vlinder279
door vlinder279 Apr 16, 2006 om 02:49
Elektronica & tv

Wat te doen aan slecht tv signaal???

Sinds enige tijd heb ik een geweldige LCD tv maar meerdendeel van de tijd kan ik wel janken hoe slecht de ontvangen beelden zijn.

Heb ik zo'n superdeluxe tv, betaal een smak geld aan UPC en heb tot nu toe meer ergenis dan plezier van mijn aanschaf waar ik toch lange tijd voor heb moeten sparen.  In mijn woonplaats hebben we kabel van UPC, maar ondanks de geplaatste antenneversterker heb ik vaker beelden met vegen/strepen en/of sneeuw, dan het gehoopte glasheldere beeld van LCD televisie.

Wie weet een oplossing???, want Triple Play staat nog te slecht bekend (met name wat ik steeds hoor over de internetverbinding), maar dat K...UPC vervloek ik vanlieverlee ook echt!!!!

Is er iemand die mij kan vertellenwat mijn mogelijkheden zijn?????