ma
door majamv7 Jun 15, 2010 om 17:16
Elektronica & tv

Wie weet wie mij belt?

Ik ben gebeld door nummer 023-5174300 en kreeg heel kort een onduidelijke stem te horen met iets van 'tele-communicatie' erin en daarna ging de telefoon op 'opgehangen'. Ik heb dit nummer teruggebeld, hij gaat over en gaat dan gelijk op 'in gesprek'. Ook via de PC is dit nummer niet te traceren. Ik heb hier geen goed gevoel bij, je hoort tegenwoordig de raarste dingen waar je aan vast zit zonder je aangemeld te hebben en vervolgens kom je er (bijna) niet meer van af. Wie (her)kent dit nummer en weet meer informatie? Ik hoor het graag.

7506 13 Rapporteer

se
door seeker - Jun 15, 2010 om 17:19
181 Antwoorden / 13 Vragen

Bel gewoon terug en vraag wie het is, maar geef je eigen identiteit niet prijs, dat heb ik ook ooit gedaan omdat ik door vreemd nummer gebeld was.

OpTijdNaarBed
door OpTijdNaarBed - Jun 15, 2010 om 17:22
1163 Antwoorden / 60 Vragen

Seeker, heb je de vraag wel gelezen???

Het nummer is van een callcenter, 2contact.

birdies
door birdies - Jun 15, 2010 om 17:26
6104 Antwoorden / 31 Vragen

Is inderdaad van 2Contact Marketing, alleen op de site die Deinert geeft, staat een ander nr. vermeld.

Prins Hendrikstraat 1
2011VM Haarlem

birdies
door birdies - Jun 15, 2010 om 17:27
6104 Antwoorden / 31 Vragen

P.S. Niets aan de hand dus, wilden je gewoon wat aansmeren.

OpTijdNaarBed
door OpTijdNaarBed - Jun 15, 2010 om 17:27
1163 Antwoorden / 60 Vragen

@birdies: een callcenter zal toch wel meer dan 1 telefoonnr hebben??? ;-)

birdies
door birdies - Jun 15, 2010 om 17:29
6104 Antwoorden / 31 Vragen

[quote=deinert schreef op dinsdag 15 jun 2010, 17:27]@birdies: een callcenter zal toch wel meer dan 1 telefoonnr hebben??? ;-)

Natuurlijk! Maar om misverstanden bij vragensteller te voorkomen, het er nog voor alle zekerheid bij gezet. Ze zijn wel zo sneaky het betr. nr. niet op hun site te vermelden.

se
door seeker - Jun 15, 2010 om 17:32
181 Antwoorden / 13 Vragen

[quote=deinert schreef op dinsdag 15 jun 2010, 17:22]Seeker, heb je de vraag wel gelezen???

Het nummer is van een callcenter, 2contact.

Jawel maar naar het nummer bellen is snellere om te weten van wie het is.

edrick3
door edrick3 - Jun 15, 2010 om 17:35
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@seeker,

Niet goed genoeg gelezen dan: .....Ik heb dit nummer teruggebeld, hij gaat over en gaat dan gelijk op 'in gesprek'. .....

OpTijdNaarBed
door OpTijdNaarBed - Jun 15, 2010 om 17:56
1163 Antwoorden / 60 Vragen

Dank je wel, Edrick!

ke
door kezia - Jun 15, 2010 om 19:33
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ging googelen om te weten wie mij zo dringend wilde spreken.
Dit zelfde nummer heeft mij vandaag 5 keer proberen te bellen.

Zal eens even controleren of ik wel goed in het "bel-me-niet"register sta.

Kezia

pi
door pieterd - Jun 15, 2010 om 23:48
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ook ik werd vandaag door dit nummer gebeld, en ik weet zeker dat in het bel-me-niet register staat dat ze me alleen voor goede doelen mogen bellen. Kennelijk doet 2Contact Marketing ook aan goede doelen! - of ben ik nu heel naief??

erik008
door erik008 - Jun 16, 2010 om 00:03
1401 Antwoorden / 25 Vragen

Daarvoor heeft mijn provider een spamfilter.
Ik toets *351*# na het gesprek en dat nummer kan me niet meer bellen.

aa
door aavee - Jun 16, 2010 om 20:05
7 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=erik008 schreef op woensdag 16 jun 2010, 00:03]Daarvoor heeft mijn provider een spamfilter.
Ik toets *351*# na het gesprek en dat nummer kan me niet meer bellen.
Welke provider is dat dan?