Upc
Ook wij hebben eind september een onaardige brief ontvangen met de mededeling dat de UPC de abonnementen ed. had overgenomen van onze kabelmaatschappij. Of we even onze handtekening wilden zetten voor een automatische incasso, zo niet moesten we extra betalen voor een normale overboeking. Ik heb hierop direct gereageerd met de vraag om abonnements- en leveringsvoorwaarden, tevens heb ik ze meegedeeld dat ze zonder toezending hiervan geen enkele recht op facturering en/of incasso hebben. Uiteraard hebben ze deze voorwaarden niet toegezonden ze hadden de e-mail wel ontvangen. Daar ze ons dus niets hadden toegezonden hebben wij niets aan de UPC betaald en zij wij er van uitgegaan dat ze de levering zouden stoppen. We hebben dus meteen een schotel aangeschaft, omdat we helemaal niets met UPC te maken willen hebben. Nu krijgen we echter aanmaningen. Volgens mij hoeven wij deze niet te betalen omdat ik in de brief erop gewezen heb dat ze geen enkel recht hebben. Of vergis ik me?Ook wij hebben eind september een onaardige brief ontvangen met de mededeling dat de UPC de abonnementen ed. had overgenomen van onze kabelmaatschappij. Of we even onze handtekening wilden zetten voor een automatische incasso, zo niet moesten we extra betalen voor een normale overboeking. Ik heb hierop direct gereageerd met de vraag om abonnements- en leveringsvoorwaarden, tevens heb ik ze meegedeeld dat ze zonder toezending hiervan geen enkele recht op facturering en/of incasso hebben. Uiteraard hebben ze deze voorwaarden niet toegezonden ze hadden de e-mail wel ontvangen. Daar ze ons dus niets hadden toegezonden hebben wij niets aan de UPC betaald en zij wij er van uitgegaan dat ze de levering zouden stoppen. We hebben dus meteen een schotel aangeschaft, omdat we helemaal niets met UPC te maken willen hebben. Nu krijgen we echter aanmaningen. Volgens mij hoeven wij deze niet te betalen omdat ik in de brief erop gewezen heb dat ze geen enkel recht hebben. Of vergis ik me?
Met vriendelijke groet,
Karina
Helaas, maar je hebt nu toch een probleem met UPC.
De ervaring leert dat je alles naar dit bedrijf met de gewone post moet versturen als aangetekende brief en liefst met retour melding.
Wat jij nu moet doen is dit als nog door geven en zeggen geen antenne signaal van hun meer te willen afnemen i.v.m. bezit schotel antenne.
Door het overnemen van het contract met je oude maatschapij heb je 1 maand opzeg termijn bij UPC. Zij zullen proberen dit langer te doen maken maar ga daar niet mee accoord.
Dus vandaag versturen die brief en per 1-4-2004 diennen zij je van hun kabel te hebben afgesloten.
Doen zij dit niet dan is iedere volgende rekening na die datum voor hun zelf.
En hou een kopie van je brief.
Veel suc6
op www.trosradar kun je meer vinden over upc hier vind je ook klachtenformulieren. en meer informatie deze vind je in de rubriek dossier
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Dealhunter Lidl aanklagen
Ik heb een elektrische fiets besteld bij Dealhunter Lidl maar hij is niet geleverd en ik heb er voor betaald een bedrag van €99,95 en ik heb van hun de bevestiging gekregen dat hij betaald is maar geen leveringsdatum gekregen wanneer hij zou geleverd worden en ik wacht er nog steeds op en de Lidl benaderd maar die konden mij niet helpen en ze konden de bestelling niet achterhalen. Mijn vraag is ... Lees meer
Waarom is groeps ticket ns duurder dan dagretour
Waarom heeft de ns zoiets als groepsticked daluren bedacht, is meer dan 2x zo duur dan gewoon kaartje.
Mijn vraag is, wat is nu de goedkoopste optie om van Wijchen naar Den Bosch te reizen?
...
Lees meer
Mag KPN spotify in rekening blijven brengen en niet opzeggen?
Destijds bij het afsluiten van mijn abonnement gratis Spotify erbij gekregen. Na verloop van tijd werd dit betaald, want het was geen onderdeel meer van het abonnement. Prima! Echter, bleek dat het abonnement er om de zoveel tijd uitlag en kwamen de reclames van een gratis abonement steeds weer voorbij. Uiteindelijk dit dus opgezegd en een direct abonnement gepakt bij spotify. Helaas bleek dat KPN ... Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer