UPC on demand
Ik heb al enkele jaren een UPC totaalpakket, op zich geen klachte, haarscherp beeld alles werkt op het bestellen van films na, ik kan sinds geruime tijd geen films meer bestellen (ondemand). De vraag is: hoe krijg ik UPC zo ver dat ze langs komen om te kijken wat er fout gaat. Ik krijg via e.mail alleen dit soort flauwekul binnen.
Re: Ik heb een vraag - Televisie / Digitale televisie / On Demand - Productondersteuning / Randapparatuur
...
From:
"noreply@upc.nl"
...
Add to Contacts
To: demanreinier@yahoo.com
Geachte Dhr. de man,
Hartelijk dank voor uw bericht. Wij maken graag van deze gelegenheid gebruik om uw probleem op te lossen en/of uw vraag te beantwoorden.
De storing kan veroorzaakt worden door een poreuze of versleten coaxkabel of door een breuk in de coaxkabel. Hierdoor wordt de kabel vatbaar voor allerlei storingszenders. Elektrische apparaten kunnen de defecte kabel storen. Voor een goed afgeschermde coaxkabel raden wij de kwaliteitsnorm COAX-12 dubbel afgeschermd aan. Deze is te verkrijgen bij alle radio- en televisiezaken.
Tevens raden wij u aan om uw televisie eens rechtstreeks aan te sluiten op het eerste aansluitpunt in uw woning. Dit aansluitpunt kan in de meterkast zitten.
Dit houdt in dat u uw televisie zonder versterkers, splitters of andere apparatuur (zoals videorecorders) aansluit. Mocht de storing verdwenen zijn, dan ligt het probleem in uw binnenhuisinstallatie.
Ook is het mogelijk dat een retourgeschikte versterker het probleem oplost. Door de versterker aan te sluiten komt het signaal duidelijker op de MediaBox binnen.
Mocht het niet lukken om met bovenstaand advies de storing op te lossen dan verzoeken wij u om telefonisch contact met ons op te nemen. Onze klantenservice kunt u bereiken op het nummer 0900 15 80 (€ 0,10 per minuut).
In de brochure "Eerste hulp bij storingen" kunt u lezen wat de meest voorkomende storingen zijn en hoe u deze zelf gemakkelijk kunt oplossen.
Klik op onderstaande link of kopieer deze link naar uw internetbrowser om de brochure te openen. U hebt Acrobat Reader nodig om de brochure te openen en te lezen.
http://www.upc.nl/pdf/UPC_EersteHulp.pdf
Ga nu naar http://www.upc.nl/televisie/service_support/ voor handige gebruikerstips, downloads en meest gestelde vragen over UPC Digitale Televisie.
Al langere tijd heb ik geen mogelijkheid om film on demand te bestellen. Ik heb hierover met het callcenter gebeld (ongeveer een half uur). en na allerlei stekkers uit t stopcontact te hebben getrokken en knoppen ingedrukt te hebben op aangeven van het callcenter, werkt het bestellen van films nog steeds niet. De rest van de digitale mogelijkheden werkt wel (dig.radio / tv guide etc) gewoon. Waarschijnlijk zit het probleem in het inkomend signaal kastje aan de muur(mijn conclusie)
Gaarne een snelle oplossing svp.
En? Heb je die Eerste Hulp en die gebruikerstips geraadpleegd?
Wat gebeurde er? Wat lukt er niet?
Dag reinier53,
Je schrijft: Add to Contacts
To: demanreinier@yahoo.com
Geachte Dhr. de man,
Suggestie: het is onverstandig om op deze openbare site je persoonlijke gegevens en je e-mailadres neer te zetten. Er zijn altijd halve zolen die daar misbruik van (kunnen) maken. Vraag even aan de redactie om die gegevens te verwijderen.
Met vriendelijke groet, ReadAC.
Weet je zeker dat de fout niet in de mediabox zit. Als je een abonnement hierop
hebt kun je een monteur laten komen. Als hij de fout niet kan vinden, kan hij
een andere mediabox aansluiten. Kun je daar wel een film mee bestellen,
dan ligt het aan de mediabox. Zoniet dan zou het aan de aansluitdoos kunnen
liggen. Het kontakt is dan wel voldoende om normaal signaal te ontvangen, maar niet genoeg voor het retoursignaal. De komst van de monteur is gratis.
Maar kan hij nergens een fout ontdekken en doet de mediabox het goed,
dan moet je voorrijdkosten betalen en ben je verder van huis.
Doet de mediabox het niet goed, dan krijg je de vervanger.
Is het een mediabox met DVR, dan (zo heeft men mij telefonisch verzekerd)
is het mogelijk de opgenomen films, die nog in de mediabox zitten,
over te spoelen naar de nieuw box. Houd vol. Ze moeten een monteur
sturen, als jij dat nodig vind.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Extreme tandarts angst
Deze keer eens niet een vraag waar ik zelf mee te maken heb,maar voor een buurvrouw,die nauwelijks kan lezen en schrijven,sorry
Ze heeft extreme tandarts angst,wat ook is vastgesteld
En ze heeft zich laten vertellen dat in bepaalde gevallen de narcose bij de tandarts in de basisverzekering zit
Voor ze dit doet,wil ik dit zeker weten voor haar
Wat ik vind is
...
Lees meer
Hoeveel vloeibaar wasmiddel gebruiken dopjes
Hoeveel fijne was per dopje van het flacon te gebruiken? Lees meer
Hoeveel dopjes Formil Rood gebruiken per wasbeurt?
Het flacon Formil zegt voor 42 wasbeurten inhoud te hebben, maar hoeveel gebruik je per wasbeurt? Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer