godefrieda
door godefrieda Jan 16, 2012 om 19:45
Elektronica & tv

ZIGGO & 3 HBO-zenders

ZIGGO introduceeert met ingang van februari 2012 voor €15,00 per maand 3 (Amerikanse) HBO-zenders.

Gaat u een dergelijk abonnement aan op voorhand voor €15,00 per maand met ZIGGO?

Of vindt u het aanbod van de 3 HBO-zenders te mager dan wel niet interessant genoeg?

Wat vindt u van de prijs kwaliteitsverhouding?

6604 40 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jan 16, 2012 om 20:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

Op zich krijg je middels HBO toegang tot het beste wat in de VS wordt gemaakt. Als je van dat soort programma's houdt lijkt het mij niet te duur. Het alternatief is uiteraard gewoon wachten tot een NL omroep de programma's kopen, maar de echte liefhebbers hebben vaak geen zin om daar een jaar of langer op te wachten.

ve
door verwijderd - Jan 16, 2012 om 20:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

Lijkt me inderdaad voor de liefhebber een goede deal. Downloaden is echter nog goedkoper :-).

ve
door verwijderd - Jan 16, 2012 om 22:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

Voor mij met mijn opleiding is die toch niet te volgen als je bijna 82 bent ik zal er dus geen gebruik van maken.

ve
door verwijderd - Jan 17, 2012 om 09:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

diumenge schreef op maandag 16 jan 2012, 20:05: Lijkt me inderdaad voor de liefhebber een goede deal. Downloaden is echter nog goedkoper :-).

Maar dan niet gaan miepen als er op een gegeven moment geen content meer wordt gemaakt....

ve
door verwijderd - Jan 17, 2012 om 12:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nee, mij te duur.

ve
door verwijderd - Jan 17, 2012 om 14:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik vind het duur.
Bij mijn provider heb ik voor 15 euro p.m iets van 60 digitale zenders extra.
En ik vind meer dan de helft van HBO programnma's niet echt geweldig.

ve
door verwijderd - Jan 17, 2012 om 14:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

Heb je voor 15 euro p.m ook niet 5 zenders van film1 ?

ve
door verwijderd - Jan 17, 2012 om 17:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik wacht nog rustig even af. Voorlopig nog te duur!!

ve
door verwijderd - Jan 17, 2012 om 18:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

cococat schreef op dinsdag 17 jan 2012, 14:20: Heb je voor 15 euro p.m ook niet 5 zenders van film1 ?

Nee. Mij te duur.

ve
door verwijderd - Jan 17, 2012 om 22:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

tdehond schreef op dinsdag 17 jan 2012, 18:03:
cococat schreef op dinsdag 17 jan 2012, 14:20: Heb je voor 15 euro p.m ook niet 5 zenders van film1 ?

Nee. Mij te duur.

Ik bedoel maar als vergelijking.
Ik vind het ook te duur voor zenders die eigenlijk heel veel herhalen.

ve
door verwijderd - Jan 18, 2012 om 02:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

„Een gratis voorproefje van drie topseries
Alle Ziggo klanten in het bezit van een digitale ontvanger krijgen de kans om gratis kennis te maken met drie HBO topseries. Op maandag 6 februari om 20.30 uur zie je de eerste aflevering van Luck. Op dinsdag 7 februari om 20.30 uur de eerste aflevering van Mildred Pierce en op woensdag 8 februari om 20.30 uur zie je de pilot-aflevering van de hitserie Game of Thrones. Kijk deze afleveringen ook gratis op kanaal 111!” Bron ZIGGO website.

HBO = Home Box Office

De officiële start is op donderdag 9 februari a.s.

Potentiële abonnees kunnen eerst, via kanaal 111, kijken naar en dan oordelen: wel of niet abonneren op de 3 HBO-zenders.

ve
door verwijderd - Jan 18, 2012 om 02:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

Mijn 1e indruk is het moet niet gekker worden. Ziggo start hier haar eigen discussie. Ziggo staat gelijk aan verdorvenheid voor mij net als vermeende concurrenten. Want oo die markt is zo vrij je kunt als consument haast per dag overstappen zonder problemen. Het ingebouwde debielencallcentrum en keiharde dreigingen van deurwaarders helpen niet echt in deze vrije markt. Geld maken ten koste van is het credo. Immers je moet en zult betalen voor hulp bij deze gekte. Geef toe het schaft banen. De inhoud is zinloos en onbelangrijk.U kunt werken en heeft u een mening korten op de uitkering.
Ziggo lacht heel hartelijk op de nieuwjaarsreceptie het geld toe. En dat er veel slachtoffers zijn is jammer maar helaas. Daarom besteden we sommige bedrijfstakken uit.

ve
door verwijderd - Jan 18, 2012 om 03:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

festinger schreef op woensdag 18 jan 2012, 02:43: Mijn 1e indruk is het moet niet gekker worden. Ziggo start hier haar eigen discussie. Ziggo staat gelijk aan verdorvenheid voor mij net als vermeende concurrenten. Want oo die markt is zo vrij je kunt als consument haast per dag overstappen zonder problemen. Het ingebouwde debielencallcentrum en keiharde dreigingen van deurwaarders helpen niet echt in deze vrije markt. Geld maken ten koste van is het credo. Immers je moet en zult betalen voor hulp bij deze gekte. Geef toe het schaft banen. De inhoud is zinloos en onbelangrijk.U kunt werken en heeft u een mening korten op de uitkering.
Ziggo lacht heel hartelijk op de nieuwjaarsreceptie het geld toe. En dat er veel slachtoffers zijn is jammer maar helaas. Daarom besteden we sommige bedrijfstakken uit.

„ZIGGO start hier haar eigen discussie”; neen, zelf abonnee bij ZIGGO, die ook veel weet of heeft geweten van UPC & Tele2 abonnementperikelen.

U betoog lijkt mijns inziens, ik ben geen psycholoog noch psychiater, eerder op „ZIGGO-manisch-depressiviteit”!

ve
door verwijderd - Jan 18, 2012 om 03:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

U betoog = Uw betoog uit mijn vorig bericht.

ve
door verwijderd - Jan 19, 2012 om 12:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

Voor de liefhebber prima maar voor de doorsnee film liefhebber lijkt mij Film1 een betere partij.
Voor ons is dit te duur voor drie zenders , zeker als je kijkt dat voor deze HBO zenders de regionalen moesten verdwijnen.

ve
door verwijderd - Jan 19, 2012 om 16:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

Godefrieda,

ik heb geen idee wat u met uw vraag bedoelt.

Wat zijn HBO zenders ?

ve
door verwijderd - Jan 19, 2012 om 16:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ga er niet naar kijken met in het achterhoofd het bedrag wat het me extra zou kosten per jaar.

Daar kan ik het eigen risico van de zorgverzekering voor betalen.

godefrieda schreef op woensdag 18 jan 2012, 02:31: „Een gratis voorproefje van drie topseries
.

HBO = Home Box Office

De officiële start is op donderdag 9 februari a.s.

ve
door verwijderd - Jan 19, 2012 om 16:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

tdehond schreef op donderdag 19 jan 2012, 16:26: Ik ga er niet naar kijken met in het achterhoofd het bedrag wat het me extra zou kosten per jaar.

Daar kan ik het eigen risico van de zorgverzekering voor betalen.

Wat een vreemde vergelijking. Als je je tv, pc en internetverbinding weg doet, kan je wel een paar keer het eigen risico van de zorgverzekering betalen....

ve
door verwijderd - Jan 19, 2012 om 18:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik merk dat opsplitsen en dan behoorlijke bedragen vragen een Ziggo hobby is.
Het gebeurde met de porno, maar die zenders waren zo belabberd, ook toen ze gratis erbij waren, dat iimzeker niet extra ging betalen voor dei zenders. Maar ondertussen wel zenders inpikken die eerst bij het pakket of pakketten zaten.
En nu weer extra zenders, 3 voor 15 euro, een beetje prijzig als je het mij vraagt.
Maar goed ik ken de content niet van die zenders, en met die paar afleveringen
van die nieuwe series heb je dus ook geen totaal beeld. Dus ik denk dat er weinig animo zal zijn voor deze zenders, maar je weet het ooit natuurlijk. Ik vind die 30 euro die ik nu mag betalen al behoorlijk prijzig, en ik heb geen decoder voor filmson demand of een HDtv, dus ik betaal ook nog eens voor zaken waar ik totaal geen gebruiik van kan maken.

ve
door verwijderd - Jan 19, 2012 om 19:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

download via EZTV alle series die amerika uitzend gratis een dag later, mis je niks.

ve
door verwijderd - Jan 19, 2012 om 20:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

