tr
door truitje19 Jan 25, 2009 om 21:53
Elektronica & tv

Tv gekocht en 1 dag later in de reclame

Hallo,

Ik heb gisteren een tv, blue ray dvd en een home cinema set gekocht bij media markt. Omdat er veel tv's in dozen in de winkel stonden hebben wij gevraagd of de produkten in de nabije toekomst niet in de reclame zouden komen, er werd ons toen verzekerd dat dat abslouut niet het geval was. Nu 1 dag later zie ik op tv en op internet dat alle 3 produkten deze week in de reclame zijn. Wat kan ik hier nog aan doen?

Groetjes Trudy

6416 10 Rapporteer

kiran
door kiran - Jan 25, 2009 om 22:04
2791 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo trudy

In principe:   Koop = koop

Maar één dag later? Zou het wel heel straf vinden als daar niets mee gedaan werd. Zou moeten lukken.

Zou terug gaan, ff checken [kloppen de serienummers, maw betreft het exact dezelfde artikelen] en reklameren.

kenwel2
door kenwel2 - Jan 25, 2009 om 22:05
1574 Antwoorden / 13 Vragen

Hallo Trudy: Helaas niets, helaas.... Echter, u kunt het natuurlijk wel (direct!!)aankaarten bij betreffend filiaal, mediamarkt is echter niet zo toeschietelijk.....maar, het is het proberen waard, nee heeft u, ja kunt u (misschien) krijgen...Doen dus! Vraag naar de hoogstgeplaatste persoon aldaar..

Gr. Henri

ud
door udendave - Jan 25, 2009 om 22:23
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ben benieuwd....u gaat ervan uit dat u de btw als korting krijgt als u morgen gaat kopen.

Mijn ervaring bij mediamarkt is dat ze de prijzen verhogen en vervolgens 15,96% korting geven (u krijgt dus geen 19% korting)

Per saldo ga ik er vanuit dat het verschil wel mee zal vallen, ik zou het in ieder geval wel gaan controleren.

br
door brui0929 - Jan 25, 2009 om 22:26
648 Antwoorden / 10 Vragen

Na vragen bij de media markt heeft geen zin ook telefonisch niet. Als u dit wel doet dan krijgt u als antwoordt dit doen wij niet ook al zegt u dat u pas een televise en andere apparaten hier hebt gekocht. Ik had dit namelijk ook met een harman kardon pakket die ik een dag eerder had gekocht bij de media markt en heb telefonisch na vraag gedaan over luidspreker standaards voor de luidsprekers. ze geven wel antwoordt als u naar de media markt zelf gaat.

stacey
door stacey - Jan 25, 2009 om 22:32
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Hoi,

Zoals gezegd koop is koop, maar proberen kun je het altijd, vraag/ga even de Exacte Voorwaarden na van hun laagste prijsgarantie, je kunt hem nu tenslotte binnen straal van 15 kilometer ninnen 14 dagen goedkoper kopen ;-)

Misschien proberen waard.

---Heeft Media Markt een laagste prijsgarantie ?

Wanneer je binnen 14 dagen na je aankoop binnen een straal van 15 km hetzelfde product voor een lagere prijs kunt kopen, ontvang je van Media Markt het prijsverschil contant retour. Voorwaarden voor onze laagste prijsgarantie gelden : …….  Media Markt. Service overzicht - Veel gestelde vragen

Succes,

mastag
door mastag - Jan 25, 2009 om 22:33
955 Antwoorden / 19 Vragen

Beste Udendave,
Die btw is terecht geen 19% korting. Die 19% wordt uit het totaalbedrag gehaald van 119%. Dat is terecht alleen willen wij graag 19% hebben. De verhoging op de basisprijs is dan wel 19% maar als je terugrekend moet er inderdaad maar een kleine 16% af. Voot TS ze hebben geen plicht om het u terug te betalen maar het zou wel zo mooi zijn als ze u iets tegemoet komen.
Succes in ieder geval
MM je bent toch gek om daar te kopen!!!

me
door melkmeisje - Jan 25, 2009 om 22:35
20 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Truitje

zoals je al aangaf  en gevraagd hebt of  het gekochte produkt  snel in de aanbieding zou komen en is ontkend door verkoper zou ik hier deze op aanspreken mischien was hij hier niet van op de hoogte ,dat zou kunnen maar dan had hij zijn meerdere moeten raadplegen

mijn inziens heeft deze jou verkeerd voorgeligt en gedupeerd

ga terug en laat schriftelijk weten dat je benadeeld voelt

succes ermee!

fr
door frankje - Jan 25, 2009 om 22:44
14 Antwoorden / 7 Vragen

Ik zou zeggen,

Ga morgen terug naar de infobalie en breng de tv terug, zeg dat je niet tevreden bent, koop dan dezelfde tv met korting.

Ik heb dit ook eens gedaan binnen 8 dagen en ze deden er niet moeilijk over

hutch
door hutch - Jan 26, 2009 om 00:14
4521 Antwoorden / 29 Vragen

Dag Trudy,

je mag bij MM de spullen toch terug brengen binnen een bepaald termijn (14 dagen), onder bepaalde voorwaarden. Ik zou alles terug brengen....... vervolgens weer de zaak inlopen en opnieuw aanschaffen........

Gr. Hutch

ma
door maddie76 - Feb 3, 2009 om 15:07
2 Antwoorden / 0 Vragen

Wat ik zo onbegrijpelijk vind, is dat u eerst hier op de site uw verhaal gaat doen, terwijl u nog niet eens in de winkel geweest bent. Ik had het zelfde met een camera en geen probleem ik kreeg zo de BTW terug. Logisch is dat ze niet eerder een actie kunnen communiseren dat dat die er is. Maar ze lossen dat soort dingen dus prima op, ook met andere actie´s of andre aanbiedingen. (tot 2 weken)

En niks opgeprijsd en zeker een stuk goedkoper dan internet..