an
door anna33 Feb 23, 2008 om 19:30
Elektronica & tv

Tom-tec digitale foto sleutelhanger werkt niet

Mijn dochter en ik hebben voor kerst een leuke sleutelhanger van Tom-tec gekregen hierop kun je via de pc foto's op zetten en deze worden dan ''afgespeeld'' op de sleutelhanger.

Gister had ik eindelijk tijd om de foto's te uploaden naar de sleutelhanger, bijgeleverde software geinstalleerd, foto's geselecteerd.. so far so good..tot ikdeze foto's daadwerkelijk wilde uploaden naar de sleutelhanger, een foutmelding, diverse keren opnieuw geprobeerd, software opnieuw installeren enz. geen resultaat uiteindelijk het doosje van mijn dochter ook opengemaakt en haar sleutelhanger geprobeerd, helaas met hetzelfde resultaat.

Uiteindelijk de klantenservice gebeld aangezien ik mijn bon niet heb zou ik geen garantie hebben dus ik mocht het opsturen maar dan komt alles voor eigen rekening???!!! ik vind dit echt schandalig..wij hebben het cadeau gekregen er waren twee getuigen op het moment van aankoop..het is een product van Tom-tec en het ligt hier toch ergens aan de software volgens de klantenservice..is er iemand die hier meer van weet en die weet hoe ik dit aan moet pakken? Ik zou graag contact opnemen met Tom-Tec maar hoe ik ook zoek ik kan geen internetsite vinden met een mogelijkheid om contact op te nemen via e-mail...slim!

Bart Smit, waar de sleutelhanger is gekocht doet sowieso helemaal niets voor hun klanten al zijn ze verplicht als tussenpersoon te fungeren ze weigeren gewoon pertinent..heel asociaal!!!!!!!!!!

Ik zou dus graag weten hoe ik n contact kom met tom-tec (via mail telefonisch heeft geen zin) en of de stelling van geen bon gen garantie klopt?

vast bedankt!

6105 7 Rapporteer

freya
door freya - Feb 23, 2008 om 19:53
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo anna33,

Je zegt dat je 'een foutmelding' krijgt als je foto's probeert te uploaden naar de sleutelhabger. Hoe luidt die foutmelding? Zou het niet zo kunnen zijn dat de foto's niet in het juiste formaat zijn? Of wellicht te groot? Wat zijn het voor bestanden die je probeert te uploaden? .jpg bestanden? En hoe groot zijn de foto's?

Als je bij twee verschillende sleutelhangers dezelfde melding krijgt, dan lijkt me dat er iets anders aan de hand is dan 'een defekt' exemplaar.

m.vr.gr. Freya

ki
door kimb - Feb 27, 2008 om 13:15
2 Antwoorden / 0 Vragen

Helaas geen oplossing, wel reactie

Ook ik heb hetzelfde probleem met de sleutelhanger, in jpg pakt ie helemaal niets heb al tig foto's omgezet na bitmapafbeeldingen ma zelfs dan pakt ie meer als de helft van de foto's niet.

Heb al vanalles geprobeerd om het gefixt te krijgen maar lijkt erop dat niks helpt :S

tr
door trappist - Feb 27, 2008 om 13:40
240 Antwoorden / 0 Vragen

het schijnt dat dit appraat problemen heeft met Vista, verder neem ik aan dat u al de software van http://www.dpf001.nl/DPF_001.html hebt uitgeprobeerd?

hv
door hvink - Mar 4, 2008 om 15:03
1 Antwoorden / 1 Vragen

Ik had ook een foutmelding, conversie was mislukt.

Heb nogmaals de sleutelhanger opgeladen via de usb-charge modus en geen problemen meer!

Dus eerst even een uurtje of 5 aan de computer leggen, voordat je de foto's gaat overzetten.

Succes !!

jo
door jooms - Dec 8, 2010 om 16:40
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ook ik had er één gekocht voor onze dochter. Ik krijg hem niet aan de praat. Ik heb alle sites geprobeerd die hierboven vermeld staan, maar ze zijn uit de lucht. Ik krijg geen beeld op de display en de cd geeft een foutmelding als ik het programma wil openen. Tja, zoals ik het lees is het dus een gigantische miskoop!!! De helpdesk is niet te bereiken, nr bestaat niet en op het internet heb ik een ander nr gevonden en dan wordt direct de verbinding verbroken. Niet echt klantvriendelijk!! Mijn dochter baalt, want ze was heel trots op haar Sinterklaas cadeautje. Kan iemand mij helpen om de juiste stappen te nemen zodat ik het aan de praat krijg? Dat zou echt super zijn. Alvast bedankt!

Gr. Janneke

no
door noekie69 - Aug 28, 2011 om 20:42
1 Antwoorden / 0 Vragen

Dit weekend heeft mijn dochter ook een tomtec DPF-001 gekregen en we krijgen het ding alleen aan de praat als jij met de USB kabel aan de PC hangt. Hij is opgeladen maar zonder stekker wil hij niet aan. We hebben hem ook al een hele nacht opgeladen via de i-phone USB stekker die rechstreeks naar het stopcontact gaat (dus niet via de PC) maar het apparaatje wil niet aan gaan.
Foto's erop zetten via XP gaat wel alleen daarna gebeurt er niets. De genoemde website http://www.dpf001.nl/DPF_001.html bevat geen software, er staat dat de site te koop is.
Mijn dochter (net 5) vraagt de hele tijd of haar sleuterhanger al werkt maar volgens mij is dit apparaat een grote misser.

ha
door hansalami - Nov 1, 2011 om 22:19
1 Antwoorden / 0 Vragen

Als hij zonder stekker niet aan wil, is ie niet opgeladen.
Haal de stekker los, wacht 15 sec. en doe hem er dan weer in. Kies uit het menu voor "Opladen", bevestig met "Menu"-toets.
Laat 'm zo een aantal uren opladen.
Herhaal bovenstaande, maar kies nu voor "Updaten". Hij zou nu bijgewerkt moeten kunnen worden.
Voor zover ik nu kan nagaan werkt 't ding niet met Vista en dus vast ook niet met Windows 7. XP is OK.