dr
door drees01 Jan 10, 2012 om 17:55
Elektronica & tv

Tns nipo

Ik ben blijkbaar geselecteerd om mee te doen aan een enquete van TNS Nipo, ik ben hier eerst per brief voor benaderd met daarin een bon twv 5 euro.
ik heb hier niet om gevraagd en heb me hier ook niet voor aangemeld. Vervolgens ben ik 4 maal gebeld (ik sta in het bel me niet register en heb ook een geheim nummer) ik heb 4 maal gezegd dat ik hier geen interesse in heb of heb gehad. Eenmaal reageerde de telefoniste ook verwijtend; ik had hier toch ook een bon twv 5 euro voor ontvangen?
Na de telefoontjes ontvang ik vandaag al de 2e brief met het verzoek om deel te nemen en een internetcode enz.
Wanneer houdt dit op? Het begint wel heel erg vervelend te worden, ik denk dat ik nooit aan een enquete van TNS Nipo mee zal doen !!!
Wie heeft hier ook last van? Het lijkt wel stalking !

9963 4 Rapporteer

atenias
door atenias - Jan 10, 2012 om 18:27
75 Antwoorden / 17 Vragen

Ik zou gewoon doen. TNS betaalt goed, voor een paar simpele vragen heb je al wat euro's verdiend. Ik kies dan altijd voor de uitbetaling in bol.com bonnen.

naitsoezn
door naitsoezn - Jan 10, 2012 om 20:23
842 Antwoorden / 1 Vragen

Weet je zeker dat er geen huisgenoot is die zich heeft opgegeven? Een kind? Een partner oid? Want normaal gesproken heb je een account nodig bij TNS NIPO, en via dit account kun je je ook uitschrijven. Vraag de volgende keer om je respondentennummer als je ze weer aan de lijn krijgt en ga dan naar https://nipobase.tns-nipo.com/. Hier kun je de gegevens opvragen die ze van je hebben en kun je je desgewenst uitschrijven.

Ik kan trouwens de ervaring van atenia onderschrijven: TNS NIPO is betrouwbaar wat betreft het uitbetalen :-).

pauls0
door pauls0 - Jan 11, 2012 om 00:12
149 Antwoorden / 2 Vragen

Ik word ook lastig gevallen met tns nipo. Wat ik doe is gewoon niet op reageren.
Ik kan nu al bonnen t.w.v 10 euro krijgen, omdat men mij zooo belangrijk vinden om mijn mening te geven. Ik heb het idee, dat men probeert om persoonlijke gegevens los te peuteren, zodat in de toekomst lastig gevallen wordt door bedrijven, die belang hebben in mijn persoonlijk gegevens.

Ze blijven lang volhouden, maar men zal uiteindelijk wel een keer mee stoppen... Gewoon volhouden..

de eelco
door de eelco - Jan 11, 2012 om 10:05
607 Antwoorden / 92 Vragen

beste drees01..ook ik heb hier een tijd last van gehadt.had me nooit op gegeven en woon alleen.kreeg meerdere brieven en waarden bonnen en na herhaaldelijk bellen was ik het helemaal zat.de volgende brief die ik van ze kreeg heb ik voorzichtig op gestoomt boven mijn fluitketel en daarna na vol gestopt met reclame krantjes en weer dicht geplakt en retour afzender gedaan.had de oude brieven ook nog liggen die ook volgestopt met flauwekul en dicht geplakt met plakband en heb in elke brief een briefje erbij gedaan met de mededeling ,,wat jullie kunnen kan ik ook..heb er daarna nooit meer last van gehad..succes