HBO is totaal iets anders als Film 1. Een paar voorbeelden van HBO series: The Sopranos, Entourage, Six Feet Under, Rome en The Wire. Stuk voor stuk top naar mijn mening. En dan vergeet ik er nog een paar. Als je geen zin hebt om dvd boxen te kopen en wel bereid bent te betalen voor een zender zonder pulp vind ik dit een prima optie, en niet te duur. Voor mijzelf is het echter niks, ik wil graag zelf bepalen wanneer ik een aflevering bekijk. Ik koop de dvd's in de aanbieding.

ve
door verwijderd - Jan 19, 2012 om 21:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wil ze echt niet, en vooral deze zenders, ik zit noodgedwongen bij Ziggo (alleen met dig.tv) helaas heb ik hier geen andere mogelijkheid, anders was ik er allang weg.

ve
door verwijderd - Jan 20, 2012 om 00:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ben ook heel benieuwd hoeveel klanten ziggo zal overhalen. He lijkt natuurlijk heel leuk, de nieuwste Hollywoodseries zonder vertraging te kunnen ontvangen. Maar na een paar dagen zullen de meeste mensen wel ontdekt hebben dat het **echt** om amerikaanse zenders gaat met **echte** amerikaanse series. Daarmee bedoel ik: zonder ondertiteling.

Je zult zien dat veel mensen vroeger of later afhaken omdat het veel te moeilijk voor hen is om zonder ondertiteling deze series te volgen.

"Henk, wat zeien ze nou Henk? Waai dit de tsjikken kros de rood? Wat betekent dat Henk?"

" Nou Ingrid, da ga over die soort mekdonnalts, waar ze kip en patat verkopen. Die kip zit bij het rooie kruis weg te waaien of zo. Weet ik veel mens! Kijk lekker verder en stel niet van die moeilikke vrage" .

ve
door verwijderd - Jan 20, 2012 om 11:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

rjw schreef op donderdag 19 jan 2012, 16:35:
tdehond schreef op donderdag 19 jan 2012, 16:26: Ik ga er niet naar kijken met in het achterhoofd het bedrag wat het me extra zou kosten per jaar.

Daar kan ik het eigen risico van de zorgverzekering voor betalen.

Wat een vreemde vergelijking. Als je je tv, pc en internetverbinding weg doet, kan je wel een paar keer het eigen risico van de zorgverzekering betalen....

De tv, pc en internet verbinding waren er al voordat de eigen bijdrage van de zorgverzekering het huidige bedrag bereikte. Mijn motivatie zorgt ervoor dat ik niet inga op een nieuwe verleiding van een provider.

Eerst denken: wat kost het per jaar? Daar kan ik een variabele last mee aflossen.

ve
door verwijderd - Jan 21, 2012 om 02:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

De drie HBO HD kanalen zijn al bij ZIGGO bekend:
- HBO HD 1 = kanaal 111;
- HBO HD 2 = kanaal 112; en
- HBO HD 3 = kanaal 113.

Als niet-abonnee op dit pakket volgt dan automatisch melding: „16-4 dit onderdeel maakt geen deel uit van uw abonnement”.

ve
door verwijderd - Jan 21, 2012 om 02:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

peedee schreef op vrijdag 20 jan 2012, 00:16: Ik ben ook heel benieuwd hoeveel klanten ziggo zal overhalen. He lijkt natuurlijk heel leuk, de nieuwste Hollywoodseries zonder vertraging te kunnen ontvangen. Maar na een paar dagen zullen de meeste mensen wel ontdekt hebben dat het **echt** om amerikaanse zenders gaat met **echte** amerikaanse series. Daarmee bedoel ik: zonder ondertiteling.

Je zult zien dat veel mensen vroeger of later afhaken omdat het veel te moeilijk voor hen is om zonder ondertiteling deze series te volgen.

"Henk, wat zeien ze nou Henk? Waai dit de tsjikken kros de rood? Wat betekent dat Henk?"

" Nou Ingrid, da ga over die soort mekdonnalts, waar ze kip en patat verkopen. Die kip zit bij het rooie kruis weg te waaien of zo. Weet ik veel mens! Kijk lekker verder en stel niet van die moeilikke vrage" .

