jovi198_1
door jovi198_1 Nov 16, 2004 om 12:36
Elektronica & tv

Vaatwasser na anderhalf jaar total-loss

Twee jaar geleden schafte is voor €400,- een Indisit vaatwasser aan. Binnen een half jaar sloegen alle stoppen in het huis door en stond met net verbouwde keuken blank van water uit de vaatwasser. Een defecte pomp. Reperateur kwam langs heeft het probleem verholpen en meteen de vaatwasser gemodificeerd(?).


Drie maanden later exact het zelfde probleem, en nu anderhalf jaar later zijn we drie reperaties verder, met inditiek de zelfde problemen, is de vaatwasser volledig afgeschreven (reperatie kosten zijn hoger dan de waarde van het apparaat).


Indisit verklaard dat we volledig opdraaien voor de kosten, het zelfde verklaarde de winkel, en daar ben ik het volledig niet mee eens. Ik wil een nieuwe vaatwasser, of een gelijkwaardige.


Heb ik hier recht op, en wie dient dit dan te vervangen...

515 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Nov 16, 2004 om 13:11
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

hallo jovi198,


helaas heb je dit wel erg op zijn beloop gelaten, een vaatwasser die in het eerste half jaar en daarna nog een paar keer hetzelfde mankement vertoont heeft waarschijnlijk last van fabricage fouten wat meestal ook niet meer goed komt, je had hem al eens eerder voor een andere kunnen laten vervangen binnen de garantietermijn, je kan nog proberen of er wat te redden valt, schrijf eens een brief naar indisit en kijk of er wat te regelen valt.


succes en groeten tuinfreak

ve
door verwijderd - Nov 16, 2004 om 13:29
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dag jovi 198,


Je hebt de vaatwasser voor 1-5-03 gekocht. Dat houdt in dat je uitsluitend onder de fabrieksgarantie valt. Nu blijkt dat het steeds hetzelfde defekt is lijkt het veel op een ingebakken produktiefout. Hiervoor moet je zijn bij de fabrikant/importeur. Schrijf hen dat je destijds een produkt hebt gekocht dat niet werkt zoals het behoort te werken en dat je van hen een definitieve oplossing verwacht. Wettelijk sta je heel zwak, maar als je niets vraagt krijg je ook niks. Sukses, groeten, Ton.

ve
door verwijderd - Nov 17, 2004 om 23:55
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Als u voor de laatste reparaties iets hebt betaald kunt u natuurlijk ook stellen dat deze klaarblijkelijk niet correct zijn uitgevoerd.


Moreel gezien vindt ik dat u in deze extreme situatie wel recht hebt op enige compensatie (stel voor sam - sam met indesit)

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - Oct 5, 2024 om 22:45
Elektronica & tv

Filmbox bij kpn

Ik kreeg een mail van KPN dat filmbox nu bij hun op kanaal 50 zit,natuurlijk meteen gaan kijken,maar het werkt nog niet
Me wel afgevraagd,moet je hier nu extra voor gaan betalen?
Net zoals bij netflix?
Voor mij heel onduidelijk,want daar heb ik geen zin in,heb al 4 van dit soort,gewoon betaald Lees meer

MartinnitraM
MartinnitraM - Oct 2, 2024 om 15:17
Huishouden & energie

Ben ik verplicht mee te doen aan steekproef Enexis gasmeter?

Een onduidelijke brief gekregen van Enexis om mee te doen aan een steekproef. Deze steekproef stelt vast of mijn gasmeter betrouwbaar meet. Ben ik verplicht daar aan mee te doen en een hele middag thuis te moeten wachten op een monteur van weer een ander bedrijf ? Dus een vrije dag te moeten opnemen hiervoor ? Lees meer

da
daan.s - Mar 15, 2024 om 12:21
Elektronica & tv

Neato robotstofzuiger gekocht bij Albert Heijn, binnen garantie onbruikbaar. Wie is er verantwoordelijk?

Wij hebben Maart 2023 bij Albert Heijn een Neato D8 gekocht voor €199,-. Mooi ding, werkte goed tot een paar weken geleden de app niet meer opstart en verbinding kan maken. Resultaat > stofzuiger kun je niet meer instellen of aanzetten via de app. Na wat onderzoek lees ik dat Neato falliet is. Hij gaat nog wel aan en uit maar uiteindelijk heb je toch de app nodig om de robot in te stellen om ... Lees meer