sa
door sailorboy Feb 16, 2007 om 16:25
Elektronica & tv

Wat is een goede "all in one" printer??

wat is een goede niet dure all in one printer welke niet te veel inkt opslurpt?

graag prijzen tussen 100 en 200 euro.

3273 12 Rapporteer

ve
door verwijderd - Feb 16, 2007 om 16:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

Moet er ook een fax in zitten?

ve
door verwijderd - Feb 16, 2007 om 16:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dat was een beetje kort.
Waar wil je hem voor gebruiken.Foto's of tekst printen.Kopieren of ook faxen?

ve
door verwijderd - Feb 16, 2007 om 16:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag sailerboy,

Hp is niet duur. Slurpt geen inkt. en is bedrijfszeker.

Kijk ook even op

http://www.kieskeurig.nl/

Sukses, Read2.

ve
door verwijderd - Feb 16, 2007 om 16:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hp 1110 of 1112 ben zelf zeer tevreden over de 1110

mijn buurman haaft de 1410 maar daar schijnen alleen 5 ml patronen in te kunnen?

Let bij hp wel op dat er 19ml patronen in kunnen, ze worden tegenwoordig vaak met 5 ml patronen geleverd.

ve
door verwijderd - Feb 16, 2007 om 16:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik kocht 6 maanden geleden een Epson DX3800 all in one bij Kruitvat voor 69 euro met 2 sets cartridge (10 stuks) en koop mijn cartridges (uit de T serie) voor 2,95 euro per stuk !! bij Gistron

Dus mijn advies: koop een all in one waarvan de cartridges goedkoop zijn bv. een Epson waarin de cartridges zitten: T 0611/T0612/T0613/T0614

Bassie (let wel erg op de kleintjes)

ve
door verwijderd - Feb 16, 2007 om 17:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

als antwoord mijn ervaring.

Dan praat ik over de oude deskjet 510.

De letters werden vaag en op den duur half afgebeeld.
Inktpatroon eruit maar leek zo aan de zijkant te zien gewoon nog vol.
Hp gebeld en men zou een nieuwe inkpatroon naar mij toe sturen.

Een week gewacht en nog geen patroon.
Men zou er nogmaals één sturen en die kwam erg snel (vanuit Amerika!!).
Weer een week later twee patronen uit Zwitserland maar ik had inmiddels al gezien dat een metalen plaatje aan de zijkant van het patroon ervoor zorgde dat door capilaire werking een heel klein beetje inkt daar tussen bleef zitten.
Gebeld naar HP met mijn eerlijke conclusie.
Resultaat..... Hou het maar!

Ook, zonder dat HP-klanter erom hadden gevraagd een soort schuurplankje gekregen vanuit Amerika gestuurd + software.
De reden daarvan was dat de rubber rollen voor de papierdoorvoer van sommige HP printers van die serie te hard werden tijdens gebruik waardoor papier soms vast kon blijven zitten.

Het oordeel is aan u!!

Bovendien, inkt is duurder dan goud maar de inktpatronen van HP bleken inderdaad de juist aangegeven hoeveelheid inkt te bevatten en dat bleek in de test bij andere merken weleens minder dan de verbruiker  was voorgespiegeld.

Tenslotte, die Deskjet 510 werkt nog steeds perfect, zoals ook de later aangeschafte 710C.
Vind u het dan gek dat ook mijn volgende (all-in one)printer weer een HP zal worden?

De Vrije Vogel

ve
door verwijderd - Feb 16, 2007 om 18:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

hoi..nee er hoeft geen fax in te zitten en ik gebruik hem gewoon voor wat printwerk en copie-eren en scannen

ve
door verwijderd - Feb 16, 2007 om 18:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

dank voor uw email! en advies

ve
door verwijderd - Feb 16, 2007 om 18:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

Afdrukkwaliteit van HP printers is gewoon goed en inktverbruik normaal. HP 815 al vele jaren in gebruik en sinds vorig jaar een nieuwe HP PSC 2355 (ook voor fotowerk) is zondermeer goed. Voorheen een Canon 500 printer gehad met mindere afdrukkwaliteit en na aantal jaar printerkop defect en niet economisch reparabel meer.

ve
door verwijderd - Feb 16, 2007 om 18:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

als u ze zoekfunctie nuttig had gebruikt dan had u een aantal dezelfde vragen kunne vinden en daarmee het antwoordt

mijn tip is de canon pixma 4300

labswans

ve
door verwijderd - Feb 16, 2007 om 19:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

Voordeel bij HP is dat bij de meeste printers de printkop op de cartridge zit.Zodra je de cartridge vervangt vervang je dus ook de printkop.Dit waarborgt goede afdrukresultaten.

Harry

ve
door verwijderd - Feb 16, 2007 om 20:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

wij hebben hier een Canon Pixma 450 staan, prijs rond de 140 a 150 euro. maakt perfecte fotoprints, prima kleurenscans (2400x1200 dpi), kan kopieren en "direct printen" van compact flash, usb stick of smart media.

hebben hem nu een maandje of twee en hij bevalt prima.

succes met je keus.

Richard Faas