„O ja joh!”

ve
door verwijderd - Jan 21, 2012 om 12:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

ankhor schreef op donderdag 19 jan 2012, 18:50: Ik merk dat opsplitsen en dan behoorlijke bedragen vragen een Ziggo hobby is.
Het gebeurde met de porno, maar die zenders waren zo belabberd, ook toen ze gratis erbij waren, dat iimzeker niet extra ging betalen voor dei zenders. Maar ondertussen wel zenders inpikken die eerst bij het pakket of pakketten zaten.
En nu weer extra zenders, 3 voor 15 euro, een beetje prijzig als je het mij vraagt.
Maar goed ik ken de content niet van die zenders, en met die paar afleveringen
van die nieuwe series heb je dus ook geen totaal beeld. Dus ik denk dat er weinig animo zal zijn voor deze zenders, maar je weet het ooit natuurlijk. Ik vind die 30 euro die ik nu mag betalen al behoorlijk prijzig, en ik heb geen decoder voor filmson demand of een HDtv, dus ik betaal ook nog eens voor zaken waar ik totaal geen gebruiik van kan maken.
Tja, het is nu eenmaal een commercieel bedrijf dat centjes wil verdienen. Ik heb gewoon het basispakket van ziggo (alles in een plus), ben ik tevreden mee. Heel veel van de zenders die ik krijg kijk ik sowieso al nooit naar. Maar wil je meer, wil je specifieke zenders, dan zal je daar voor moeten betalen. HBO is in Amerika ook geen standaard onderdeel van heb kabelpakket hoor.

ve
door verwijderd - Jan 21, 2012 om 19:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

godefrida moet niet zo overreageren. Slaat nergens op.

ve
door verwijderd - Jan 21, 2012 om 21:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

ooparry schreef op zaterdag 21 jan 2012, 19:31: godefrida moet niet zo overreageren. Slaat nergens op.

„O ja joh!” Ik ziet 't ze;f niet als overreageren hoor!

ve
door verwijderd - Feb 2, 2012 om 19:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

Mij maar aangemeld vooor de twee maanden gratis aanbod.

Bevalt het niet?! Dan een maand later maar weer opzeggen, zodat het bij twee maanden gratis blijft.

ve
door verwijderd - Feb 2, 2012 om 22:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

godefrieda schreef op donderdag 2 feb 2012, 19:39: Mij maar aangemeld vooor de twee maanden gratis aanbod.

Bevalt het niet?! Dan een maand later maar weer opzeggen, zodat het bij twee maanden gratis blijft.
Kan je net van al die series niet de laatste afleveringen zien ;-(

ve
door verwijderd - Feb 2, 2012 om 23:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nu ik heb dus plus op gestopt en daar van in de plaats filmnet genomen ben u aan de derde maand bezig en het is nu al moeilijk om een film naar mijn zin te kijken. Maar voor 5 Euro in de maand is het wel 3 maanden te doen 14,95 vind ik toch ook wel een hoop geld voor het weinige wat je kan genieten.
Hoewel een film via internet bestelen ben je ook gauw 5 euro kwijt.

ve
door verwijderd - Feb 3, 2012 om 11:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

peedee schreef op vrijdag 20 jan 2012, 00:16: Ik ben ook heel benieuwd hoeveel klanten ziggo zal overhalen. He lijkt natuurlijk heel leuk, de nieuwste Hollywoodseries zonder vertraging te kunnen ontvangen. Maar na een paar dagen zullen de meeste mensen wel ontdekt hebben dat het **echt** om amerikaanse zenders gaat met **echte** amerikaanse series. Daarmee bedoel ik: zonder ondertiteling.

Je zult zien dat veel mensen vroeger of later afhaken omdat het veel te moeilijk voor hen is om zonder ondertiteling deze series te volgen.

"Henk, wat zeien ze nou Henk? Waai dit de tsjikken kros de rood? Wat betekent dat Henk?"

" Nou Ingrid, da ga over die soort mekdonnalts, waar ze kip en patat verkopen. Die kip zit bij het rooie kruis weg te waaien of zo. Weet ik veel mens! Kijk lekker verder en stel niet van die moeilikke vrage" .

Dat Henk & Ingrid geen woord buiten de grens spreken is m.i. geen reden om zo'n zenderpakket niet aan te gaan bieden. De boel is in Nederland al zo gericht op de grootste gemene deler. Gelukkig dat Ziggo ook eens aan een specifiekere doelgroep denkt (de mensen die wel HAVO of hoger hebben afgemaakt; veel meer heb je niet nodig om Amerikaanse series te kunnen volgen).

ve
door verwijderd - Feb 3, 2012 om 18:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

diumenge schreef op donderdag 2 feb 2012, 22:28:
godefrieda schreef op donderdag 2 feb 2012, 19:39: Mij maar aangemeld vooor de twee maanden gratis aanbod.

