di
door dirgni Oct 26, 2004 om 09:59
Elektronica & tv

Wat kan ik doen?dav s-400

in dec 2002 een dav s-400 aangeschaft,verleden week begon hij op headphone te springen,met het gevolg dat hij dus niets meer doet,,als ik hem aanzet bv op de tuner,springt hij weer op headphone,en klik ..niks meer,ik kan hem dus niet meer gebruiken,nu zag ik op internet dat er meerdere personen deze klacht hadden,vervolgens met sony gebeld,en ja deze kunnen er niets aan doen,ik denk dat het een fout in de constuctie is,maar volgens sony niet...daar zit je dan met je home cinema set van ruim 500 euro..triest..maar wat moet ik doen?

441 2 Rapporteer

di
door dirgni - Oct 30, 2004 om 22:26
1 Antwoorden / 1 Vragen

ja ter reparatie aangeboden bij sony , ze wist niet hoeveel het ging kosten maar ik moest er voor betalen en als ik hem rechtstreeks in badhoevedorp zou brengen het goedkoper zou zijn. op mijn vraag dat het een productiefout zou kunnen zijn werd hier direct op geantwoord dat er te weinig klachten van waren geregistreerd . adrem vroeg ik direct waarom ze mijn dan niet mijn gegevens vroeg om de klacht te registreren zei ze dat ze dat al had gedaan . geruisloos dus en zonder mijn gegevens te vragen . ik had al gelezen dat het als je hem brengt het 94 euro kost . volgens mij zijn er nog veel meer mensen met de dav-s400 die dit probleem hebben maar ja hoe bereik je ze allemaal , misschien als kassa eens een oproep op televisie deed zouden we weten hoeveel het er echt zijn.

2) de tip om de headphone te activeren helpt ook niet dit apparaat heeft een defect want je hoort hem ook omschakelen en na 2 jaar is het wel triest en de manier waarop ze je daar als klant behandelen zal dit wel mijn laatste sony zijn .

gt
door gtd - Oct 30, 2004 om 22:27
23 Antwoorden / 8 Vragen

Heb je hem dan al te reparatie aangeboden ?
Het lijkt er namelijk op dat de gene die je gesproken hebt nietecht veel van electronica weet

Tip je kan ook even een headphone er in doen en dan er weer uithalen kijken of dit mischien je probleem oplost