Ww
door Wwijk Mar 11, 2024 om 19:50
Elektronica & tv

Weet iemand waar je een bolvormige plafond lamp kunt kopen?

Het gaat om een bolvormige witte lamp. Belangrijk hierbij is dat er niet in het plafond geboord hoeft te worden. Ophangen aan een haakje en dan het gedeelte waar de lamp in moet met een ring vast schroeven.

3849 7 Rapporteer
Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer - Mar 11, 2024 om 19:56
1765 Antwoorden / 31 Vragen

Geachte W. Wijk,

Bedoelt u zo'n ronde lamp voor in de badkamer? (Zie bijgevoegde foto).

sira
door sira Mar 11, 2024 om 19:58
2340 Antwoorden / 24 Vragen

Dat is inderdaad een jaren '50 model en die moet geschroefd worden.

th
door thieu Mar 13, 2024 om 11:57
148 Antwoorden / 0 Vragen

Hoeft niet geschroefd te worden. In zo'n plafondlamp zit ook een haakje waarmee je hem aan de lasdoos kunt haken. Anders ff bij b.v. de Gamma kijken dan kun je zien of er een haakje in zit.
https://www.gamma.nl/assortiment/ok-plafonniere-mat-wit-glas-150mm/p/B551549

sira
door sira - Mar 11, 2024 om 19:57
2340 Antwoorden / 24 Vragen

Een bolvormige hanglamp hoeft niet geschroefd te worden, die hangt aan een haakje, maar bij een plafonniere moet de fitting worden vastgeschroefd.

Bedoelt u zo'n jaren '50 plafonniere?

Ww
door Wwijk - Mar 11, 2024 om 20:13
1 Antwoorden / 4 Vragen

Beste GEBOREN AMSTERDAMMER de lamp op de foto bedoel ik.
Beste Sira zoals jij het omschrijft bedoel ik het. Waar kun je die kopen??
Twee jaar geleden heb ik er nog een bij Hornbach gekocht. Helaas nu daar niet meer te koop.

sira
door sira Mar 11, 2024 om 20:53
2340 Antwoorden / 24 Vragen

Bent u al bij de Praxis, Karwei of Gamma geweest? Ga eerst op de websites kijken.
AliExpress kunt u ook proberen.

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer - Mar 12, 2024 om 12:24
1765 Antwoorden / 31 Vragen

Geachte W. Wijk,

Kijk maar even bij Gamma : zie bijgevoegde foto.

Analoog
door Analoog - Mar 13, 2024 om 19:25
137 Antwoorden / Vragen

Heb je een kringloop in de buurt, daar liggen ze soms bij bosjes en Gamma, Karwei en Bol hebben ze ook wel......

Bol.com

Ja
door JannyBoe Mar 14, 2024 om 07:27
515 Antwoorden / Vragen

Goed advies, beter dan een ontzettend vervuilende oceaanstomer helemaal uit China te laten komen.

Ke
door Keesje39 - Mar 13, 2024 om 20:23
27 Antwoorden / Vragen

Ga eens naar een lampenwinkel.