2 Vragen

Toch gekozen voor een Makita. Bedankt. [edit moderatie: verkapte reclame maar even verwijderd]

Topantwoord

ju
door juliomariner - Feb 24, 2022 om 14:52
1330 Antwoorden / 2 Vragen

Persoonlijk zou ik voor een middenklasser van maximaal 100 euro gaan.
De hele goedkope zijn het geld niet waard en de dure zijn voor profi's heel geschikt maar voor 1 verbouwingtje te duur.
Na de verbouwing zou ik de middenklasser voor recycling inleveren.

Fr
door FreekF Feb 24, 2022 om 15:02
2 Antwoorden / 2 Vragen

Heb je er zelf eentje die je kan aanraden?

ju
door juliomariner Feb 24, 2022 om 15:03
1330 Antwoorden / 2 Vragen

Nee, mijn laatste verbouwing was 15 jaar geleden :-)
Ik zou voor het instapmodel van een goed merk gaan zoals Maikta, Dewalt, Bosch blauw etc. en niet voor de hele goedkope als Skill of Black en Decker

sira
door sira - Feb 24, 2022 om 15:39
2361 Antwoorden / 24 Vragen

Je kunt ze ook huren, dan wordt het later in ieder geval geen sta-in-de-weg.

mi
door miennaamishaaz Feb 24, 2022 om 19:06
725 Antwoorden / 1 Vragen

@sjoppie

Huren is veel te duur, vooral als TS langer dan 3 dagen huurt, is hij beter af met een van max 100 euro.

sjjoppy
door sjjoppy Feb 24, 2022 om 19:10
7210 Antwoorden / 3 Vragen

@miennaamishaaz,
maar daarna staat-ie in de weg.

ju
door juliomariner Feb 25, 2022 om 10:28
1330 Antwoorden / 2 Vragen

Kringloop is er blij mee

tenormin
door tenormin - Feb 24, 2022 om 15:58
16849 Antwoorden / 108 Vragen

Grappenmaker.