AZ
door AZZ May 12, 2017 om 18:58
Elektronica & tv

Waarom stopt mijn tablet spontaan

Mijn tablet : samsung galaxy tab 3  10.1  gekocht december 2013.
Iedere keer stopt hij spontaan. Of als hem per ongeluk aanraakt.
 Ook opstarten gaat moeizaam.
Je moet hem dan helemaal weer opstarten.

Contact maken me Samsung is niet eenvoudig. Ik zit niet op twitter en aanverwanten.

Bedankt voor je reactie

2664 6 Rapporteer

br
door bravehenk - May 12, 2017 om 19:06
206 Antwoorden / 0 Vragen

Bij mij  en mijn kinderen hielp terugzetten naar fabrieksinstellingen. Door het insalleren van allerlei apps met leuke vooral de  gratis  spelletjes e.d. haal je ook veel rotzooi naar binnen. Dus zet hem maar eens terug je zal zien dat hij ineens veel sneller is geworden.Wel belangrijke gegevens als voorzorg backuppen.

groeten Henk

Cookies
door Cookies - May 12, 2017 om 21:42
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Je kunt je vraag ook stellen op het forum van Android world https://androidworld.nl/forum/algemene-vragen-over-android/

costnix
door costnix - May 12, 2017 om 22:14
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Er blijven blijkbaar een (groot) aantal apps actief. Sluit deze allemaal en de tablet zal veel sneller werken. Hoe dat moet staat in de gebruiksaanwijzing can uw tablet.
(Zelf heb ik een iPad)

Cookies
door Cookies - May 12, 2017 om 22:30
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Kan een batterij probleem zijn of een vol intern geheugen. Na 3,5 jaar is dat niet zo vreemd. Probeer eens zoveel mogelijk apps naar de SD card te verplaatsen (systeem apps kunnen niet verplaatst worden).

jo
door jorisw - May 13, 2017 om 11:31
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Je hebt ook geen telefoon? Customer support is nl. ook gewoon telefonisch te bereiken. En anders is het toch een kleine moeite om even een twitteraccount aan te maken? Je hebt hier ook een account aangemaakt voor deze vraag, dus waarom niet bij Twitter?