ed
door eddydunlock Sep 15, 2008 om 00:17
Elektronica & tv

Vraag aan phinder

goedenavond

De rood/witte tulpstekkers had ik al geprobeerd maar dat gaat niet alleen als ik boxen keihard zet en dat is niet de bedoeling als je dan het geluid vergeet terug te zetten blaas je je boxen op. echter de suggestie van de cd nog niet bij me opgekomen ga ik nu (morgen) proberen Met de dvd lukt het wel gaat ook over de hk en heb prima geluid als dit lukt dan hoort u het nog bedakt voor het meedenken

groet

435 4 Rapporteer

dirck
door dirck - Sep 15, 2008 om 01:29
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Op welke ingang van de HK had je de TV aangesloten?

Welk type Harman Kardon receiver heb je trouwens?

Groet, Dirck

ed
door eddydunlock - Sep 16, 2008 om 21:10
3 Antwoorden / 2 Vragen

Hallo Dirck

Ik heb de Hk HDR130 en de LG 42px4rv plasma, ik heb jou voorstel nog niet geprobeerd ivm drukte op mijn werk maar zodra ik het gedaan heb laat ik het je weten ik hoop dat dit lukt na 4 jaar proberen en klungelen Het rare is dat toen ik nog een gewone tv had alles prima liep over de HK De rood witte tulpstekkers zitten in video ingang 1 dit is de ingang naast de dvd

met vriendelijke groet eddy dunlock

br
door brui0929 - Sep 16, 2008 om 21:25
648 Antwoorden / 10 Vragen

U kunt beter de scart aansluiting gebruiken die op uw televisie aanwezig is deze aansluiting heeft een vast uitgangssignaal. Gebruik wel een scartkabel met aan de ene kant een scartplug en aan de andere kant twee tulpstekker rood en wit.

ed
door eddydunlock - Sep 16, 2008 om 22:08
3 Antwoorden / 2 Vragen

dank voor je suggestie, maar dat werkt niet dat heb ik als eerste geprobeerd