Bevalt het niet?! Dan een maand later maar weer opzeggen, zodat het bij twee maanden gratis blijft.
Kan je net van al die series niet de laatste afleveringen zien ;-(

Ik het even niet vatten wat je hiermee heb bedoeld.

ve
door verwijderd - Feb 3, 2012 om 18:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

diumenge schreef op donderdag 2 feb 2012, 22:28:
godefrieda schreef op donderdag 2 feb 2012, 19:39: Mij maar aangemeld vooor de twee maanden gratis aanbod.

Bevalt het niet?! Dan een maand later maar weer opzeggen, zodat het bij twee maanden gratis blijft.
Kan je net van al die series niet de laatste afleveringen zien ;-(

Ik [u]kan[/u] het even niet vatten wat je hiermee heb bedoeld.

ve
door verwijderd - Feb 3, 2012 om 18:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

godefrieda schreef op vrijdag 3 feb 2012, 18:37: ... Ik [u]kan[/u] het even niet vatten wat je hiermee heb bedoeld.
HBO zend toch heel veel series uit, dus loop je het risico dat je een serie gaat volgen, waarvan je het einde niet kan zien.

ve
door verwijderd - Feb 3, 2012 om 20:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

peedee schreef op vrijdag 20 jan 2012, 00:16: Ik ben ook heel benieuwd hoeveel klanten ziggo zal overhalen. He lijkt natuurlijk heel leuk, de nieuwste Hollywoodseries zonder vertraging te kunnen ontvangen. Maar na een paar dagen zullen de meeste mensen wel ontdekt hebben dat het **echt** om amerikaanse zenders gaat met **echte** amerikaanse series. Daarmee bedoel ik: zonder ondertiteling.

Info Ziggo:

Waarom HBO?
drie kanalen in standaard- en HD-kwaliteit
de nieuwste series, te zien in dezelfde week als in Amerika
de grootste films
met Nederlandse ondertiteling
zonder reclameonderbrekingen
gratis en onbeperkt toegang tot HBO-series en -films via:
- HBO On Demand (TV)**
- HBO GO (PC, laptop, tablet en smartphone)

ve
door verwijderd - Feb 3, 2012 om 21:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

Veel te duur.

Voor 15 euro in de maand kan ik veel betere dingen doen.
Dan dag en nacht voor de TV te zitten om alle 'top' series te bekijken.
Heb nu al meer kanalen dan ik kan kijken.

ve
door verwijderd - Feb 4, 2012 om 21:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

yankert schreef op vrijdag 3 feb 2012, 20:40:
peedee schreef op vrijdag 20 jan 2012, 00:16: Ik ben ook heel benieuwd hoeveel klanten ziggo zal overhalen. He lijkt natuurlijk heel leuk, de nieuwste Hollywoodseries zonder vertraging te kunnen ontvangen. Maar na een paar dagen zullen de meeste mensen wel ontdekt hebben dat het **echt** om amerikaanse zenders gaat met **echte** amerikaanse series. Daarmee bedoel ik: zonder ondertiteling.

Info Ziggo:

Waarom HBO?
drie kanalen in standaard- en HD-kwaliteit
de nieuwste series, te zien in dezelfde week als in Amerika
de grootste films
met Nederlandse ondertiteling
zonder reclameonderbrekingen
gratis en onbeperkt toegang tot HBO-series en -films via:
- HBO On Demand (TV)**
- HBO GO (PC, laptop, tablet en smartphone)

Ik zou zeggen: lees even dit.

Ziggo-klanten kunnen ook kijken naar een breed aanbod van eerstvertoonde, in het Nederlands ondertitelde bioscoopfilms van belangrijke Hollywood studio's.

Wat ik hier uit haal is: series geen subs, bioscoopfilms wel subs.

Een juridisch ingesteld persoon zou er zelfs op wijzen dat het niet om alle bioscoopfilms gaat, maar alleen die van belangrijke studio's. Ook zou je je nog kunnen afvragen wat 'eerstvertoonde' precies betekent.

Hoe dan ook vertrouw ik erop dat Ziggo de boel juridisch goed heeft dichtgetimmerd als een klant komt klagen dat films/seirs niet ondertiteld zijn.

ve
door verwijderd - Feb 5, 2012 om 20:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik zie die nieuwe HBO-zenders wel zitten. Kijk morgenavond wel eerst naar de proefuitzending om 20:30. De kat uit boom kijken!