jo
door jo verrijt Jun 27, 2016 om 13:12
Elektronica & tv

Welkke merken tv,s zijn goed

In welkke prijs klasse kan ik een goed tv kopen en welk merk is dan goed.

1953 9 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Jun 27, 2016 om 13:14
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Hoe kunnen wij met deze summiere info nou een antwoord geven waar je wat aan hebt?

Iedere t.v. van ieder merk kan kapot gaan.

simon55
door simon55 - Jun 27, 2016 om 13:32
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Ga eens te raden bij uzelf, welk beeldformaat ultra HD of full HD smart TV noem maar op en hoeveel wil ik er voor uitgeven dan bent u al n stuk op de goede geasfalteerde weg

tijger1
door tijger1 - Jun 27, 2016 om 13:53
42060 Antwoorden / 21 Vragen

In elke prijsklasse is een goede tv te koop.

marita5
door marita5 - Jun 27, 2016 om 14:56
11534 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Jo Verrijt ,

Lees deze informatie eens door ,  klik op de rode regel .

https://www.google.nl/#q=welke+merken+tv+series+zijn+goed

fl
door florentien - Oct 3, 2016 om 10:23
9 Antwoorden / 0 Vragen

Wat verstaat u onder een goede TV? Een die lang meegaat? Of met uitermate goed beeld?
Philips en Sony zijn populaire merken, en dat is niet voor niets, omdat ze kwalitatief goede tv's maken.
De prijsklasse is geheel afhankelijk van uw wensen. De grootte en andere specificaties. Ga eens rondkijken waar u precies naar opzoek ben.
Gaat u de tv kopen, lees dan ook eerst de ervaringen op reviewwebsites, daar haal ik altijd veel praktische informatie vandaan, zoals bij tweakers of bol.com of via google

Cookies
door Cookies Oct 3, 2016 om 10:46
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Kappen met dat spammen van je!

Gerry1969
door Gerry1969 Oct 3, 2016 om 10:52
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Als je naar een review kijkt koop je zeker geen Philips meer.
Sony, ach een naam van weleer.

Cookies
door Cookies Oct 3, 2016 om 12:20
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Fijn dat de redactie lekker snel is met het verwijderen van getipte commerciële links.

edrick3
door edrick3 - Oct 3, 2016 om 10:43
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Als je nou eens aangaf WAT voor tv je zou willen kopen en/of welk budget beschikbaar is dan is er wellicht een zinnig antwoord te geven.

Cookies
door Cookies Oct 3, 2016 om 10:45
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Oud topic!

edrick3
door edrick3 Oct 3, 2016 om 10:57
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Oei, even over het hoofd gezien.

Gerry1969
door Gerry1969 - Oct 3, 2016 om 10:50
3449 Antwoorden / 25 Vragen

@Florentien, totaal mee oneens.  Philips is al jaren niets meer dan een loze naam met heel veel software problemen en Sony is absoluut geen speler van belang op de tv markt.
Samsung en LG zijn samen goed voor een heel ruime meerderheid en maken prima tv's.  Panasonic, helaas een kleine speler maakt kwalitatief goede tv's maar heeft veel minder keuze.
Diewilik

Cookies
door Cookies Oct 3, 2016 om 10:58
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Florentien is een ordinaire spammer.

hansje klein
door hansje klein - Oct 3, 2016 om 10:55
3037 Antwoorden / 62 Vragen

@Florentien is hier met een oud thema aan de gang gegaan. Geen probleem, ik zie dat ook niet altijd, maar de TS zit allang voor de nieuwe tv en kan hoogstens nog berichten of er een juiste keuze werd gemaakt.

holstein
door holstein - Oct 4, 2016 om 10:40
922 Antwoorden / 16 Vragen

Hier is amper antwoord op te geven, daar zul je toch echt zelf een kleine zoektocht op internet voor moeten maken, maar dan wordt je waarschijnlijk wel wijzer.
Ik kan je wel zeggen dat ik zelf een Panasonic Full HD smart LED tv heb en als ik die beeldkwaliteit vergelijk met enkele andere merken bij kennissen, dan vind ik dat de Panasonic een topper is.