me
door meyden6 Dec 18, 2011 om 15:26
Elektronica & tv

Tv

Mijn Heren Dames
ik heb bij bcc een tv gekocht vier jaar gelden voor 1499.00
Met een verzekering er bij voor vijf jaar 199.00 euro
Nu is mijn tv niet meer te maken dus hij is stuk .
ik mag een tv uitzoeken voor 671.45 terwijl mijn tv 1599.00 heeft gekocht . Ik heb er een uitgezocht voor 799.00 ik moest 50.00 euro bij betalen ik ben het daar niet mee eens .
De tv moet nog geleverd worden
De vraag aan u is klopt dat
Groeten n.v.d.meijden
[edit redactie]

708 7 Rapporteer

poltol
door poltol - Dec 18, 2011 om 15:30
3885 Antwoorden / 22 Vragen

Hallo,

U wordt gematst.
Volgens mij niets mis mee.

Vr.gr. poltol

freya
door freya - Dec 18, 2011 om 15:47
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo meyden6,

Prijzen vergelijken bij dit soort artikelen is niet reëel. Als je 'eerlijk' wil vergelijken, vergelijk dan de kwaliteit en de specificaties. Als de TV die je nu hebt uitgezocht 'betere' specificaties heeft dan je huidige toestel, dan mag je niet mopperen. Immers, voor €50 heb je een 'beter' toestel en bovendien, helemaal nieuw......

m.vr.gr. Freya

valerius-2
door valerius-2 - Dec 18, 2011 om 15:54
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Ik teken er voor elke 4jaar een nieuwe tv. De prijzen zijn in die vier jaar behoorlijk gezakt.Voorbeeld 4 jaar geleden een lcd bij medion 43 inch 999 euro nu voor de zelfde grote TV's de helft minder en veel beter.

tenormin
door tenormin - Dec 18, 2011 om 16:00
16849 Antwoorden / 108 Vragen

meyden6, wil graag met u ruilen, helemaal geen slechte deal. En denk niet dat ik de enige ben.

ro
door ron530 - Dec 18, 2011 om 16:18
4084 Antwoorden / 17 Vragen

Het is ook nooit goed. Uitgaan van aanschafwaarde 4 jaar geleden betekend niet dat er voor die centen een nieuwe uitgekozen mag worden. Het bod is genereus te noemen, u hebt het nu defecte toestel immers 4 jaar lang gebruikt, rest waarde is eigenlijk nihil. Zeuren over 50 euro verschil!!, ga u schamen.

mahadma
door mahadma - Dec 18, 2011 om 16:40
11569 Antwoorden / 51 Vragen

Als je auto een paar jaar oud is en total loss is, krijg je ook geen nieuwe, maar dagwaarde. Datzelfde geldt voor een tv. Dus logisch. En als je een tv uitzoekt die duurder is als je uit te keren dagwaarde, moet je bijbetalen. Of je moet natuurlijk een verzekering (tegen een aanzienlijke meerprijs) qua premie afsluiten (als deze al bestaat) dat je altijd een nieuwe krijgt.

f.weele
door f.weele - Dec 19, 2011 om 11:53
1085 Antwoorden / 27 Vragen

laat uw emailadres verwijderen door de redactie! dit om ongewenste mail te voorkomen.
m.vr.gr.